Peugeot e-208 vs VW ID.3 – który jest lepszy

2023 Peugeot e-208

Świat kompaktowych samochodów elektrycznych jest konkurencyjny jak to electric carer było z prawie electric carery wybitny producent wychodzi z własnym iteracji. Peugeot ma całkiem sporo samochodów elektrycznych w swoim obecnym arsenale, ale e-208 jest prawdopodobnie najbardziej popularny, ponieważ łączy przystępność z przyzwoitą wielkość baterii, dobre prędkości ładowania i ogólny dobrze wyposażony pakiet.

VW inwestuje również ogromne sumy pieniędzy w swoją gamę samochodów elektrycznych ID. a najpopularniejszy model ID. VW model jest najmniejszy ID.3. W tym artykule zamierzamy porównać Peugeot e-208 vs VW ID.3 i powiedzieć, który z tych dwóch jest lepszym samochodem. Będziemy porównywać je w rzeczywistym scenariuszu i daje szeroką ocenę, jak te dwa stosy przeciwko sobie.

Peugeot e-208 pojawił się około 2-3 lat temu i wydaje się, że sprzedaje się naprawdę dobrze w Europie. Jest to częściowo spowodowane tym, jak niedrogie jest w porównaniu do większości samochodów elektrycznych tam i dlatego, że jego waga, rozmiar i wyposażenie są idealne dla tych, którzy chcą A do B transportu miejskiego delectric carice, że nie zanieczyszczają lub kosztować dużo pieniędzy, aby uruchomić.

VW ID.3 jest porównywalnie większy i droższy samochód i jest lepszy, jeśli chodzi o wielu pasażerów i dłuższe podróże. Wybór pomiędzy tymi dwoma wymaga zebrania wszystkich informacji o każdym z nich i zrozumienia, co to znaczy posiadać samochód elektryczny w ogóle.

Peugeot e-208 – Najmniejszy samochód elektryczny Peugeot

Z ceną wyjściową 31,345 funtów w Wielkiej Brytanii, 35,350 euro w Niemczech i 32,250 euro w Holandii, Peugeot e-208 znajduje się w punkcie wejścia dla samochodów elektrycznych, co czyni go niezwykle konkurencyjnym. Jest on również wyposażony w użyteczny akumulator 45kWh z rzeczywistym zasięgiem od 125 mil do 265 mil w zależności od sposobu prowadzenia samochodu i temperatury na zewnątrz.

  Czy Volkswagen Arteon to dobry samochód?

Z mocą 139 KM i stałym napędem na przednie koła, e-208 może zrobić sprint 0-60mph w około 8 sekund, co z pewnością jest wystarczające dla jego wielkości. Jest dostępny w konfiguracji 2-drzwiowej lub 5-drzwiowej w zależności od tego, czego potrzebujesz. Projekt e-208 jest naprawdę futurystyczny i dobrze przemyślany zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz.

Ładowanie e-208 od 10% do 80% za pomocą szybkiej ładowarki 150kW DC trwa około 25 minut, natomiast wolne ładowanie AC 7,4kW trwa nieco ponad 7 godzin. Wrażenia z jazdy są raczej dynamiczne i zwinne, co sprawia, że e-208 świetnie radzi sobie w ciasnych centrach miast, a parkowanie jest naprawdę łatwe.
Nie możemy mówić o długoterminowej niezawodności e-208, ponieważ jest to wciąż dość świeży samochód, ale możemy powiedzieć, że wydaje się, że na razie radzi sobie dobrze.

VW ID.3 – The Entry-Lelectric carel VW ID. Model

VW ID.3 występuje w trzech różnych konfiguracjach baterii, zaczynając od najmniejszej baterii 45kWh, baterii 58kWh i top-spec 77kWh. Pierwszy z nich będzie kosztował około 37 990 euro, podczas gdy drugi może osiągnąć cenę nawet 56 500 euro. Model 58kWh jest prawdopodobnie najbardziej popularny i kosztuje 43,995 euro w Niemczech, 39,990 euro w Holandii i 36,990 funtów w Wielkiej Brytanii.

