Problemy z silnikiem VW 2.0 TSI

VW problemy

Rodzina silników Volkswagen EA888 jest to, co większość ludzi odnosi się do najlepszych bieżących VW commuter silnik benzynowy można kupić. 2.0L TSI jest prawdopodobnie najlepszym z nich wszystkich, ponieważ oferuje dużo mocy, ale jest również przyzwoicie wydajny i dość wyrafinowany. Możesz dostać ten silnik w coś jak Audi A4, który jest cichy, potulny i potężny.

Z drugiej strony, można również uzyskać w hot hatchbacków, takich jak Golf GTI Performance. W tym artykule, mamy zamiar wymienić wszystkie wspólne VW 2.0 TSI problemy z silnikiem i powiedzieć, co trzeba zwrócić uwagę, jeśli jesteś na rynku dla jednego z tych używanych. Są one popularne i dość niezawodne, ale na pewno nie są idealne.

Problemy te obejmują nieszczelne / zatkane wtryskiwacze paliwa, problemy z pompą wody, problemy z cewką zapłonową, problemy z łańcuchem rozrządu i problemy z systemem PCV. Niektóre z nich mogą być rozwiązane proaktywnie, dlatego należy przeczytać ten artykuł do końca, podczas gdy inne są nieodłącznym elementem wielu silników VW EA888, w tym 1.8 TSI, 2.0 TSI i jego mniejszych braci.

Jeśli jesteś na rynku dla samochodu z tym odpowiednim silnikiem, należy zrobić inspekcję przed zakupem, aby być w pełni świadomi, jak silnik poradził sobie z tymi problemami. Jeśli któryś z nich był odpowiednio konserwowany, z pewnością przetrwa naprawdę długi czas.

Leaky/Clogged Fuel Injectors

Jednym z bardziej powszechnych problemów z jednostką 2.0L TSI jest taki, w którym wtryskiwacze paliwa mogą albo zacząć przeciekać, albo poważnie się zatkać. 2.0L TSI jest silnik z bezpośrednim wtryskiem, co oznacza, że ma sprawiedliwy udział korzyści wad, w tym dwóch wymienionych powyżej. Ponieważ działają one przy bardzo wysokich ciśnieniach, w końcu ulegną awarii.

  Czy Volkswagen T6 to dobry samochód dostawczy?

Kiedy to zrobią, Twój samochód będzie niewypał, idle słabo, mają subpar przyspieszenie, wyciek paliwa, i podpowiada różne kody błędów, takich jak te z rodziny P0300. Nagromadzenie węgla może również mieć miejsce z tych silników, dlatego trzeba będzie wymienić te wtryskiwacze i potencjalnie nawet Orzech blast swoje wnętrza silnika, aby oczyścić wszystkie depozyty węgla.

Problemy z pompą wodną

Pompa wody ma za zadanie przepychanie płynu chłodzącego przez silnik, aby utrzymać temperaturę na dystans. Problem z 2.0 TSI jest to, że obudowa pompy wody jest wykonana z tworzywa sztucznego, które jest podatne na zużycie, zwłaszcza, że znajduje się w pobliżu gorących elementów silnika. Wysokie ciśnienie, ciepło i plastik nie są dobrym combo z oczywistych powodów.

Dlatego też, gdy tak się stanie, Twój samochód będzie prawdopodobnie wykazywał wysoką temperaturę silnika. Kiedy to nastąpi, najlepiej nie jeździć samochodem i sprawdzić pompę wodną tak szybko, jak to możliwe. Ten problem jest często związany z kodem błędu P2181.

Problemy z cewką zapłonową

Cewki zapłonowe mają za zadanie pozyskiwać energię elektryczną z akumulatora i przesyłać ją do świecy zapłonowej, która następnie inicjuje proces spalania. Jeśli jedna z nich jest uszkodzona, Twój samochód prawdopodobnie umrze z trudem, będzie miał problemy z zapłonem lub w ogóle nie będzie w stanie ruszyć. W takim przypadku należy sprawdzić cewki zapłonowe i świece zapłonowe.

