Najczęstsze problemy z Audi RS7

Najczęstsze problemy z Audi RS7

Audi RS7 to najszybszy 4-drzwiowy sedan Audi, jaki można kupić za pieniądze, ponieważ RS6 to tylko kombi, a S8 oferuje około 100 KM mniej w porównaniu do RS7. Można powiedzieć, że RS7 jest flagowym modelem Audi i reprezentuje najwyższy poziom możliwości 4-drzwiowego sedana Audi w zakresie przyspieszenia, prędkości i obsługi.

Jednak RS7, tak jak każdy inny samochód, nie jest doskonały. Zdarzają się w nim problemy, które czasami mogą nawet całkowicie zrujnować jego właściwości jezdne. Mimo że większość problemów z RS7 wynika z braku konserwacji, niektóre z nich będą się pojawiać bez względu na to, jak dobrze będziesz go konserwować.

Najczęstsze problemy związane z RS7 dotyczą skrzyni biegów, zużycia hamulców i opon, silnika, instalacji elektrycznej i zawieszenia. RS7 był również objęty kilkoma wycofaniami dotyczącymi głównie tych podzespołów, więc warto o nich wspomnieć.

Podsumowując, RS7 może być naprawdę niezawodnym samochodem, ale trzeba dbać o niego najlepiej, jak się da. Wyczynowe sedany o mocy ponad 600 KM są znane z tego, że są delikatne i wymagające, ale to przychodzi z terytorium, ponieważ wszystkie samochody, które konkurują z RS7 są mniej więcej takie same.

Audi RS7 – problemy z przekładnią

Według różnych źródeł internetowych, problemy ze skrzynią biegów wydają się być częstym zjawiskiem w RS7. Najczęstsze problemy ze skrzynią biegów RS7 to poślizg sprzęgła, zacinanie się biegów, wycieki płynu przekładniowego, a nawet problemy z przemiennikiem momentu obrotowego. Oczywiście, problemy z przemiennikiem momentu obrotowego nie są tak powszechne, ale prawdopodobnie są to jedne z najgorszych problemów ze skrzynią biegów, z jakimi boryka się RS7.

  Częste problemy z Audi Q5

Większość z tych problemów zależy od sposobu prowadzenia samochodu i konserwacji skrzyni biegów. Samochody z większym przebiegiem są bardziej podatne na problemy ze skrzynią biegów, zwłaszcza te, które były pokonywane na torach wyścigowych. Używanie funkcji launch control również ma wpływ na uzależnienie skrzyni biegów, więc pamiętaj, aby nie używać jej zbyt często.

Audi RS7 – problemy z hamulcami i zużyciem opon

Audi RS7 to prawdziwie wyczynowy samochód z ogromnym silnikiem, 22-calowymi kołami i potężnymi hamulcami. Jednak wiele osób, które jeździły RS7 na torze, twierdziło, że samochód jest podatny na utratę zdolności hamowania z powodu ugotowanych hamulców. Przyspiesza to również zużycie hamulców, a nawet może powodować wypaczanie się wirników.

Aby poradzić sobie z tymi problemami, należy włączyć do rutyny okrążenia chłodzące, gdy zabierasz RS7 na tor. Ponadto, opony są szerokie i niskoprofilowe. Jeśli połączysz to z ciężkim samochodem o mocy ponad 600 KM, opony nie wytrzymają wystarczająco długo.

Audi RS7 – problemy z elektryką

Problemy z elektryką są powszechne w wielu niemieckich luksusowych samochodach klasy premium, ponieważ są one wyposażone w różnego rodzaju elektryczne gadżety, które zapewniają bezpieczeństwo i rozrywkę. Wiele zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy, takich jak automatyczne hamowanie, jest znanych z awarii, podobnie jak system start/stop.

Inne problemy z elektryką obejmują kłopoty z nawigacją satelitarną, problemy z łącznością i różne problemy z gadżetami wewnętrznymi. Większość z nich można rozwiązać poprzez aktualizację oprogramowania i resetowanie, ale czasami trzeba wymienić czujnik/moduł, aby rozwiązać te problemy na dobre.

