Lexus, luksusowy oddział Toyoty, rozpoczął działalność w 1989 roku od pełnowymiarowego sedana LS 400. Ale to właśnie crossover RX 300, jeden z pierwszych na świecie crossoverów na bazie samochodu, stworzył punkt odniesienia nie tylko dla marek luksusowych, ale także nieluksusowych i pozwolił Lexusowi zająć czołowe miejsce. W modelu GS 350 F Sport dodano układ kierowniczy z tylnymi kołami, który poprawia prowadzenie w modelach z napędem na tylne koła.
Przegląd
Czwarta generacja modelu została zaprezentowana w postaci GS 350 (GRL10) z napędem na tylne koła, napędzanego silnikiem V6 połączonym z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Dostępne są trzy tryby jazdy, od oszczędzającego paliwo Eco po Sport S i Sport S+, które umożliwiają bardziej sportową zmianę przełożeń skrzyni biegów i ustawienia przepustnicy silnika, a także regulację amortyzatorów i układu kierowniczego. Standardem są większe, 14-calowe hamulce, a także 19-calowe felgi F Sport, nowy przedni zderzak, tylny spojler, kierownica F Sport, fotele F Sport i nowe zawieszenie z regulowanymi amortyzatorami AVS.
Niezawodność
Lexus GS F 2020 to bardzo dobry i przyjemny sportowy sedan, ale otaczają go lepsi wykonawcy i lepsze oferty. Żółty Flare to najpopularniejsza i najodważniejsza opcja kolorystyczna w ofercie. Lexus GS F 2020 nie jest najlepszym sportowym sedanem, ale jest dobry.
Bezpieczeństwo
GS F posiada również system utrzymywania pasa ruchu na autostradzie z asystentem kierowania i ostrzeżeniami o niezamierzonej zmianie pasa ruchu. Nie jest to tak zaawansowany system jak Lane Tracing Assist najnowszej generacji Toyoty/Lexusa, ale nie jest zły jak na pojazd, który nie był znacząco modernizowany od czasu premiery czwartej generacji GS-a w 2012 roku. W wyposażeniu standardowym znajduje się również funkcja wspomagania hamowania przed zatrzymaniem z funkcją wykrywania pieszych, system monitorowania martwego pola, system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu oraz standardowa kamera cofania.
Wartość odsprzedaży
Lexus GS F 350 po 5 latach amortyzuje się o 40%, a jego 5-letnia wartość odsprzedaży wynosi 32 592 USD.
Konserwacja i naprawy
Szacowany koszt utrzymania i napraw Lexusa GS F waha się od 95 do 3506 dolarów, przy średniej na poziomie 347 dolarów.
FAQ
Czy Lexus GS F to samochód z napędem na przednie koła, tylne koła czy wszystkie koła?
Lexus GS F to samochód z napędem na tylne koła.
Ile miejsc jest w Lexusie GS F?
Lexus GS F to samochód z 5 miejscami siedzącymi. Klasyfikacja EPA dla tego samochodu to: Samochody kompaktowe
Jaka jest moc Lexusa GS F i czy ma on turbo?
Lexus GS F ma 467 koni mechanicznych i 389 lb-ft momentu obrotowego. Silnik to Premium Unleaded V-8 o pojemności skokowej 5.0 L Układ paliwowy to: Port/bezpośredni wtrysk.
Jak duży jest bagażnik w Lexusie GS F?
14.1 stóp sześciennych ( 0,399 m3 )
Jak duży prześwit ma Lexus GS F?
5,1 cala ( 12,95 cm )
Jaki typ kół posiada?
Lexus GS F ma przednie koła z kutego aluminium 19 X 9 cali i tylne koła z kutego aluminium 19 X 10 cali.
Czy GS F jest tego wart?
GS F nie jest hot rodem. GS F ma przestronny bagażnik i wnętrze, które jest pojemne. Wyposażony jest również w szereg standardowych technologii wspomagających kierowcę. GS F to świetny wybór, jeśli szukasz osiągów i wyróżnienia w segmencie luksusowych sedanów średniej wielkości.