Jaguar XF Sportbrake Niezawodność

Sportbrake to nowa pochodna linii modelowej Jaguara XF na rok 2017. Jaguar pierwotnie wprowadził Sportbrake jako model z 2012 roku w pierwszej generacji XF. Podobnie jak oryginał, ten wagon powinien dodać zarówno atrakcyjności, jak i praktyczności salonowi XF, jednocześnie mieszcząc jeszcze więcej przestrzeni na mniejszej powierzchni niż poprzedni model.

Przegląd

Jaguar XF sport brake oferuje całkiem dobre prowadzenie niż normalny model XF. Gama silników obejmuje 2,0-litrowego, czterocylindrowego diesla D200, który produkuje 201 koni mechanicznych oraz 2,0-litrową jednostkę benzynową, która generuje 247 koni mechanicznych (P250) lub 296 koni mechanicznych (P300). Standardem jest ośmiobiegowa, automatyczna skrzynia biegów, a do wyboru jest napęd na tylne lub wszystkie koła.

Niezawodność

XF Sportbrake był najbardziej problematycznym modelem w ankiecie Driver Power, w której ponad 30% właścicieli doświadczyło problemów ze swoimi samochodami. W związku z licznymi problemami z modelem, XF Sportbrake ma niską ocenę niezawodności w porównaniu z innymi markami pojazdów o podobnym modelu.

Bezpieczeństwo

Jaguar XF Sportbrake ma również dość dobrą ocenę bezpieczeństwa tak jak oryginalny wariant Jaguara XF z pełną oceną pięciu gwiazdek przez Euro NCAP rating na koniec 2015 roku. Oprócz sześciu poduszek powietrznych, kamery cofania, systemu Lane Keep Assist, Blind Spot Monitor, systemu hamowania awaryjnego i Rear Traffic Monitor, pojazd posiada również monitor stanu kierowcy.

Stopa amortyzacji

Zazwyczaj stopa amortyzacji i wartość odsprzedaży pojazdów z Jaguar Cars są średnie w stosunku do innych marek. Przy trzech latach i 36 000 mil, XF Sportbrake zachowa od 45 do 49 procent swojej wartości, co jest podobne do BMW serii 5 Touring, jednak niewiele ustępuje Mercedesowi klasy E Estate.

  Ferrari F8 Tributo / Spider Niezawodność

Konserwacja i naprawy

Ostatnim czynnikiem wpływającym na niezawodność samochodu dowolnego modelu są koszty jego konserwacji i napraw. Koszt utrzymania i napraw Jaguara XF Sportbrake w ciągu pierwszych 10 lat posiadania wynosi około 12 187 dolarów. Jest to znacznie wyższy niż średni koszt utrzymania i naprawy luksusowych sedanów. Ponadto, istnieje 35,67% szans, że XF Sportbrake będzie wymagał poważnych napraw w tym czasie.

FAQ

Czy Jaguar XF Sportbrake to samochód z napędem na przednie koła, tylne koła czy na wszystkie koła?

Jaguar XF Sportbrake jest samochodem z napędem na wszystkie koła.

Ile miejsc siedzących znajduje się w Jaguar XF Sportbrake?

Jaguar XF Sportbrake to samochód z 5 miejscami siedzącymi. Klasyfikacja EPA dla tego samochodu to: Midsize Station Wagons

Jaka jest moc w Jaguarze XF Sportbrake i czy ma on turbo?

Jaguar XF Sportbrake ma 296 KM i 295 lb-ft momentu obrotowego. Silnik jest Intercooled Turbo Premium Unleaded I-4 o pojemności skokowej 2.0 L Układ paliwowy jest: Bezpośredni wtrysk benzyny.

Jak duży prześwit ma Jaguar XF Sportbrake?

4,1 cala ( 10,41 cm )

Jaki typ kół posiada?

Jaguar XF Sportbrake ma 19 X 8-calowe aluminiowe koła przednie i 19 X 8-calowe aluminiowe koła tylne.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z