Czy Porsche ma elektrycznego SUV-a?

Porsche nie oferuje elektrycznego SUV-a w 2022 roku i nigdy tego nie zrobili. Jednak sądząc po dość tajemniczych zdjęciach szpiegowskich, elektryczne Porsche prawdopodobnie wkrótce ujrzy światło dzienne. Dokładniej mówiąc, Porsche dąży do całkowitego zelektryfikowania następnej generacji Porsche Macan.

Na razie niewiele wiadomo na temat elektrycznego Macana, ale wszystkie aktualnie dostępne dane znajdziecie w tym artykule. Jeśli jesteś niecierpliwy, aby czekać na elektrycznego SUV Porsche, można przejść do istniejącego Porsche EV, Taycan, lub plug-in hybrid wersje istniejących modeli Porsche.

Biorąc pod uwagę fakt, że cały przemysł motoryzacyjny powoli zmierza w kierunku elektrycznej przyszłości, Porsche szybko podążyło z Taycanem. Można śmiało powiedzieć, że Porsche zamierza wkrótce rozszerzyć swoją ofertę o kilka samochodów elektrycznych, w tym o całkowicie elektryczny supersamochód.

Dopóki to nie nastąpi, omówimy nadchodzącego Macana EV, istniejącego Taycana EV oraz obecnie dostępną gamę modeli hybrydowych Porsche typu plug-in.

Elektryczne Porsche Macan – Wkrótce zostanie ujawnione

Sądząc po kilku rozsądnych szacunkach w sieci, elektryczny Macan powinien zaczynać się w okolicach 60 000 dolarów, a ceny powinny z łatwością wzrosnąć do 100 000 dolarów za najszybszego i najbardziej imponującego Macana EV. Macan to crossover/compact SUV, który jest obecnie najpopularniejszym typem samochodu na rynku.

Macan będzie prawdopodobnie zaprojektowany na zupełnie nowej platformie z dodatkiem wszystkich najnowocześniejszych technologii EV wprowadzonych wraz z Taycanem, takich jak 800-woltowa infrastruktura, która powinna zagwarantować szybki czas ładowania, doskonałe czasy przyspieszenia i doskonałą wydajność cieplną.

  Najlepszy bagażnik rowerowy do Porsche 911

Niektórzy insiderzy Porsche twierdzą, że elektryczny Taycan powinien oferować więcej niż 230 EPA szacunkowych mil zasięgu i że powinniśmy się spodziewać, że spadnie w 2023 roku. Macan powinien pojawić się w dwóch różnych rozmiarach baterii, które maksymalizują albo zasięg lub wydajność.

Powinniśmy czekać na Porsche, aby ujawnić elektryczne Macan późno w tym roku, i wydaje się, że Macan EV jest kształtowanie się na wielką opcję.

Porsche Taycan – Pierwsze prawdziwe Porsche EV

Porsche Taycan pokazało, że samochody elektryczne nie są nudne i że mogą być dynamiczne i przyjemne w prowadzeniu, a nie tylko szybkie w linii prostej. Taycan jest oferowany w kilku różnych wersjach, które obejmują podstawowy poziom 82.000 dolarów Taycan w dolnej części i 185.000 dolarów zakres-topping Taycan Turbo S.

Taycan jest również dostępny jako 4-drzwiowy sedan lub jako kombi Gran Turismo, które oferuje więcej przestrzeni ładunkowej. Taycan wykorzystuje wspomnianą wcześniej 800-woltową architekturę elektryczną, która zapewnia krótki czas ładowania, szybkie przyspieszenie i wiodącą w branży wydajność cieplną.

Range-topping Taycan Turbo może osiągnąć 0-60mph w mniej niż 2,5 sekundy i jest w stanie wytrzymać 220 mil na jednym ładowaniu. Zakres-topping Turbo S powinien zrobić około 200, podczas gdy Taycan 4S powinien zrobić bliżej 300 mil między ładowaniami, co jest najlepszym zasięgiem zorientowane Taycan wersja partii.

