Najlepsze kabriolety z dwoma siedzeniami

Dwumiejscowy kabriolet, powszechnie nazywany roadsterem, jest doskonałym samochodem na weekend, a w niektórych częściach świata, doskonałym codziennym kierowcą. Takie samochody mają tendencję do być ekscytujące do jazdy, jak również, wyglądają niesamowicie i są niezwykle pożądane.

Jeśli chcesz kompaktowy stosunkowo niedrogi dwuosobowy roadster, Fiat 124 Spider i Mazda MX-5 Miata są zarówno niesamowite opcje. Oba z nich są kompaktowe i dość zwinne, nie są one ogromne gazy ani nie rozbijają banku.

Jeśli chcesz większy, bardziej potężny dwumiejscowy kabriolet sportowego samochodu, Jaguar F-Type, Porsche 911 Targa lub Mercedes Benz AMG GT są świetnymi opcjami. Nawet jeśli 911 jest technicznie 4-miejscowy, tylko dwa przednie siedzenia mogą być używane do przewozu ludzi.

Jeśli chcesz w pełni supersamochód 2-miejscowy roadster, Audi R8 Spyder, McLaren 570S Spyder i Lamborghini Huracan Spyder są najlepsze opcje, ponieważ łączą niesamowity styl, jakość i wydajność, jak nikt inny nie robi.

Fiat 124 Spider

Fiat 124 Spider kosztuje około 25 tys. dolarów, co czyni go jednym z najbardziej przystępnych cenowo dwumiejscowych roadsterów na rynku. Model 124 to w zasadzie Mazda Miata, ale stylistyka jest hołdem dla klasycznego Fiata 124 Spider.

Fiat jest nieco bardziej powściągliwy w porównaniu do Miaty, ale równie prosty i dynamiczny. Technologia jest łatwa w użyciu, a cały samochód emanuje prostotą, która pozwala skupić się na wietrze we włosach, co sprawia, że Fiat 124 Spider jest świetnym samochodem do jazdy po wybrzeżu.

  Najlepsze supersamochody dla wysokich kierowców

Mazda MX-5 Miata

Jeśli chodzi o dwumiejscowe roadstery, Mazda Miata jest z pewnością jednym z bardziej popularnych dzięki cenie 26 tys. dolarów, kompaktowemu, lekkiemu nadwoziu i dość rozrywkowym wrażeniom z jazdy. MX-5 jest jednym z najmniej wydajnych roadsterów, jakie można kupić za pieniądze, ale podwozie jest tak wyważone, że czyni go jednym z najbardziej dynamicznych roadsterów.
MX-5 przypomina Fiata 124 całkiem sporo, ale różnica polega na tym, że MX-5 jest pozycjonowany jako samochód sportowy przede wszystkim, a ludzie kochają MX-5. Wielu entuzjastów motoryzacji posunęłoby się do stwierdzenia, że MX-5 to najlepszy samochód sportowy za pieniądze w historii, i łatwo dostrzec dlaczego.

Jaguar F-Type

Jaguar F-Type jest prawdopodobnie najlepszym modelem z całej linii Jaguara teraz, jak to łączy w sobie brutalną stylizację, ognisty silnik V8, i imponujący luksus i technologię. Ostatnio Jaguar dał F-Type trochę odświeżyć, a teraz F-Type wygląda jeszcze bardziej agresywny.

F-Type kosztuje około $65k dla modelu bazowego 300hp 4-cylindrowy. Ale jeśli kupisz używany, można dostać ostatnią generację F-Type z 5,0L V8 za prawie taką samą kwotę pieniędzy. Pod względem wnętrza te dwie generacje są prawie takie same, a to sprawia, że używana ostatnia generacja F-Type jest świetnym zakupem.

Porsche 911 Targa

Porsche 911 Targa jest właściwie nie tylko kabrioletem 911, ale z pewnością najlepszym kabrioletem 911 z całej masy. Nie do pomyślenia jest, aby mówić o kabrioletach bez mówienia o 911, ponieważ 911 jest prawdopodobnie najlepszym samochodem sportowym wszech czasów.

  Który samochód z nadwoziem typu hatchback ma najlepszy prześwit?

