Najczęstsze problemy z samochodem Jeep Commander

Jeep Commander Problemy

Jeep Commander to doskonały samochód do codziennej jazdy i jazdy terenowej. Jest mocny, przestronny i ma wyjątkową zdolność holowania. Jednak ten wytrzymały SUV ma również wiele problemów, o których zainteresowani nabywcy powinni wiedzieć. Jakie są najczęstsze problemy związane z Jeepem Commanderem?

Pudełkowata konstrukcja Jeepa Commandera sprawia, że wygląda on na mocnego i zdolnego do wytrzymania w trudnych warunkach. Mimo że jest to prawda, Jeep Commander boryka się z wieloma problemami. Do najczęstszych problemów należą problemy z elektryką, silnikiem, nierówna praca na biegu jałowym, nieszczelny szyberdach, problemy z ogrzewaniem, pęknięta klamka drzwi i pęknięte śruby kolektora wydechowego.

Jakie są najczęstsze problemy z samochodem Jeep Commander?

Problemy z silnikiem

Jest to jeden z głównych problemów, z jakimi borykały się samochody Jeep Commander. Niemniej jednak, problem ten występował w modelach Jeep Commander z 2006 roku wyposażonych w silniki V8 o pojemności 4,7 litra. Kilka samochodów zostało wycofanych z rynku, a Chrysler przyznał, że moduł sterujący układu napędowego (PCM) wymagał przeprogramowania.

Większość użytkowników tego modelu Jeepa skarżyła się, że ich samochód gaszony był na środku drogi nawet bez żadnego ostrzeżenia.

Problemy z elektryką

Jeep Commander z 2008 roku jest najbardziej dotkniętym rokiem modelowym, jeśli chodzi o problemy z elektryką. Użytkownicy skarżyli się na wadliwe czujniki cofania, problemy z radiem i nieprawidłowo działające wskaźniki na desce rozdzielczej. Jeśli więc zamierzasz kupić Jeepa Commandera 2008, poproś mechanika o sprawdzenie tych części.

Nieregularna praca na biegu jałowym

Jeśli świece zapłonowe w Twoim Jeepie Commanderze są uszkodzone, możesz zacząć doświadczać nierównej pracy na biegu jałowym. Oznacza to, że obroty mogą zacząć wzrastać i spadać, zamiast pozostawać na stałym poziomie.

  Jeep Gladiator Niezawodność

Pęknięte śruby kolektora wydechowego

Innym częstym problemem zgłaszanym przez użytkowników Jeepa Commandera były pęknięte śruby kolektora wydechowego. Zwykle zaczynało się to od tykającego hałasu dochodzącego z kolektora wydechowego. Niemniej jednak wielu osobom udało się rozwiązać ten problem poprzez wymianę wadliwych uszczelek i śrub kolektora wydechowego.

Dlatego jeśli usłyszysz tykający dźwięk z kolektora wydechowego, oddaj samochód do mechanika, aby uniknąć nasilenia się tego problemu. Ten problem występuje często w modelach Jeep Commander z lat 2006-2010.

Ciepłe powietrze wydobywające się z wylotów deski rozdzielczej

Problem ten występuje w większości modeli Jeep Commander z roczników 2006 do 2010. Użytkownicy zgłaszali usterkę systemu ręcznego sterowania temperaturą. Gdy wybrano zimne powietrze, układ nadal dostarczał ciepłe powietrze.
Mimo to większość mechaników zaleca wymianę układu ręcznego sterowania temperaturą w celu usunięcia problemu.

Nieszczelny szyberdach

W niektórych modelach Jeepa Commandera występuje wada konstrukcyjna szyberdachu. W rezultacie szyberdach przecieka, powodując uszkodzenie pasów bezpieczeństwa i elektroniki samochodu. Problem ten jest powszechny w Jeepie Commanderze z 2007 roku. Ponadto, problem pojawia się we wczesnym okresie eksploatacji samochodu, co jest bardzo niepokojące. Jeśli więc mieszkasz na terenach, gdzie często pada deszcz, to nie jest samochód dla Ciebie.

Lampka ostrzegawcza systemu 4WD zapala się bez powodu

Ten problem został wykryty w modelach Jeep Commander z lat 2006-2010. Kilku użytkowników zgłosiło, że ich serwisowa lampka ostrzegawcza systemu 4WD włącza się nagle, nawet jeśli w module sterowania napędem końcowym (EDCM) nie są zapisane żadne kody usterek. Aby rozwiązać ten problem, należy zaktualizować oprogramowanie samochodu.

