Najczęstsze problemy Forda 7.3 Godzilla

Od kilku lat jesteśmy świadkami, jak przemysł motoryzacyjny powoli odchodzi od tradycyjnych silników spalinowych na rzecz hybrydyzacji i elektryfikacji, które powinny w końcu doprowadzić do przyszłości dekarbonizacji transportu. Każdy producent samochodów produkuje samochody elektryczne, hybrydy i silniki o mniejszej pojemności, ponieważ wie, że taka jest przyszłość.

Jednak Ford nie jest jeszcze gotowy do porzucenia potężnego silnika o dużej pojemności i nadal rozwija jedne z największych silników na świecie. 7.3L Ford V8 jest prawdopodobnie jednym z, jeśli nie największym silnikiem o dużej pojemności, który można obecnie kupić w każdym nowym samochodzie na świecie. Jest to naprawdę imponujący silnik, ale nie jest idealny.

Najczęstsze problemy z silnikiem 7.3L Godzilla są związane z wiązką przewodów świec zapłonowych, wysokim poziomem zużycia oleju, problemami z układem rozrządu i punktowaniem cylindrów. Musimy również wspomnieć, że przebieg gazu 7.3L dostaje jest komiczny dla modelu 2022, ale to jest coś, czego należy się spodziewać od silnika tak dużego jak ten.

W sumie, 7.3L jest imponującym silnikiem, który prawdopodobnie będzie ostatnim ogromnym silnikiem, jaki kiedykolwiek zobaczymy w masowo produkowanym samochodzie. Zdobądź go, póki możesz, ponieważ nie będzie ich już zbyt wiele.

Ford 7.3L V8 – Problemy z wiązką przewodów świec zapłonowych

Wiązka przewodów świec zapłonowych ma za zadanie połączyć świece z cewkami zapłonowymi. Robi się to, aby cewki zapłonowe wysyłały prąd do świec zapłonowych w celu wytworzenia iskry. Starsze silniki 7.3L V8 w szczególności, ale nawet niektóre nowsze, wydają się cierpieć z powodu błędnego zapłonu, który można przypisać wadliwej wiązce przewodów świec zapłonowych.

  Czy Ford Kuga plug-in hybrid to dobry samochód?

Dobrą wiadomością jest to, że można to naprawić stosunkowo łatwo i że nie kosztuje to wszystko dużo pieniędzy, aby naprawić. Złą wiadomością jest to, że jeśli wiązka przewodów nie całkowicie, nie będzie w stanie wysłać moc do świec, które uczyni samochód całkowicie undrivable. Możesz dostać wiązkę przewodów innej firmy, która wydaje się całkowicie rozwiązywać ten problem.

Ford 7.3L V8 – Problemy ze zużyciem oleju

Silnik tak duży jak ten potrzebuje dużo oleju silnikowego do celów chłodzenia, smarowania i czyszczenia. Jednak wielu właścicieli zgłosiło, że 7.3 lubi spalać dużo oleju, może nawet trochę za dużo. Oznacza to, że powinieneś wymienić olej wcześniej niż mówią zalecenia, aby mieć 1000% pewności, że silnik nie ucierpi z powodu braku oleju.

Jeśli tak się stanie, brak oleju silnikowego może całkowicie zniszczyć silnik. Silnik może się przegrzewać, może mieć problemy z zapłonem, może się zacinać, a nawet może się całkowicie zniszczyć. Dlatego zawsze zwracaj uwagę na bagnet oleju, bo musisz mieć 100% pewności.

Ford 7.3L V8 – problemy z układem rozrządu

Silnik 7.3L V8 jest wyposażony w system zwany „zmiennym rozrządem”, który ma na celu oszczędzanie paliwa. Biorąc pod uwagę fakt, że ten behemot silnika zużywa mnóstwo paliwa, każdy system taki jak ten jest rzeczywiście świetnym dodatkiem. Można śmiało powiedzieć, że system odgrywa dużą rolę w dostarczaniu lepszego przebiegu paliwa, ale wydaje się, że nie jest to najbardziej niezawodny system tam.

