Który rok był najgorszy dla Porsche Boxster?

Porsche Boxster

Porsche Boxster to dla większości osób najbardziej popularne Porsche w przystępnej cenie, ponieważ oferuje naprawdę dynamiczne wrażenia z jazdy za stosunkowo przystępną cenę, przynajmniej jeśli chodzi o markę, do której należy. Na przestrzeni lat powstało wiele modeli Porsche Boxster, a niektóre z nich są lepsze od innych. Który rok był najgorszy dla Porsche Boxster?

Najgorszym rokiem produkcji Porsche Boxstera jest 2003, ponieważ w tym modelu nagromadziło się najwięcej wad i problemów, które pojawiają się przez cały okres eksploatacji samochodu. Boxster z 2003 roku jest najgorszy i jest to dość dobrze znany fakt wśród entuzjastów Porsche. Boxster z 2000 roku jest również dość problematyczny, podobnie jak model z 2002 roku.

Boxster to dwumiejscowy kompaktowy samochód sportowy z silnikiem umieszczonym pośrodku nadwozia, co brzmi jak recepta na świetną zabawę. Jeśli jednak jesteś zainteresowany jego kupnem, musisz zwrócić szczególną uwagę na ogólny stan samochodu, aby nie zmarnować pieniędzy.

Dlatego należy unikać tych trzech roczników modelu, ponieważ są to zdecydowanie najgorsze roczniki Boxstera, jakie można dostać. Boxster to w większości przypadków niezawodny samochód, zwłaszcza nowsze modele Boxstera, więc to na nich należy skupić większość uwagi.

2003 Porsche Boxster

Porsche Boxster 2003 jest zwykle uważany za najgorszy model Boxstera, ponieważ ma najwięcej problemów i był przedmiotem trzech poważnych akcji wycofywania samochodów z rynku. W modelu 2003 Boxster występuje wiele problemów z elektryką, takich jak problemy z oświetleniem zewnętrznym, sprzętem stereo, klimatyzacją i systemem nawigacji.

  Porsche vs. Range Rover: Niezawodność

Dużym problemem jest również sam silnik, który często stuka, wydaje irytujące dźwięki, a nawet ulega uszkodzeniu łożysko wału. Problem z łożyskami jest prawdopodobnie najgorszy ze wszystkich, ponieważ jego naprawa jest naprawdę trudna, czasochłonna i kosztowna.

Model 2003 Boxster ma tak wiele problemów, że nadszarpnął całą reputację Porsche Boxster 1. generacji. Model z 2003 roku ma także problemy z układem chłodzenia, różne wycieki płynów i niezliczone problemy występujące na mniejszą skalę.

2000 Porsche Boxster

Porsche Boxster z 2000 r. to jeden z najgorszych modeli Boxstera, jakie można dostać z mniej więcej tych samych powodów, co model 2003. Należą do nich problemy z silnikiem, elektryką, układem paliwowym, chłodzeniem silnika, wyciekami i zewnętrznym oświetleniem, które również zwiększały szanse na wypadek.

Boxster z 2000 r. również był przedmiotem różnych akcji odwoławczych i nadal jest uważany za dość zawodne Porsche. Innym problemem, o którym warto wspomnieć, jest sytuacja, w której olej zaczyna przeciekać bezpośrednio do układu chłodzenia. Prowadzi to ostatecznie do awarii pompy wodnej i problemów z systemem odprowadzania wody, ponieważ zawilgoceniu ulega także jednostka sterująca.

Sam silnik jest znany z tego, że od czasu do czasu cierpi na brak mocy, co można przypisać niezliczonym problemom związanym z silnikiem. Niektóre modele Boxstera z 2000 r. cierpiały również na całkowitą awarię silnika, co oczywiście jest naprawdę poważnym problemem.

2002 Porsche Boxster

Porsche Boxster z 2002 roku nie ma tylu problemów, co modele z lat 2000 i 2003. Jednak problem z modelem 2002 polega na tym, że cierpi on głównie na problemy związane z silnikiem i skrzynią biegów, co wystarcza, aby samochód znalazł się w pierwszej trójce najgorszych modeli Boxstera wszech czasów.

  Czy Porsche 996 Turbos jest niezawodne?

Ponadto, Boxster z 2002 roku cierpi również z powodu problemów z układem elektrycznym i był częścią tego samego wycofania związanego z problemami z oświetleniem zewnętrznym. Sam silnik czasami cierpi z powodu problemów z łożyskami IMS, które są znane z tego, że przysparzają właścicielom Porsche wielu kłopotów. Ponadto Boxster 2002 zużywa dużo oleju z powodu nieszczelności w całym układzie.

NHTSA twierdzi również, że w modelu 2002 Boxster występują różne problemy z chłodzeniem silnika, które mogą doprowadzić do przegrzania samochodu i spowodować szkodliwe uszkodzenie silnika. Układ przeniesienia napędu jest połączony z wieloma kruchymi i niskiej jakości przewodami, o których wiadomo było, że mogą pękać bardzo wcześnie i powodować różnego rodzaju awarie w układzie przeniesienia napędu.

Sekcja FAQ

Dlaczego ludzie kupują Porsche Boxster?

Powodem, dla którego tak wiele osób jest zainteresowanych kupnem Porsche Boxster, jest fakt, że oferuje ono wspaniałe wrażenia z jazdy, atrakcyjny wygląd i pożądaną odznakę za rozsądną cenę. Model 911 jest o wiele droższy od Boxstera w każdej generacji, a niektórzy twierdzą nawet, że prowadzi się o wiele lepiej niż 911.

Poza tym Boxster jest samochodem niezawodnym, z wyjątkiem kilku lat, w których zdarzały się problemy. Dlatego kupując Boxstera, można cieszyć się doskonałym wyglądem, wysokiej jakości wnętrzem, dynamicznymi wrażeniami z jazdy i atrakcyjnym wyglądem. Jeśli dodać do tego możliwość złożenia dachu, nie dziwi, dlaczego tak wiele osób kocha Boxstera.

Który model Porsche Boxster kupić?

Dwa najlepsze modele Porsche Boxster to bez wątpienia Boxster GTS i Boxster Spyder. Są one najlepsze, ponieważ są wyposażone w najlepsze silniki o największej mocy i wolnossącej konstrukcji. Zapewnia to liniowe dostarczanie mocy, które jest znanym najlepszym przepisem na Boxstera/911 w ogóle.

  Czy Porsche używa silników VW?

Boxster GTS jest modelem klasy średniej, co oznacza, że posiada większość funkcji, których można oczekiwać od Boxstera, podczas gdy Boxster Spyder jest modelem najwyższej klasy, wyposażonym we wszystkie bajery i gwizdki. Jeśli nie jesteś wielkim fanem kabrioletów, powinieneś rozważyć także Porsche Cayman Coupe.

Czy Porsche Boxster jest lepsze od Porsche 911?

Porsche 911 jest lepszym samochodem z tych dwóch, ponieważ oferuje więcej wszystkiego. Model 911 jest podstawowym samochodem sportowym Porsche i prawdopodobnie pozostanie nim jeszcze przez długi czas. Są jednak ludzie, którzy wolą Boxstera od 911, a większość z nich to zagorzali fani supersamochodów z silnikiem średnim.

Tak czy inaczej, 911 jest lepszym samochodem pod niemal każdym względem. Wygląda lepiej, jest szybsze, mocniejsze, bardziej luksusowe, praktyczniejsze i o wiele bardziej popularne.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z