Najczęstsze problemy z Mercedes S500

Mercedes S500 jest najbardziej kultowym modelem Mercedes Benz wszech czasów i wszystkie generacje Klasy S oferowały gamę-topping non-AMG non-V12 model, który był określany jako S500. Modele S500 klasy S są wyposażone w silniki V8 i niektóre generacje S500 są rzeczywiście gorsze od innych.

W220 jest znany jako najgorszy generacji Klasy S i to jest dość oczywiste, ponieważ W220 był i nadal jest najbardziej problematyczne generacji Klasy S. Model W140 jest znany jako najlepszy model Klasy S wszech czasów, ponieważ wprowadził wiele nowych technologii, a jednocześnie był zbudowany jak czołg.

Przez wiele lat istnienia modelu S500, większość problemów dotyczyła elektryki, szczególnie w modelu W220. Drugim najbardziej widocznym problemem dla wszystkich modeli S500 jest zawieszenie, które jest znane z awarii w niektórych modelach S500, zwłaszcza jeśli nie są prawidłowo konserwowane.

Problemy z silnikiem, a dokładniej problemy z chłodzeniem silnika również nękają wiele modeli S500. Wreszcie, niektóre modele S500 są znane z problematycznych systemów transmisji, które mają tendencję do awarii, jeśli nie są odpowiednio zadbane. Podsumowując, S500 jest jednym z najbardziej pożądanych modeli klasy S, zarówno ze względu na silnik, jak i trwałość.

Problemy elektryczne Mercedesa S500

Starsze modele Klasy S są znane z problemów z różnego rodzaju systemami elektrycznymi, takimi jak wskaźniki na desce rozdzielczej, elektryczne szyby, elektryczne klapy tylne i problemy z okablowaniem. Niektóre modele klasy S są znane z używania biodegradowalnych i niewiarygodnie kruchych wiązek przewodów do silnika, które mają tendencję do awarii po przejechaniu zaledwie kilku tysięcy mil.

Problemy z tablicą przyrządów są powszechne we wszystkich, ale najnowsze modele klasy S, ponieważ najnowsze modele klasy S wykorzystują teraz cyfrowy zestaw przyrządów. Problemy z alternatora i regulatora są również częste, zwłaszcza po samochód gromadzi kilka mil na liczniku kilometrów. Wreszcie, problemy z oświetleniem zewnętrznym są powszechne pet thieve dla starszych modeli klasy S.

  Czy felgi Mercedes pasują do Ford?

Mercedes S500 problemy z zawieszeniem

Mercedes Klasy S jest największym i najcięższym Mercedes sedan, który stara się zaoferować najbardziej komfortową wysokość jazdy ze wszystkich modeli Mercedes. Jako takie, S-klasa nigdy nie zrobił priorytet trwałość zawieszenia, ale raczej komfort aspekt niego. System zawieszenia pneumatycznego jest znany z deflacji i wycieków powietrza, zwłaszcza dla W220.

Łożyska przednie i przeguby kulowe są również znane do awarii od czasu do czasu we wszystkich generacjach Klasy S. System AIRMATIC znaleźć w nowszych modelach klasy S nie jest tak problematyczne, jak niektórzy ludzie uważają, że jest, ale to kosztuje dużo pieniędzy, aby naprawić. W sumie, problemy związane z zawieszeniem są wspólne dla wszystkich modeli Klasy S i nie są najtańsze do naprawy.

Mercedes S500 problemy z silnikiem i chłodzeniem

Spalona wiązka silnika, silny zapach spalenizny, odgłosy wycieku i wycieki oleju są znane z tego, że nękają prawie wszystkie generacje S500. S500 wykorzystuje silnik V8, który również ma tendencję do zużywania dużej ilości oleju, problem ten pogarsza fakt, że niektóre modele klasy S V8 również mają tendencję do cierpienia z powodu wycieków oleju z obszaru filtra, obszaru wału korbowego i obszaru uszczelki.

