Najczęstsze problemy z BMW 530e

Najczęstsze problemy z BMW 530e

BMW produkuje pojazdy o wysokich parametrach technicznych i wydajności. I w większości przypadków BMW 530 spełnia te oczekiwania. Jednak BMW są również znane z wielu problemów, a BMW 530ealso ma różne problemy, o których zainteresowani nabywcy powinni wiedzieć. Ale jakie są najczęstsze problemy z BMW 530e?

Najczęstsze problemy z BMW 530e to awaria silnika, wycieki oleju, problemy z elektroniką, problemy z hybrydą, problemy z EGR i żółte przebarwienia świateł do jazdy dziennej LED. Chociaż BMW 530e ma problemy, jest bardziej niezawodne niż inne modele BMW serii 5. Poza tym większość jego problemów jest łatwa i tańsza do naprawienia.

Jakie są najczęstsze problemy z BMW 530e?

Awaria silnika

Nawet jeśli BMW 530e nie ma wielu problemów z silnikiem, to i tak pojawia się kilka problemów z silnikiem. Na przykład w silniku B48 zamontowanym w BMW 530e odnotowano niedziałające koła pasowe, które pękają. W rezultacie, to pęknięcie powoduje, że pasek schodzi z alternatora wraz z pompą płynu chłodzącego.

Poza tym kilku użytkowników BMW 530e zgłosiło, że słyszy dziwne odgłosy już tydzień po zakupie samochodu. Jeśli więc natkniesz się na któryś z tych problemów, gdy Twój samochód jest jeszcze na gwarancji, BMW zajmie się problemami.

Wycieki oleju

Wyciek oleju jest powszechny w wielu modelach BMW. BMW 530e nie jest tu wyjątkiem. Wyciek oleju w tym samochodzie przypisuje się pęknięciu uszczelki. Tak więc, zanim dojdziesz do jakichkolwiek wniosków na temat tego, dlaczego Twój samochód wycieka olej, upewnij się, że sprawdzisz uszczelkę.

Jeśli Twoje BMW 530e przecieka z powodu pękniętej uszczelki oleju, upewnij się, że wymieniłeś ją na nową. Problem ten jest jednak bardzo frustrujący, ponieważ samochód tej wielkości nie powinien mieć takich problemów.

  Najczęstsze problemy z BMW F30

Światła do jazdy dziennej LED żółtawe przebarwienia

Innym częstym problemem zgłaszanym przez użytkowników BMW 530e jest żółte przebarwienie świateł do jazdy dziennej LED. Po używaniu tego hybrydowego sedana plug-in przez jakiś czas, światła DRL zwykle stają się dość ciemne lub można na nich zobaczyć przebarwienia. Dzieje się tak zazwyczaj z powodu wadliwego połączenia modułu z lampą.

Niemniej jednak, naprawa tego problemu jest łatwa, ponieważ wystarczy wymienić moduł LED. Jeśli jednak problem nie zostanie rozwiązany po wymianie wadliwego modułu LED, być może trzeba będzie sprawdzić wewnętrzną rurę światła, ponieważ może być uszkodzona.

Problemy hybrydowe

Istnieje kilka problemów hybrydowych, których doświadczają użytkownicy BMW 530e. Najczęstsze z nich to rozładowanie akumulatora i problemy z kablem do ładowania akumulatora. Jeśli akumulator 48V rozładuje się całkowicie, będziesz musiał go wymienić. Ale jeśli nadal jesteś na gwarancji, BMW pokryje koszt wymiany.

Problem z rozładowaniem baterii nie jest powszechny tylko w BMW 530e, ale w prawie wszystkich BMW EV i jednostkach hybrydowych. Jeśli chodzi o problem z kablem do ładowania, BMW wydało nakaz wycofania się z rynku. Wynika to z faktu, że przenośne ładowarki TurboCord mają kondensator, który ulega awarii i powoduje potencjalne zagrożenie pożarowe.

Tak więc, przed zakupem używanego BMW 530e, upewnij się, że oryginalny właściciel naprawił problem lub wymienił niebezpieczną ładowarkę.