  Czy Ford Mustang Ecoboost to dobry samochód?

Złą wiadomością jest to, że system ten jest częścią systemu rozrządu samochodu, który obejmuje łańcuch rozrządu i napinacz, które są niezbędne dla silnika, aby być w stanie działać. Niektórzy właściciele skarżyli się na ich awarię z powodu zmiennego rozrządu, który może całkowicie zniszczyć silnik.

Ford 7.3L V8 – problemy z punktacją cylindrów

Niektórzy właściciele skarżyli się, że 7.3L V8 czasami cierpi na scoring cylindra, który jest spowodowany przez pęknięty pierścień tłokowy. Mówią również, że te problemy mogą być śledzone przez zanieczyszczone wnętrze tłoków lub nawet złe smarowanie silnika.

Pęknięty pierścień tłokowy może być katastrofalnym problemem, więc należy się nim zająć tak szybko, jak to możliwe. Dobrą rzeczą jest to, że ten problem wydaje się być dość odosobniony, ale jest na tyle poważny, że należy o nim wspomnieć w tym artykule.

Ford 7.3L V8 – Problemy z przebiegiem gazu

Zły przebieg gazu nie jest spowodowany problemem mechanicznym, ale raczej faktem, że silnik jest po prostu zbyt duży. Ford twierdzi, że powinieneś uzyskać 10-15MPG z tego silnika, ale wielu właścicieli twierdzi, że 5-10MPG jest znacznie bardziej prawdopodobnym scenariuszem.
Oznacza to, że 7,3L V8 jest jednym z najmniej paliwooszczędnych silników można kupić teraz, jeśli nie najmniej paliwooszczędne z nich wszystkich. To przychodzi z terytorium, jak po prostu nie można zrobić silnik tak duży, jak ten jeden ekonomiczny.

Sekcja FAQ

Czy kupno Forda 7.3L ma sens?

Przy mocy 430 KM nikt nie może powiedzieć, że 7.3L V8 jest słaby, ale każdy może powiedzieć, że 430 KM jak na 7.3L V8 jest przekomiczne. Dla miejsca kontekstu, Mercedes wyszedł z 2,0L 4-cylindrowy silnik turbodoładowany, który jest dość dużo na równi z 7,3L V8, mimo że jest mniej niż połowa wielkości.

  Niezawodność Audi i Forda - które rozwiązanie jest lepsze

To stawia pytanie, czy to w ogóle ma sens, aby kupić ten silnik w 2022 roku? Finansowo, to jest mało lub nie ma sensu, aby go kupić. Jednak jeśli Ci się podoba i nie zależy Ci na wydajności, to idź na to.

Czy Ford 7.3L jest niezawodny?

Nawet jeśli 7.3L V8 jest zbyt duży, zbyt słaby i zbyt mało wydajny, nikt nie może go krytykować za to, że jest zawodny. Niektórzy twierdzą nawet, że 7.3L V8 jest najbardziej niezawodnym silnikiem Forda do ciężarówek, jaki można dostać, a ja raczej się z tym zgadzam.

Jeśli wziąć odpowiednią opiekę nad nim i rozwiązać wszystkie małe problemy z nim, trzymasz go w dobrym stanie, nie ma powodu, aby ten silnik nie być w stanie przekroczyć 300.000 mil.

Ile można holować z Fordem 7.3L V8?

Wiele osób uważa, że 7,3L V8 od Forda to silnik, który ma niewiele plusów, ale wiele minusów. Jednak jedną z najbardziej imponujących rzeczy na temat 7.3L V8 jest to, że może on holować 19 500 funtów, co jest czymś, czego z pewnością nie można zrobić z podobnie napędzanym Mercedesem 2.0L turbodoładowanym 4-cylindrowym.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z