Mimo, że Targa jest technicznie rzecz biorąc 4-miejscowa, to i tak nigdy nie posadzisz nikogo na tylnych siedzeniach. 911 Targa jest prawdopodobnie jednym z najlepiej wyglądających 911, szczególnie w nowej generacji 992, jeśli połączysz to z solidną niezawodnością i wydajnością, 911 Targa jest zdecydowanie warte rozważenia.

Mercedes Benz AMG GT Roadster

F-Type, 911 i AMG GT Roadster to rzeczywiście najlepsze dwumiejscowe sportowe kabriolety, jakie można teraz kupić za pieniądze. Jednak różnica między nimi polega na tym, że 911 jest chirurgiczny, F-Type jest ekscytujący, a AMG GT oferuje doskonałe połączenie obu tych cech.

AMG GT jest napędzany silnikiem V8 BiTurbo, który nie jest tak brutalny, jak ten z F-Type’a, ale bardziej niż płaska szóstka z 911. AMG GT wygląda oszałamiająco i oferuje wszystkie niezbędne technologie MB, które sprawiają, że GT jest luksusowy i szybki.

Audi R8, McLaren 570S, Lamborghini Huracan

Jeśli chcesz bardzo szczytowy koniec dwumiejscowych kabrioletów bez wchodzenia na terytorium nieprzyzwoitych pieniędzy, te trzy są najlepszymi opcjami. Audi R8 jest najbardziej cywilizowany z grupy i oferuje również najwięcej miejsca, najlepszą jakość jazdy, ale czasami może czuć się trochę zbyt cywilizowany, zwłaszcza z powodu powściągliwego silnika V10.

Jeśli kochasz R8, ale myślę, że to trochę zbyt powściągliwy, Lamborghini Huracan jest opcja dla Ciebie, jak to oferuje wszystko, co R8 oferuje razy dwa. McLaren 570S jest najlepszym wyborem z całej gromady, ponieważ oferuje najbardziej dynamiczne podwozie i jest prawdopodobnie najszybszym samochodem z całej trójki.

  Które samochody są najmniej podatne na rdzę?

Sekcja FAQ

Czy zakup kabrioletu się opłaca?

Jeśli możesz używać samochodu z opuszczonym dachem przyzwoitą ilość razy w roku, to oczywiście, że tak. To powiedziawszy, jeśli mieszkasz w Kalifornii, na przykład, kupno kabrioletu ma sens bardziej niż powiedzmy w Wielkiej Brytanii.

Pomyśl o tym, jeśli nie zamierzasz korzystać z samochodu z góry w dół, idź na wariant coupe z jakiegokolwiek samochodu Cię interesuje. Szanse są takie, że coupe jest również nieco lżejsze i sztywniejsze konstrukcyjnie, co powinno również zwiększyć możliwości dynamiczne samochodu.

Jaki jest najlepszy 4-miejscowy luksusowy kabriolet?

Czteromiejscowy luksusowy kabriolet powoli zyskuje na popularności w ostatnich latach dzięki takim samochodom jak Rolls Royce Wraith i Bentley Continental GTC. Oba te samochody to szczyt luksusu wśród 4-miejscowych kabrioletów, ale Wraith jest na zupełnie innym poziomie.
Poza tymi dwoma modelami warto rozważyć również kabriolet BMW serii 8 oraz kabriolet Klasy S.

Czy kabriolet z twardym dachem jest lepszy od kabrioletu z miękkim dachem?

Kabriolet z twardym dachem jest zazwyczaj cichszy, nieco bardziej wyrafinowany i uspokajający. Ale hard-top jest prawie zawsze o wiele cięższy i bardziej kosztowny do opracowania, a w ostatnich latach producenci samochodów przechodzą na kabriolety z miękkim dachem i Targa top.

Miękki dach jest łatwiejszy w obsłudze, lżejszy i nie przeszkadza tak bardzo w praktyczności. Prawie pod każdym względem miękki dach jest lepszy, z wyjątkiem sztywności konstrukcji. Z tego powodu niektórzy producenci, tacy jak Ferrari i McLaren, nadal stosują wyłącznie hardtopy.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z