Problemy z elektroniką

BMW 530 również doświadcza problemów elektrycznych, takich jak kamera zapasowa działająca niekonsekwentnie, przepustnica widmo lub utknięcie przepustnicy i awaria tempomatu. Dobra wiadomość jest taka, że z większością tych problemów może poradzić sobie profesjonalny mechanik lub zabranie BMW do serwisu BMW.

  Czy istnieje 4-drzwiowy kabriolet BMW?

Problemy z zaworem EGR

Zawór EG lub zawór recyrkulacji spalin jest częścią samochodu, która pomaga mu w redukcji emisji. Kiedy więc zawór EGR działa optymalnie, może pomóc w zmniejszeniu zanieczyszczenia środowiska. Jednakże, jeśli zawór EGR jest zły i nieszczelny, może spowodować poważne szkody. Dzieje się tak dlatego, że chłodnica jest podatna na wycieki i może się łatwo zapalić.

Zawsze zabieraj swój samochód na przegląd i zaplanowaną konserwację serwisową, aby uniknąć takich niebezpiecznych usterek w Twoim samochodzie. Wykrycie złego zaworu EGR nie jest łatwe i może być śmiertelne. Napraw wyciek lub wymień uszkodzony zawór EGR, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom lub kosztownej naprawie.

FAQ.

Czy BMW 530e jest niezawodne?

Nie, BMW 530e nie jest niezawodne. Wynika to z faktu, że większość właścicieli zgłosiła problem w pierwszym roku posiadania. Tak więc, nawet jeśli jest to hybrydowy sedan, nadal nie jest tak niezawodny jak hybrydowe sedany od Mercedesa, Audi lub Lexusa. Stąd należy być gotowym na większe wydatki, jeśli chodzi o naprawy i konserwację.

Czy utrzymanie BMW 530e jest drogie?

Tak, utrzymanie BMW 530e jest dość drogie w porównaniu z innymi luksusowymi hybrydowymi sedanami. Średnio utrzymanie i naprawa tego samochodu będzie Cię kosztować od 100 do 1800 dolarów. Niemniej jednak, jeśli porównasz go z innymi modelami BMW serii 5, jest on znacznie tańszy w utrzymaniu.

Jak szybkie jest BMW 530e?

BMW 530e ma maksymalną prędkość 146mph i może przyspieszyć od 0 do 62 mph w 6,2 sekundy. Z drugiej strony, BMW 530e xDrive może przyspieszyć od 0 do 60 mph w 5,7 sekundy z prędkością maksymalną 130 mph. Jednak gdy jest wyposażone w wyczynowe opony, może osiągnąć 146 mph.

  BMW ix3 VS Audi e-Tron - co jest lepsze?

Jak długo wytrzymuje akumulator BMW 530e?

Średnio bateria BMW 530e będzie działać od 3 do 5 lat. Niemniej jednak, będzie się to różnić w zależności od warunków pogodowych w Twojej okolicy, typu akumulatora, rozmiaru akumulatora i oczywiście Twoich nawyków jazdy. Dlatego instalacja niezawodnego i trwałego akumulatora jest bardzo ważna.

Ile kilometrów pokonuje BMW 530e na elektrycznym?

Podobnie jak większość hybrydowych modeli BMW, BMW 530e nie ma dużego zasięgu, gdy kierowca ustawi go na napęd elektryczny. 530e sedan oferuje maksymalny zasięg 21 mil na samym elektrycznym. Jednak w modelu 530e xDrive zasięg jest jeszcze krótszy i wynosi 18 mil. Dlatego elektryczność jest idealna tylko na krótsze podróże lub dojazdy do pracy.

Wnioski.

BMW 530e plug-in hybrid sedan to luksusowy, wydajny, bezpieczny i oszczędny samochód, ale nie jest zbyt niezawodny. Większość właścicieli tego samochodu zgłosiła problemy w pierwszym roku posiadania. I jak samochód stawia na więcej mil, więcej problemów zostanie zarejestrowanych.

Niezależnie od problemów, z jakimi przychodzi BMW 530e, większości z nich można uniknąć, dobrze dbając o samochód. Ogólnie rzecz biorąc, jest to doskonały samochód, który pomoże użytkownikom zmniejszyć wydatki na paliwo.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z