ID.3 45kWh oferuje między 120 a 250 mil zasięgu, model 58kWh oferuje między 155 mil a 320 mil, natomiast top-spec 77kWh oferuje między 200 a 410 mil zasięgu. Model 45kWh oferuje pojedynczy silnik o mocy 150 KM, może ładować się od 10% do 80% za pomocą szybkiej ładowarki 118kW DC w 28 minut, podczas gdy powolne ładowanie 7,2kW AC trwa 7 i pół godziny.

  Najczęstsze problemy z Peugeotem 4007

Model 58kWh wyposażony jest w pojedynczy silnik elektryczny o mocy 201 KM, szybkie ładowanie prądem stałym jest ograniczone do 124kW i trwa 31 minut, natomiast wolne ładowanie prądem zmiennym 11kW trwa 6 godzin i 15 minut. Top-spec 77kWh model oferuje również 201 KM, ale ładuje się maksymalnie 133kW DC szybkie ładowanie, które trwa 33 minuty / powolny AC 11kW trwa 8 godzin i 15 minut.

W sumie gama ID.3 jest znacznie bardziej rozpowszechniona i jest w czym wybierać. Design jest naprawdę futurystyczny, electric caren bardziej niż e-208. Wnętrze jest często określane jako nieco zbyt plastikowe, ale ogólna funkcjonalność i design stają na wysokości zadania. Oferowana przestrzeń i jego niezawodność zarówno wydają się robić dobrze.

Conclusion – The VW ID.3 Is A Better Car

Volkswagen ID.3 jest znacznie lepszym samochodem, ponieważ oferuje więcej opcji układu napędowego o większej mocy, zasięgu i lepszych czasach ładowania. Design jest raczej subiektywny, ale ID.3 wygląda bardziej jak samochód elektryczny, co jest czymś, czego wielu właścicieli samochodów elektrycznych oczekuje od samochodu.

VW jest również znacznie bardziej przestronny, lepiej wyposażony, bardziej komfortowy i bardziej zaawansowany. Jest to raczej zrozumiałe, ponieważ ID.3 jest samochodem droższym. Faktem jest, że ID.3 nie jest bezpośrednim konkurentem dla e-208, ponieważ znajduje się w wyższym segmencie rynku niż e-208.

Sekcja FAQ.

Który Volkswagen ID. Model jest najlepszy?

Chociaż ID.3 oferuje dobrą wartość i jest najlepiej sprzedającym się samochodem ID. oferowanym przez VW, jego większy brat, ID.4 jest prawdopodobnie najlepszym modelem ID. oferowanym obecnie przez VW. Przede wszystkim, ID.4 nie jest dużo droższe niż ID.3, podczas gdy jest większy, znacznie lepiej wygląda, lepiej wyposażone, oferując więcej mocy, więcej wykończeń i lepszą sytuację zasięgu.

  Czy Volkswagen Beetle to dobry samochód?

Szybkość ładowania i ładowania są takie same, co nie jest złe, ponieważ obecne prędkości ładowania zarówno te oferują są więcej niż wystarczające.

Czy Volkswagen robi dobre samochody elektryczne?

Volkswagen robi jedne z najbardziej konkurencyjnych samochodów elektrycznych na rynku, co jest raczej zrozumiałe, ponieważ ID. VW zakres jest sprzedaż dobrze. VW ID.3 i ID.4 są zdecydowanie najlepiej sprzedającymi się modelami ID. ponieważ naprawdę oferują one naprawdę dobrze zaokrąglony pakiet.

VW zamierza zaoferować nowy samochód elektryczny Passat zamiennik nazwie ID.7, który będzie napędzać VW do opieki elektrycznej większe wyżyny w segmencie samochodów elektrycznych.

Czy Volkswagen jest lepszy niż Tesla?

Volkswagen jest nie tylko w stanie konkurować z, ale faktycznie bije Teslę w Europie, podczas gdy sprzedaż w USA wciąż przechyla się na korzyść Tesli. Możemy powiedzieć, że obie te marki są na czele rewolucji samochodów elektrycznych, ale Tesla jest nadal królem nad wszystkimi.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z