Jednak jednym z największych problemów związanych z układem napędowym w Klasie S jest przegrzewanie się. Bliskie elementy silnika, zwłaszcza kruche węże są znane z pękania z powodu całego dodatkowego ciepła, a pompa wodna jest również czasami znana z awarii. Nowsze modele S500 często doświadczają również problemów z układem wydechowym silnika.

  Jaki jest najlepszy używany kabriolet Mercedesa do kupienia?

Problemy z przekładnią Mercedes S500

Starsze modele S500 znane są z tego, że wpadają w tryb awaryjny, kiedy tylko samochód wyczuje potencjalny problem ze skrzynią biegów. W220 i W221 to najczęstsze generacje Klasy S, które doświadczają tego typu problemów, ale nawet starsze modele nie są od nich całkowicie wolne. Upewnij się, że konserwujesz swoją skrzynię biegów zgodnie z zaleceniami producenta, aby była jak najtrwalsza.

Automatyczna skrzynia biegów jest również znana z problemów związanych z modułami, co oznacza, że możesz doświadczyć wszelkiego rodzaju opóźnień w S500. Starsze modele Klasy S wykorzystują solidne 4- lub 5-biegowe automatyczne skrzynie biegów, ale te znane są z tego, że zabierają czas podczas zmiany biegów. Modele Klasy S W222 i W223 oferują najlepsze skrzynie biegów spośród wszystkich modeli Klasy S i jest najmniej prawdopodobne, że będą one powodować problemy.

FAQ Section

Czy Mercedes Benz S500 jest dobrym samochodem?

Prawie wszystkie modele Mercedesa S500 to rzeczywiście świetne samochody dla tych, którzy na co dzień chcą cieszyć się potężnymi i wyrafinowanymi krążownikami. Bez względu na to, którą generację S500 wybierzesz, wszystkie z nich są zbudowane tak, aby przetrwać, oferując jednocześnie przyjemne wrażenia z jazdy. Poza W220, oczywiście.

Model W222 wydaje się być najlepszym modelem S500 do kupienia, ponieważ nie kosztuje tyle, co model W223, oferując jednocześnie 90% doznań. W222 jest dostępny zarówno jako kabriolet, jak i coupe, które jest prawdopodobnie jednym z najlepiej wyglądających współczesnych modeli Mercedes Benz.

  Cadillac vs. Mercedes: Niezawodność

Czy Mercedes S500 jest lepszy od S63 AMG?

Mercedes Benz S63 AMG to topowy model Klasy S z silnikiem V8, który oferuje zupełnie inne wrażenia niż S500. S500 jest stosunkowo stonowanym, ale potężnym sedanem pełnowymiarowym, ale nie wygląda inaczej niż niektóre podstawowe warianty Klasy S z silnikiem wysokoprężnym.

Jednak S63 AMG oferuje ponad 600 KM w najnowszej generacji W222, a przy tym wygląda o wiele bardziej agresywnie i pożądanie. Silnik V8 w S500 nie jest tak ostry i ekscytujący, jak ten w modelach AMG. Oba te silniki rzeczywiście bazują na tym samym bloku, ale ten w S63 jest lepszy pod niemal każdym względem.

Czy nowy Mercedes S500 jest najbardziej luksusowym samochodem na świecie?

Mercedes lubi myśleć, że to oni oferują najbardziej luksusowy samochód na planecie, ale tak po prostu nie jest, ponieważ Rolls Royce Phantom jest najbardziej luksusowym samochodem na planecie. Jednak wiadomo, że Phantom kosztuje ponad 600 000 dolarów, co oznacza, że można kupić kilka Klas S za cenę jednego Phantoma,

Klasa S jest rzeczywiście punktem odniesienia dla wszystkich wykonawczych pełnowymiarowych sedanów premium, takich jak Audi A8, BMW serii 7 i Jaguar XJ. Klasa S jest najbardziej zaawansowany technologicznie samochód z tych wszystkich, a jednocześnie jest bardziej luksusowy.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z