Uszkodzona klamka drzwi

Jest to powszechny problem występujący w różnych modelach Jeepa. Niemniej jednak, problem ten jest powszechny w Jeepie Commanderze z 2006 roku. Ponieważ klamka jest wykonana z tworzywa sztucznego, jej trwałość nie jest zbyt długa. Dlatego może być konieczna jej wymiana na trwałą klamkę.

  Jeep Renegade Niezawodność

Opóźnione załączanie skrzyni biegów

U niektórych użytkowników Jeepa Commandera może wystąpić opóźnione załączanie skrzyni biegów z powodu wadliwego wewnętrznego filtra powrotu chłodnicy. Problem ten jest powszechny w samochodach Jeep Commander wyprodukowanych w latach 2006-2009. Aby rozwiązać ten problem, konieczna może być wymiana wadliwego filtra.

FAQ

Czy Jeep Commander jest samochodem niezawodnym?

Zadziwiająco, Jeep Commander jest bardzo niezawodnym samochodem. Większość agencji, takich jak Consumer Reports, ocenia jego niezawodność na poziomie powyżej średniej. Poza tym jest tani w utrzymaniu, w przeciwieństwie do większości swoich konkurentów, którzy są drożsi w utrzymaniu i mniej niezawodni.

Jak długa jest żywotność Jeepa Commandera?

Jeep Commander może służyć przez długi czas, o ile jest odpowiednio konserwowany. Średnio Jeep Commander powinien przejechać od 150 000 do 200 000 mil. Jeśli jednak nie jest dobrze utrzymany, może nie wytrzymać przebiegu ponad 150 000 mil.

Czy Jeep Commander jest tani w utrzymaniu?

Tak, Jeep Commander jest tani w utrzymaniu. Jego średni roczny koszt utrzymania wynosi 639 USD, podczas gdy średni koszt utrzymania samochodu to 651 USD. Dlatego na utrzymanie tego samochodu wydasz mniej pieniędzy niż w przypadku większości jego rywali.

Jaki jest najmniej niezawodny rok modelowy Jeepa Commandera?

Tytuł najmniej niezawodnego modelu Jeepa Commandera przypada Jeepowi Commanderowi z 2006 roku. Zaraz za nim plasuje się Jeep Commander z roku modelowego 2007. Jeep z roku 2006 rejestruje ponad 2000 usterek, a Jeep z roku modelowego 2007 – ponad 1000.

  Czy Jeep Commander to dobry samochód?

Niektóre z najczęstszych problemów występujących w modelu Jeep Commander z roku 2006 to problemy z układem elektrycznym, problemy z silnikiem, problemy z układem napędowym, zgaśnięcie samochodu i wiele innych. Poza tym, Jeep Commander 2006 miał 6 przypadków wycofania z eksploatacji, co stanowi największą liczbę wśród modeli Jeep Commander z tego rocznika.

Po przejechaniu ilu kilometrów w Jeepie Commanderze pojawiają się problemy?

To zależy od tego, jak dobrze konserwujesz swój samochód. Niemniej jednak większość właścicieli Jeepa Commandera twierdzi, że problemy zaczęły się u nich pojawiać po przejechaniu 90 000 mil. Inni z kolei zaczęli mieć problemy po przejechaniu 125 000 mil. Tak więc, przy prawidłowej konserwacji, Jeep Commander może zacząć sprawiać problemy po przejechaniu ponad 120 000 mil.

Podsumowanie

Jeep Commander może być bestią w terenie, ale ten wytrzymały SUV ma mnóstwo problemów, którymi trzeba się odpowiednio wcześnie zająć, aby uniknąć kłopotów. Dzięki odpowiedniej konserwacji i pielęgnacji można uniknąć większości z powyższych problemów. Co więcej, należy trzymać się z daleka od Jeepa Commandera z 2006 roku, ponieważ ma on wiele problemów.

Ogólnie rzecz biorąc, Jeep Commander jest doskonałym samochodem dla osób, które uwielbiają jazdę terenową i mają dużą rodzinę. Dzięki siedmiu miejscom siedzącym i dużej przestrzeni ładunkowej jest to dobry samochód rodzinny.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z