W większości przypadków jest to spowodowane wadliwymi cewkami zapłonowymi. Najlepiej jest wymienić wszystkie cztery cewki zapłonowe w tym samym czasie, ale wielu specjalistów VW twierdzi, że najlepiej jest wymienić wszystkie świece zapłonowe przy okazji wymiany wszystkich cewek zapłonowych.

  VW Bluetooth Problemy z parowaniem

Problemy z łańcuchem rozrządu

Problemy z łańcuchem rozrządu były kiedyś najpoważniejszym problemem w starszych silnikach VAG. Na szczęście nowsze są lepsze, ale nadal nie są wolne od tych problemów całkowicie. Problem polega na tym, że napinacz łańcucha może z czasem stać się kruchy lub umożliwić utratę napięcia łańcucha. Może to spowodować poważne uszkodzenie elementów wewnętrznych silnika.

Najczęstszym objawem tego problemu jest grzechotanie silnika lub metalowy odłamek w oleju. W przypadku ich wystąpienia należy niezwłocznie sprawdzić napinacz i łańcuch. Jeśli nie uda Ci się rozwiązać tego problemu na wczesnym etapie, Twój silnik prawdopodobnie umrze.

Problemy z układem PCV

Aby zakończyć listę, musimy również wspomnieć o problemach z systemem PCV. System wentylacji skrzyni korbowej ma za zadanie recyrkulację gazów z silnika w celu uzyskania większej mocy i obniżenia emisji dwutlenku węgla przez samochód. Jednak system PVC może się zatkać i wysłać te gazy z powrotem do silnika, co stanowi problem.

Powszechne objawy to nierówna praca na biegu jałowym, kody błędów niewypałów, gwizdy wlotowe i wycieki oleju. Upewnij się, że wymieniłeś PVC, kiedy tylko napotkasz któryś z tych objawów.

Sekcja FAQ

Czy VW 2.0 TSI jest dobrym silnikiem?

2.0 TSI jest prawdopodobnie jednym z najlepszych 4-cylindrowych silników benzynowych, jakie VW kiedykolwiek wyprodukował. Oczywiście, istnieje wiele kontrowersji wokół tego silnika, ponieważ wielu uważa go za dość zawodny i trochę zbyt rolniczy. Jednak, jeśli silnik jest utrzymywany prawidłowo i jeśli nie nadużywać go, to będzie trwać długo.

  Czy Volkswagen Sharan to dobry samochód?

Czy VW TSI jest lepszy od VW TDI?

Rodzina silników VW TSI reprezentuje silniki VW zasilane benzyną, podczas gdy VW TDI reprezentuje silniki VW z silnikiem Diesla. Silniki VW TSI są średnio bardziej zaawansowane, oferują więcej koni mechanicznych, są nieco bardziej spragnione i mniej zanieczyszczają środowisko.

Silniki TDI mają wyższy moment obrotowy, są bardziej wartościowe w miejscach takich jak Europa i brzmią trochę jak ciągnik, co nie jest preferowane przez tych, którzy chcą luksusowych pojazdów.

Jaki jest najmocniejszy silnik VW 2.0 TSI?

Najmocniejszy silnik 2.0 TSI można znaleźć w Audi A4 i Golf R, gdzie oferuje maksymalnie 315 KM i 310lb-ft momentu obrotowego. Liczby te są niezwykle owocne jak na 4-cylindrowy silnik o pojemności 2,0L. Jednostka w Golfie R pozwala mu osiągnąć 60mph z miejsca w niedorzecznym czasie 3,7 sekundy, czyli takim samym, jaki uzyskuje się z 5,2L podwójnie turbodoładowanym Astonem Martinem DBS Superleggera o mocy 715 KM.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z