Audi RS7 – problemy z silnikiem

Audi RS7 jest wyposażone w duży silnik V8 o pojemności 4,0 l z podwójnym turbodoładowaniem i mocy 603 KM. Tak duży silnik jest znany z tego, że jest wymagający, jeśli chodzi o wymianę oleju i zużycie paliwa. Jeśli chodzi o olej, wiele modeli Audi ma tendencję do spalania go w zastraszającym tempie, a tak duży silnik jak ten w RS7 jest tego doskonałym przykładem.

  Audi S-Tronic - wszystko, co musisz wiedzieć

Niektórzy twierdzą, że silniki te mogą spalać do jednej kwarty oleju co 1500-2000 mil, co zdecydowanie stanowi problem. Co więcej, starsze modele RS7 były podatne na problemy z kolektorem dolotowym spowodowane odkładaniem się nagaru, który trzeba czyścić za każdym razem, gdy się odkłada.

Audi RS7 – problemy z zawieszeniem

Audi RS7 jest dostępne z wysokiej klasy zawieszeniem pneumatycznym, którego zadaniem jest tłumienie nierówności i utrzymywanie samochodu w stabilnej pozycji podczas pokonywania zakrętów przy wyższych prędkościach. Wielu właścicieli skarżyło się jednak, że układ ten przecieka i powoduje uginanie się samochodu. Jeden z właścicieli powiedział, że amortyzatory to stosunkowo częsty problem i jedynym sposobem jego rozwiązania jest wymiana amortyzatora.
Naprawa może być koszmarem, ponieważ systemy zawieszenia pneumatycznego są znane z tego, że kosztują dużo pieniędzy. Dlatego należy pamiętać o konserwacji układu, kiedy tylko jest to możliwe, w przeciwnym razie prawdopodobnie ulegnie on awarii.

Sekcja FAQ

Czy Audi RS7 jest tego warte?

Audi RS7 to flagowy model Audi Sport z 4-drzwiowym nadwoziem i nie ma innych samochodów tego typu. Najbliżej RS7 jest RS6 Avant, ale jeśli nie lubisz samochodów z nadwoziem typu kombi, to naprawdę nie ma nic podobnego. Jeśli połączyć to z imponującą stylistyką i wszystkim, czego można oczekiwać od samochodu, RS7 jest naprawdę warte swojej ceny.

Zawsze trudno jest usprawiedliwić zapłatę ponad 115 000 dolarów za samochód, który nie jest rzadki i który amortyzuje się jak każdy inny samochód. Jednak RS7 oferuje wrażenia, których nie można znaleźć w żadnym innym Audi, a jeśli tego typu wrażenia są czymś, co lubisz, RS7 jest właściwym wyborem.

  Najczęstsze problemy z Audi RS3

Ile kosztuje utrzymanie Audi RS7?

RS7 jest rzeczywiście drogim samochodem w utrzymaniu, ponieważ właściciele regularnie płacą ponad 140 dolarów za samą wymianę oleju. Koszty napraw wahają się od 90 do 2 000 USD, ale średnie rachunki za naprawy oscylują wokół 100 USD.

Powinieneś odłożyć 10 000 USD na pierwsze 10 lat posiadania, ponieważ tyle prawdopodobnie zapłacisz za utrzymanie RS7 w świetnym stanie. Wydaje się to dużo, ale jest to związane z tym, że wszystkie samochody, z którymi konkuruje RS7, są mniej więcej takie same.

Czy Audi RS7 jest lepsze od Audi RS6?

Piękno jest w oku patrzącego, ale ja wolę wygląd RS6, ponieważ jest bardziej unikalny. Jestem jednak w pełni świadomy, że większość ludzi uważa, że RS7 wygląda lepiej i łatwo zrozumieć dlaczego. RS6 to kombi, a RS7 to coupe, które z natury jest lepiej wyglądającym nadwoziem.

RS7 kosztuje tylko 2000 USD więcej, co oznacza, że pod względem ceny oba modele są niemal identyczne. RS6 jest bardziej praktycznym samochodem, ale to RS7 będzie prawdopodobnie przyciągał więcej uwagi.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z