Najczęstsze problemy z BMW 420d

BMW 420d

BMW 420d to elegancki i wydajny kompaktowy samochód luksusowy. Występuje w wersjach nadwozia coupe, kabriolet i liftback. Użytkownicy mają więc wiele opcji do wyboru. Ale jakie są najczęstsze problemy z BMW 420d?

Najczęstsze problemy z BMW 420d to zatkane zawory DPF i EGR, wadliwe chłodnice EGR, problemy z czujnikiem położenia wału korbowego i przedwczesna awaria korby silnika. Ponadto, inni właściciele zgłaszali usterki regulowanego tylnego zawieszenia, nieszczelności układu EGR, problemy z automatyczną skrzynią biegów i usterki klimatyzacji.

Jakie są najczęstsze problemy z BMW 420d?

Zatkany zawór EGR

Jest to główny problem właścicieli BMW 420d. Wielu właścicieli skarżyło się, że ich zawory EGR zatykały się, co prowadziło do utraty mocy i wysokiego zużycia paliwa, a silnik mógł zgaśnąć na biegu jałowym. Należy pamiętać, że ten problem jest zwykle spowodowany przez samochód, który jest prowadzony na krótkich dystansach.

Aby rozwiązać ten problem, należy sprawdzić i wyczyścić zawory EGR, jeśli to konieczne. Jeśli są uszkodzone, należy je wymienić. Poza tym kierowca musi jeździć na długich dystansach, aby uniknąć tego problemu.

Nieszczelność układu EGR

Problem ten jest powszechny w modelach BMW 420d z lat 2014-2018. Zmusiło to producenta do wycofania dotkniętych samochodów, a problem został naprawiony. Właściciele stwierdzili, że niewykryty system EGR przecieka i może prowadzić do aktywności termicznej w kolektorze dolotowym.

Dobrą wiadomością jest to, że dotknięte samochody zostały wycofane, a problem został rozwiązany. Problem ten został rozwiązany poprzez zaprogramowanie jednostki sterującej silnika z lepszym oprogramowaniem zawierającym najnowsze funkcje OBD.

Zatkane filtry DPF

Oprócz zatkanych zaworów EGR, właściciele skarżyli się również na zatkane filtry DPF. Zatkane filtry DPF prowadzą do słabych osiągów i wysokiego zużycia paliwa. Aby rozwiązać ten problem, właściciel będzie musiał wyczyścić zatkane filtry lub wymienić je na nowe, jeśli są uszkodzone.

  Niezawodność BMW VS Corvette - co jest lepsze?

Wadliwe chłodnice EGR

Inną kwestią, która spowodowała, że BMW wycofało niektóre samochody z rynku, jest wadliwa chłodnica EGR. W rezultacie może to doprowadzić do uszkodzenia kolektora dolotowego, a nawet pożaru. Niemniej jednak naprawa tego problemu jest łatwa, ponieważ będziesz musiał wymienić wadliwą chłodnicę EGR. Poza tym, producent wycofał z rynku samochody dotknięte usterką (BMW serii 4 z lat 2013-2014) i problem został naprawiony.

Problemy z automatyczną skrzynią biegów

Chociaż automatyczne skrzynie biegów w BMW 420d nie mają częstych problemów, są one bardzo wrażliwe i wymagają regularnej wymiany oleju i filtrów. Jeśli więc nie będziesz odpowiednio dbać o swój samochód, mogą pojawić się problemy ze skrzynią biegów, takie jak szarpanie i redukcja biegów.

Problemy z czujnikiem położenia wału korbowego

Problem ten jest powszechny w modelach BMW serii 4 z lat 2014 i 2018. Gdy czujnik ulegnie awarii, może wysyłać fałszywe sygnały lub nawet spowodować przejście silnika w tryb „limp” i ograniczenie mocy wyjściowej, aby zapobiec potencjalnemu uszkodzeniu silnika.

Problem ten można rozwiązać poprzez aktualizację oprogramowania lub naprawę systemu VANOS i wału korbowego.

