Czy felgi Mercedes pasują do Lexusa?

W świecie samochodów luksusowych, zarówno Mercedes i Lexus posiadają reputację jako bardzo najlepsze. Mercedes to niemiecka marka wykonawcza klasy premium, która koncentruje się głównie na ustanawianiu standardów dla wszystkich innych samochodów wykonawczych, podczas gdy Lexus koncentruje się głównie na doskonaleniu oryginalnego przepisu na luksus, który składa się ze skóry, stylu, wysokiej klasy funkcjonalności i niezawodności.

Jako takie, Lexusy mogą być postrzegane jako codzienne narzędzia luksusu, które zostały dokładnie przetestowane we wszystkich kategoriach, tak jak każdy inny japoński samochód ekonomiczny, mimo że Lexus jest daleki od bycia marką ekonomiczną. Mercedes skupia się głównie na innowacyjności i byciu najbardziej efektowną i wpływową marką samochodów luksusowych dla mas.

Jako takie, to ma wiele sensu, aby wymieszać te dwie filozofie marki się przez użycie kół Mercedes na Lexus. Jednakże, aby to zadziałało, musisz dopasować określone wymiary kół we wszystkich czterech kołach. Najważniejszym pomiarem jest wzór śrub, który musi być identyczny, ale to prawie nigdy nie jest przypadek.

Nawet jeśli wzory śrub się zgadzają, musisz także skupić się na średnicy koła i rozmiarze opony, odsunięciu koła, a potencjalnie nawet na środku otworu koła. Ponieważ większość z nich różni się między tymi dwoma modelami, prawdopodobnie nie będziesz w stanie dopasować kół Mercedesa do Lexusa.

Wzór śrub

Śruby kół są często pomijanym elementem ogólnego bezpieczeństwa samochodu, ponieważ ich zadaniem jest dokręcanie połączenia między samochodem a kołami. Jako takie, nie powinny one nigdy znosić żadnych rozbieżności, ponieważ może to spowodować wszelkiego rodzaju problemy z prowadzeniem pojazdu i bezpieczeństwem od razu.

  Przy jakim przebiegu Mercedes zaczyna mieć problemy?

Warto wspomnieć, że większość modeli Mercedes używać standardowego 5x112mm wzór śruby, podczas gdy większość modeli Lexus używać innego 5×114.3mm wzór śruby. Nawet jeśli te wydają się być podobne, nie są one, ponieważ wzory śrub muszą być identyczne, jeśli chcesz, aby Twój samochód jest tak bezpieczny, jak dzień opuścił fabrykę.

Istnieją pewne firmy tam, że nie specjalizują się w projektowaniu adapterów śrub, które są wykonane w celu przeciwdziałania tych różnic, ale najlepiej jest ich unikać. Nawet najdrobniejsze różnice między śrubami mogą powodować wibracje, które mogą poluzować śrubę w czasie.

Oznacza to, że wszelkie problemy związane z układem śrub mogą potencjalnie skończyć się nawet katastrofalnie.

Średnica koła i rozmiar opony

Zmiana średnicy kół jest dość powszechna w dzisiejszych czasach, ponieważ chcesz osiągnąć albo specyficzny wygląd, albo specyficzne właściwości jezdne. Większy zestaw kół jest zazwyczaj kojarzony z bardziej agresywnym wyglądem oraz bardziej zwinnym i lepiej prowadzącym się samochodem.

Nawet jeśli wydaje się to kuszące, musisz mieć świadomość, że może to zwiększyć ogólny hałas opon i sprawić, że samochód będzie o wiele bardziej niewygodny. Jeśli jesteś skłonny zaakceptować, że można nawet uaktualnić do zestawu kół o większej średnicy, jeśli obniżyć rozmiar opon odpowiednio.

Oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na 1-calowe większe koła, będziesz musiał zrównoważyć to 1-calowymi mniejszymi oponami. Podsumowując, zawsze najlepiej jest zachować rozsądek, jeśli chodzi o średnicę kół, ponieważ koła o niskim profilu są bardziej podatne na odpryski i zarysowania, a także są bardzo niewygodne.

  Które Mercedesy są budowane w USA?

Przesunięcie koła i otwór centrujący

Przesunięcie koła odnosi się do pozycji piasty mocującej koło w stosunku do linii środkowej koła. Koło z neutralnym offsetem montuje centralną piastę montażową bezpośrednio w linii z linią środkową koła, podczas gdy koło z offsetem dodatnim jest montowane bliżej zewnętrznej krawędzi koła.

Koło z offsetem ujemnym montowane jest bliżej elementów zawieszenia, co oznacza, że jest bliżej wewnętrznej krawędzi koła niż zewnętrznej. Najlepiej zdecydować się na koła o identycznym offsecie, ale można zrekompensować niewielkie różnice za pomocą zestawu odpowiednio wykonanych i prawidłowo zamontowanych dystansów.

Wreszcie, Lexus i Mercedes’s modele są znane używać bardzo różne wymiary otworu centrum, co oznacza, że trzeba będzie wyciąć koła dla nich pasuje idealnie. Koło centrum otwór jest otwór w wewnętrznej koła używane do doskonale równoważenia koła na samochodzie.

Jeśli są one różne to najlepiej unikać go całkowicie, ale jeśli jesteś 100% chętny do korzystania z tych kół trzeba znaleźć kogoś, kto może obrabiać swoje koła do dokładnych wymiarów otworu środkowego trzeba bez podejmowania koła mniej bezpieczne niż są już.

Sekcja FAQ

Czy europejskie samochody używają podobnego układu śrub?

Wiele europejskich samochodów używa podobnych, a czasem nawet identycznych wzorów śrub, co czyni je idealnymi do wymiany kół. Na przykład, wiele modeli Mercedesa oferuje ten sam układ śrub, co niektóre modele BMW, co oznacza, że można je łatwo zamieniać pomiędzy dwoma odpowiednimi modelami.

Audi i VW również mają ten sam wzór śrub w niektórych przypadkach, co nie jest zaskoczeniem, ponieważ Audi jest częścią grupy VAG. Jednak europejskie samochody w większości różnią się od większości amerykańskich samochodów, ponieważ używają śrub w przeciwieństwie do wielu amerykańskich marek, które stadniny.

  Czy Mercedesy są nadal produkowane w Niemczech?

Dlaczego warto zmienić koła w samochodzie?

Większość ludzi nigdy nie chciałaby zmieniać kół w swoim samochodzie, jeśli nie muszą. Bądź, że tak jak może, nadal istnieje wiele osób, które są stale zmienia koła na swoich samochodach. Robią to, aby osiągnąć określony wygląd, a jednocześnie starają się zmienić sposób, w jaki samochód kierowców i jak wygodne jest.

Koło o większej średnicy jest głównie związane z samochodami sportowymi o lepszych właściwościach jezdnych, ponieważ mniejsza opona oznacza, że samochód jest mniej skłonny do wychylania się na zakręcie i zmniejsza zwinność. Z drugiej strony, ktoś, kto zdecyduje się na większe opony, będzie głównie korzystać z większego komfortu kosztem gorszego prowadzenia.

Czy felgi Lexusa będą pasować do Toyoty?

Lexus i Toyota to dwie siostrzane marki, co oznacza, że dzielą ze sobą wiele części. Jako takie, koło Lexus jest prawdopodobnie będzie pasować do Toyoty, ale zawsze należy upewnić się, aby sprawdzić wymiary prawidłowo. To działa w obie strony, jeśli wyżej wymienione pomiary są identyczne.

Wzór śrub jest najważniejszą częścią i to nie jest problem. Większość problemów wiąże się ze średnicą koła i rozmiarem opony, które można łatwo zanegować.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z