Podsumowując, Taycan jest niezwykle imponującym samochodem, który otwiera drzwi dla wszystkich innych nadchodzących samochodów elektrycznych Porsche, w tym Macan.

  Czy Porsche 944 jest niezawodne?

Hybrydy Porsche – Cayenne i Panamera E-Hybrid

Jeśli chcesz cieszyć się zarówno silnikiem spalinowym, jak i elektrycznym w wygodnym podwoziu Porsche, Cayenne lub Panamera są tymi, które powinieneś dostać. Cayenne E-Hybrid oferuje silnik 3.0L V6 połączony z silnikiem elektrycznym, które łącznie osiągają moc 455 KM, podczas gdy topowy Cayenne Turbo E-Hybrid oferuje moc 670 KM z 4.0L V8 i silnika elektrycznego.

Możesz uzyskać ten sam układ napędowy dla Panamery, jak również z identyczną mocą wyjściową. Modele 911, Macan i Boxster/Cayman nie są jeszcze dostępne z hybrydowym układem napędowym, ale prawdopodobnie pojawią się w odpowiednim czasie.

Oba modele e-Hybrid Turbo są jednocześnie najmocniejszymi modelami ICE Porsche, jakie istnieją. 670 koni mechanicznych w 4-drzwiowym sedanie i dużym SUV-ie to przepis znany z ekscytacji wszystkich maniaków wydajności na całym świecie.

W zasadzie to trochę szalone, że jesteśmy w stanie kupić takie samochody jak te, ponieważ hybrydowy układ napędowy nie został wprowadzony po to, aby samochody były szybsze i bardziej agresywne, ale raczej dla samochodów takich jak Prius, które stawiają na pierwszym miejscu wydajność.

Sekcja FAQ

Czy Porsche Macan jest tego warte?

Obecne Porsche Macan rzeczywiście jest tego warte, ponieważ jest to niezwykle sprawny SUV, który równoważy najwyższy komfort z legendarną niezawodnością i atrakcyjnością Porsche. Jest to najlepszy kompaktowy SUV, jeśli chodzi o utrzymanie wartości i wiele osób uważa, że jest to najbardziej dynamiczny mały SUV w sprzedaży.

Wszystkie wersje Macan niektóre z mocnych silników, oprócz entry-level 2,0L 4-cylindrowy, który jest trochę brakuje. W sumie, Macan jest rzeczywiście warto, ponieważ jest to ładny samochód, który oferuje wiodącą w klasie wartość utrzymania, wydajność i odwołania.

  Jakie jest najtańsze Porsche?

Czy warto kupić hybrydowe Porsche?

Gama modeli E-Hybrid oferuje albo bardziej rozsądną konfigurację zorientowaną na przebieg, którą można znaleźć w 3.0L V6 zarówno w Cayenne, jak i Panamerze, albo niedorzeczną kombinację silnika V8 i elektrycznego o mocy 670 KM. Obie te konfiguracje silnika mają wiele sensu w tych dniach, jak hybrydy i EV nie pochodzą z kilku korzyści.

Kupno hybrydowego Porsche jest więc tego warte. Modele Turbo E-Hybrid są najszybszymi i najpotężniejszymi samochodami Porsche, jakie można kupić w dzisiejszych czasach, podczas gdy wersje 3.0L V6 są najbardziej ekonomiczne.

Czy Porsche Taycan jest tego warte?

Jeśli jesteś na rynku dla samochodu elektrycznego, który równoważy wydajność, styl, komfort i technologię lepiej niż większość samochodów tam, Taycan jest jeden, aby uzyskać. Taycan konkuruje z takimi jak Tesla Model, Audi e-Tron GT, Lucid Air, i Mercedes EQS, aby być najlepszym luksusowym elektrycznym sedanem.

Moim zdaniem, Taycan bierze tort jako najlepszy EV wydajność z nich wszystkich z wiodącą w klasie jakość i wybór projektu, podczas gdy Model S jest najbardziej wygodny w użyciu i EQS jest najbardziej luksusowy.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z