Wadliwe regulowane tylne zawieszenie

Chociaż problemy z zawieszeniem nie są zbyt powszechne w BMW 420d, niektórzy właściciele nadal je zgłaszają. Problemy z zawieszeniem są powszechne w modelach z elektronicznie regulowanym zawieszeniem. Niemniej jednak, właściciele mogą uniknąć problemów z zawieszeniem, dbając o samochód.

Uszkodzona klimatyzacja

Jeśli klimatyzacja w BMW 420d nie wydmuchuje gorącego powietrza lub nie działa prawidłowo, może to być spowodowane uszkodzeniem sprężarki lub wyciekiem freonu. Ale w niektórych przypadkach może to być spowodowane złym paskiem sprężarki lub brudnym filtrem kabinowym.

  Jakie jest najcichsze BMW?

Aby rozwiązać ten problem, należy wyczyścić zabrudzony filtr kabinowy lub naprawić lub wymienić uszkodzone części.

Przedwczesna awaria korby silnika

Istnieje kilka problemów, które powodują przedwczesną awarię silnika w BMW 420d. Niektóre z tych problemów obejmują awarię pompy wodnej, nieszczelną uszczelkę obudowy filtra oleju, nieszczelne plastikowe części układu chłodzenia i nieszczelną uszczelkę pokrywy zaworów.

Naprawienie tych problemów na czas pozwoli uniknąć wielu problemów z silnikiem, takich jak przedwczesna awaria korby silnika i wiele innych.

FAQ

Czy BMW 420d jest niezawodne?

Tak, BMW 420d jest dość niezawodnym samochodem. Jednak w większości rankingów niezawodności wypada poniżej średniej. Wynika to głównie z kilku problemów, o których informują właściciele. Co więcej, utrzymanie tego samochodu jest drogie, podobnie jak części zamienne.

Czy utrzymanie BMW 420d jest drogie?

Utrzymanie BMW 420d nie jest tanie. Jest jednak nieco droższe niż utrzymanie innych serii BMW, takich jak seria 5 i 6. Średnio właściciel powinien spodziewać się wydatków od 536 do 1800 dolarów rocznie. Poza tym, mogą również doświadczyć poważnych usług, które mogą kosztować od 1 000 do 3 000 USD podczas jednej wizyty w centrum napraw.

Ile kilometrów wytrzymuje BMW 420d?

BMW produkuje jedne z najbardziej trwałych i niezawodnych samochodów luksusowych na rynku. Mimo że w przeszłości marka ta miała złą reputację w zakresie niezawodności, w ciągu ostatnich kilku lat uległa ona znacznej poprawie. Poza tym, BMW 420d jest jednym z najbardziej niezawodnych modeli BMW na rynku. Przy dobrej opiece i konserwacji samochód ten powinien przejechać ponad 200 tysięcy kilometrów.

  Jakiej skóry używa BMW? Czy jest ona prawdziwa?

Jaki jest najbardziej niezawodny model BMW 420d?

BMW 420d to jeden z najbardziej niezawodnych modeli BMW na rynku. Jednak nie wszystkie modele BMW 420d są niezawodne. Na przykład BMW 420d z 2014 roku to najmniej niezawodny rok modelowy, podczas gdy BMW 420d z lat 2021 i 2022 są jednymi z najbardziej niezawodnych w ofercie.

Które BMW serii 4 jest najlepsze?

To zależy od tego, czego szukasz. Jeśli szukasz oszczędnej i łatwej w utrzymaniu serii 4, BMW 420d SE jest najlepsze. Ale jeśli chodzi o świetne osiągi i wyjątkową jazdę, BMW 440i M Sport jest najlepsze. Wreszcie, BMW serii 4 420i Luxury jest najlepsze pod względem wyposażenia i komfortu.

Podsumowanie

BMW 420d może być eleganckim i wydajnym samochodem, ale ma też wiele wad, na które właściciele powinni zwrócić uwagę. Niektóre z kluczowych problemów z tym modelem to zatkane zawory EGR i DPF, problemy z automatyczną skrzynią biegów, wadliwe klimatyzatory, nieszczelności układu EGR i problemy z czujnikiem położenia wału korbowego.

Podsumowując, BMW 420d to wciąż niezawodny i trwały samochód. Przy odpowiedniej pielęgnacji i konserwacji samochód ten może wytrzymać ponad 200 tys. km lub 15 lat.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z