Najczęstsze problemy z Mercedes S550

Mercedes klasy S jest flagowym pełnowymiarowym sedanem Mercedesa, który ma na celu zaspokojenie tych, którzy chcą najbardziej luksusowej limuzyny, która jest równie imponująca do jazdy i do bycia prowadzonym w. Klasa S po raz pierwszy rozpoczęła się z powrotem w 1972 roku z pokolenia W116 i najnowszy jest W223, który wyszedł w zeszłym roku.

Wariant S550 Klasy S jest wyższy model spec, który pochodzi z 8-cylindrowy silnik i pierwszy S550 został wprowadzony na rok modelowy 2007, W221. Druga generacja S550 została wprowadzona w 2014 roku pod oznaczeniem modelu W222. Obecny model W223 nie jest oferowany w wariancie S550.

Pierwsza generacja 2007 S550 oferuje 4,7L V8, który jest stosunkowo niezawodny, ale W221 S550 jest znany z posiadania problemów z akumulatorem pomocniczym, problemów z zawieszeniem pneumatycznym i problemów z elektroniką skrzyni biegów. Druga generacja W222 S550 jest znany głównie z potencjalnych problemów elektrycznych i problemów z układem kierowniczym.

W sumie, S550 jest stosunkowo niezawodny wariant Klasy S, ale to kosztuje dużo pieniędzy, aby utrzymać, ponieważ pochodzi z wszelkiego rodzaju skomplikowanych technologii i funkcji. Jeśli jesteś na rynku S550, zarówno pierwsza, jak i druga generacja są przyzwoite w swojej zmodernizowanej formie.

Problemy z akumulatorem pomocniczym – W221

Klasa S W221 wyposażona jest w dwa akumulatory. Pierwszy z nich służy do zasilania silnika, podczas gdy drugi do zasilania całej elektroniki wnętrza, w tym skrzyni biegów. Mercedes zdecydował się na takie rozwiązanie, aby można było postawić samochód na parkingu nawet wtedy, gdy główny akumulator padnie, ale problem pojawia się, gdy najpierw padnie akumulator pomocniczy.

  Mercedes-Benz S Klasa Niezawodność

Jest to dość powszechny problem dla W221, jednak może być łatwo rozwiązany przez zwykłą wymianę akumulatora w odpowiednim czasie. Większość mechaników sugeruje, że akumulator należy wymieniać co 100 000 mil lub 7 lat, co oznacza, że jest to czynność wykonywana mniej więcej raz w życiu. Wymiana akumulatora jest również stosunkowo łatwa, ponieważ znajduje się on za tylnymi siedzeniami.

Problemy z zawieszeniem pneumatycznym – W221

W221 S550s jest wyposażony w inteligentne zawieszenie pneumatyczne Mercedes AIRMATIC, które oferuje niewiarygodnie komfortową jazdę, ale czasami jest podatne na problemy, zwłaszcza jeśli nie jest prawidłowo konserwowane. Sprężarka powietrza jest znany do awarii po pewnym czasie, co powoduje, że zawieszenie nie generuje wystarczającego ciśnienia, aby podnieść samochód w górę.

Innym potencjalnym problemem z zawieszeniem pneumatycznym znaleźć na W221 jest poduszka powietrzna zawieszenie, które jest również znane do awarii po 100.000 mil lub tak. System AIRMATIC w modelu W221 jest o wiele lepszy niż ten w modelu W220, ale musisz go konserwować, jeśli chcesz, by działał prawidłowo przez cały czas.

Problemy z elektroniką skrzyni biegów – W221

W221 sprzed faceliftingu generalnie nie jest tak niezawodny jak wersja po faceliftingu, a 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów 722.9 jest tego doskonałym przykładem. W W221 sprzed faceliftingu zastosowano wadliwą jednostkę sterującą skrzynią biegów, która była znana z tego, że ulegała awariom, podobnie jak płyta przewodząca i jednostka sterująca.

