Polestar 1 to hybrydowy samochód sportowy typu plug-in zaprojektowany i zbudowany przez Polestar, firmę zajmującą się osiągami i markę Volvo Cars. Jest to pierwszy produkt Polestara jako niezależnego producenta samochodów. Piękny samochód, który jest jednocześnie klasycznym GT i potężnym autem, jest jednym z najprzystojniejszych samochodów na drogach. Jest to dwudrzwiowy grand tourer coupé, który został wprowadzony na rynek w 2017 roku.
Przegląd
2-drzwiowe coupé jest dostępne z poprzecznym napędem na wszystkie koła z tylnym silnikiem elektrycznym i 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Jest to elektryczny hybrydowy samochód sportowy z mocnym silnikiem, który jest wystarczający, aby konkurować z takimi firmami jak BMW, Mercedes i Audi. Polestar 1 napędzany jest rzędowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,0 l z podwójnym doładowaniem. Od 0 do 60 mil na godzinę rozpędza się w zaledwie 4,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 155 mil na godzinę.
Niezawodność
Oprócz niesamowitego wyglądu 2021 Polestar 1, to eleganckie, dwumiejscowe coupe jest również drogie i ekskluzywne. Produkty Volvo, z których czerpie inspirację ten samochód, są na ogół wyjątkowo niezawodne. Według Car and Driver, Polestar 1 ma ocenę niezawodności 7,5 na 10 punktów.
Bezpieczeństwo
Jest bardzo mało prawdopodobne, że Polestar 1 zostanie kiedykolwiek poddany testom bezpieczeństwa lub zderzeniowym, ze względu na jego bardzo wysoką cenę i ograniczoną produkcję. Istnieje jednak krótkie nagranie wideo z testu zderzeniowego opublikowane przez Polestar 1 w celu zademonstrowania bezpieczeństwa i wytrzymałości i wygląda to całkiem imponująco.
Stopa amortyzacji
Polestar jest jednym z najdroższych samochodów. Mimo to Polestar jest bardzo atrakcyjny: ma wygląd, za który można umrzeć, 78-milowy zasięg elektryczny i ponad 600 koni mechanicznych. Dlatego imponujące jest to, że zachowuje aż 64,33% swojej ceny zakupu, nawet po przejechaniu 36 000 mil przez trzy lata.
Konserwacja i naprawy
Strona internetowa Polestar informuje, że dodatkowe lata lub kilometry planowej obsługi technicznej można wykupić za cenę od 603 do 2668 USD na okres od 3 do 10 lat. Poza okresem gwarancyjnym, dodatkowe pokrycie lub mile można nabyć w cenie od 2 737 do 3 274 USD na okres od 5 do 7 lat i 100 000 mil.
FAQ
Czy Polestar 1 to samochód z napędem na przednie, tylne czy wszystkie koła?
Polestar 1 to samochód z napędem na wszystkie koła.
Ile miejsc jest w samochodzie Polestar 1?
Polestar 1 to samochód z 4 miejscami siedzącymi. Klasyfikacja EPA dla tego samochodu to: Minicompact Cars
Jaka jest moc samochodu Polestar 1 i czy ma on turbo?
Polestar 1 ma moc 619 KM i moment obrotowy 738 lb-ft. Silnik to turbosprężarka, gazowo-elektryczny I-4 o pojemności skokowej 2,0 l. Układ paliwowy to: Bezpośredni wtrysk benzyny.
Jak duży jest bagażnik w modelu Polestar 1?
4,3 stopy sześciennej ( 0,122 m3 )
Jak duży prześwit ma Polestar 1?
5,4 cala ( 13,72 cm )
Jaki typ kół ma Polestar 1?
Polestar 1 ma aluminiowe koła przednie 21 X 9,5 cala i aluminiowe koła tylne 21 X 10,5 cala.
Czy Polestar 1 to Volvo?
Polestar 1 to 2-drzwiowy hybrydowy samochód sportowy typu plug-in wyprodukowany przez Polestar, firmę zajmującą się osiągami i markę podlegającą Volvo Cars. Jest to pierwszy samochód wyprodukowany przez tę firmę od czerwca 2017 roku, kiedy to stała się ona niezależnym producentem samochodów.
Czy Polestar 1 jest w pełni elektryczny?
Tak, Polestar jest samochodem z napędem elektrycznym. Polestar 1 nie jest napędzany silnikiem spalinowym, a jedynie silnikiem elektrycznym.
Jaka jest różnica między Polestar 1 i 2?
Polestar 2, w przeciwieństwie do Polestara 1, jest wykonany z blachy i jest skierowany do szerokiego grona klientów kupujących samochody. Zachowuje jednak wiele z tych samych cech, co jego poprzednik, jeśli chodzi o szybkość reakcji i właściwości jezdne.