  Co jest lepsze - Infiniti czy Mercedes?

Ten problem zazwyczaj powoduje, że samochód jest wprowadzany w tryb limp mode, co oznacza, że samochód jest w stanie jechać do prędkości kilku mil na godzinę.

Problemy elektryczne – W222

Klasa S W222 jest uważana za jeden z najlepszych modeli Klasy S wszech czasów i wciąż wygląda i sprawia wrażenie zupełnie nowego, zwłaszcza model po faceliftingu. Jednak żaden samochód nie jest bez wad i tak samo jest w przypadku modelu W222.

W222 S550 jest znany z tego, że miga różnymi lampkami ostrzegawczymi na desce rozdzielczej z powodu zużytych czujników, które rzadko kiedy są spowodowane uzasadnionym problemem. W222 jest niezwykle skomplikowanym samochodem i problemy takie jak te są stosunkowo częste.

Problemy z układem kierowniczym – W222

Układ kierowniczy w W222 jest znany z niezawodności, ale kiedy zaczyna sprawiać problemy, mogą one być dość problematyczne. Kilku właścicieli skarżyło się, że ich W222 S550 wydaje odgłosy zgrzytania podczas kierowania, a problemy te zostały później zidentyfikowane jako związane z łącznikiem układu kierowniczego i gumowymi mieszkami.

Wspomaganie układu kierowniczego jest również znane z tego, że czasami może powodować problemy, a samochód prawdopodobnie będzie migał lampką ostrzegawczą na desce rozdzielczej, jeśli rzeczywiście tak jest.

Sekcja FAQ

Czy Klasa S W222 jest lepsza od Klasy S W221?

Klasa S W222 jest rzeczywiście lepsza niż W221, ponieważ wprowadziła klasę S w przyszłość, wprowadzając projekt deski rozdzielczej z podwójnym, szerokim ekranem, który jest teraz powszechny nawet w podstawowych modelach Mercedesa. Klasa S W222 naprawdę wyznaczyła standardy dla wszystkich innych modeli Mercedesa w dół łańcucha pokarmowego.

  Niezawodność Mercedes vs BMW, która jest bardziej niezawodna?

W221 jest również świetnym samochodem, szczególnie w wersji po faceliftingu, ale po prostu nie może się równać z W222 pod względem luksusu, komfortu, technologii czy ogólnego wyglądu i atrakcyjności.

Czy S550 jest najlepszym wariantem Mercedesa Klasy S?

S550 jest klasyfikowany jako wyższy, średni poziom klasy S, który doskonale równoważy osiągi, komfort i koszty utrzymania. Model S600 V12 jest rzeczywiście gładszy i bardziej pożądany, ale kosztuje o wiele więcej pieniędzy na eksploatację i utrzymanie. Zużywa więcej paliwa i jest droższy.

Model S500 i niższe są rzeczywiście prawdziwe modele klasy S, ale oferują one mniejsze silniki, które nie są prawie tak punchy jak silnik znaleziony w S550. W związku z tym, S550 może być najlepszym modelem Klasy S, jaki można kupić.

Czy Klasa S jest wzorcowym pełnowymiarowym luksusowym sedanem?

Niemieckie luksusowe trio, czyli Mercedes, BMW i Audi, wciąż rywalizuje o najlepszy produkt w każdym segmencie. Segment pełnowymiarowych sedanów jest charakteryzowany przez Klasę S, ale Audi robi piękne A8 i BMW robi równie piękne BMW 7-Series.

Są one w stanie handlować ciosy na dni, ale W223 Klasa S jest najnowszy samochód z grupy i jest obecnie najlepszym z trio. Klasa S rzeczywiście ma tendencję do wyznaczania standardów dla segmentu pełnowymiarowych luksusowych sedanów i jest to raczej oczywiste, ponieważ Audi i BMW zawsze starają się nadrobić zaległości, jeśli chodzi o sprzedaż.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z