Typowe problemy z silnikiem BMW V8

Silnik BMW V8 zapewnia lepszą moc i przyspieszenie. Dlatego są one zwykle montowane w niektórych najmocniejszych modelach BMW na rynku. Ale jak wszystkie silniki BMW, BMW V8 przychodzi z kilkoma problemami, z którymi zainteresowani użytkownicy powinni być gotowi sobie poradzić. Niemniej jednak, jakie są powszechne problemy z silnikiem BMW V8?

Typowe problemy z silnikiem BMW V8 to awaria łańcucha rozrządu, szybkie rozładowywanie akumulatora, nieszczelne uszczelki trzonków zaworów, nadmierne zużycie oleju, awaria wtryskiwaczy paliwa oraz złe świece i cewki zapłonowe. Znajomość tych problemów BMW V8 może pomóc użytkownikowi w ich wcześniejszym zauważeniu i zajęciu się nimi, zanim wymkną się spod kontroli.

Jakie są typowe problemy z silnikiem BMW V8?

Nadmierne zużycie oleju

Jest to powszechny problem wśród modeli BMW. Problem ten można przypisać głównie konstrukcji silnika, w którym turbiny znajdują się w środku „V” lub doliny silnika. Poza tym, ten konkretny obszar jest bardzo gorący, co sprawia, że silnik spala więcej oleju, a nawet wysusza uszczelki, powodując wycieki.

Większość użytkowników silników BMW V8 zgłosiła, że wymienia olej wcześniej niż zalecany okres. Podczas gdy BMW zaleca swoim użytkownikom wymianę oleju po każdych 15 000 milach lub 2 latach, większość użytkowników zgłosiła wymianę oleju między 1500 a 2000 mil. Niektórzy użytkownicy zgłosili nawet wymianę oleju już po 1000 milach.

Jest to problem, z którym użytkownicy silnika BMW V8 powinni być gotowi się zmierzyć. Ale z właściwą opieką i konserwacją, mogą poprawić wydajność samochodu. Ponadto, użytkownicy powinni być gotowi do wymiany oleju co 4k mil.

  2022 BMW X5 VS Volvo XC90 - który jest lepszy?

Awaria łańcucha rozrządu

Innym częstym problemem w silnikach BMW jest awaria łańcucha rozrządu. Ten problem jest bardziej powszechny w 2008 do 2014 N63’s silnik V8. Łańcuch rozrządu zawodzi z powodu zużycia rozrządu i może mieć wpływ na wydajność samochodu. W większości przypadków, pasek może rozciągnąć się do tego stopnia, że przeskakują ząb i zginają zawory cylindrów.

Niektóre z oznak awarii łańcucha rozrządu są samochodu szorstki biegu jałowego i kontrolki silnika przychodzi na. Jeśli ten problem nie jest adresowany w czasie, może to prowadzić do zgiętych zaworów, a nawet powodować silnik do awarii.

Szybkie rozładowywanie akumulatora

Mimo że akumulator nie jest częścią silnika BMW V8, jest jego istotną częścią, ponieważ pomaga w dynamice wydajności. Na przykład system silnika N63 V8 polega na tym, że zamiast ładowania z obrotów pasów, samochód jedzie na biegu jałowym, aby naładować baterie.

Jednak ta metoda nie okazała się zbyt wydajna. Poza tym, większość systemów elektronicznych pozostaje włączona po wyłączeniu samochodu, aby utrzymać system chłodzenia idący w celu chłodzenia turbin, które zostały zainstalowane w środku „V” w silniku. Aby zapewnić sprawne działanie samochodu, być może będziesz musiał wymieniać akumulator przy każdej wymianie oleju.

Złe świece zapłonowe i cewki zapłonowe

Jest to bardzo częsty problem w modelach BMW. Silnik BMW V8 również doświadczy tego samego problemu, ponieważ są to zazwyczaj pierwsze części, które rozwijają problemy lub zawodzą. BMW zaleca wymianę świec zapłonowych co 30 000 mil, a cewek zapłonowych co 40 000 mil.

  BMW 118d - wszystko, co musisz wiedzieć

Awaria wtryskiwacza paliwa

Główną przyczyną awarii wtryskiwacza paliwa jest jego zużycie. Dlatego problem ten jest powszechny w silnikach BMW V8 z dużym przebiegiem. Oznaki złego lub wadliwego wtryskiwacza paliwa to zapalająca się kontrolka silnika, nierówna praca silnika na biegu jałowym, niewypał silnika, słabe przyspieszenie i czarny osad z wydechu.

Przed wymianą wtryskiwacza paliwa, należy zacząć od sprawdzenia świec zapłonowych i cewek zapłonowych, ponieważ mają takie same objawy. Wymiana wtryskiwaczy paliwa jest dość kosztowna, ponieważ są one drogie w nabyciu.

Nieszczelne uszczelki trzonków zaworów

Nieszczelne uszczelki trzonu zaworu w silniku BMW V8 są zwykle spowodowane wysokim ciepłem wytwarzanym przez spaliny i turbiny w dolinie silnika. Niektóre z oznak nieszczelnych uszczelniaczy trzonu zaworu to biały dym wydobywający się z rur wydechowych i nadmierne zużycie oleju.

Będziesz musiał naprawić ten problem poprzez wymianę nieszczelnych uszczelek trzonu zaworu. Pomimo tego, że uszczelniacze trzonu zaworu są tańsze, ich wymiana jest dość kłopotliwa, ponieważ trzeba zdemontować silnik.

FAQ

Czy silniki BMW V8 są niezawodne?

Tak, silniki BMW V8 są bardziej niezawodne niż ich odpowiedniki. Pierwsze silniki BMW V8 miały wiele problemów, ale zostały one naprawione i są bardzo niezawodne. Najbardziej niezawodne silniki BMW V8 są obecne w samochodach M. Niezależnie od tego, koszt utrzymania i naprawy jest nadal dość kosztowny.

Który silnik BMW V8 jest najlepszy?

Najlepszym silnikiem BMW V8 jest silnik S65 z podwójną turbosprężarką o pojemności 4,4 litra. Silnik ten został wbudowany w BMW M5, ale można go również znaleźć w M3. Oprócz tego, że silnik ten jest mocny i wydajny, jest również niezawodny.

  BMW serii 8 Gran Coupe Niezawodność

Jak długo wytrzymują silniki V8?

Długowieczność silnika samochodu zależy od tego, jak dobrze właściciel o niego dba. Jeśli silnik BMW V8 jest dobrze utrzymany i serwisowany, może wytrzymać ponad 200 000 mil. Niemniej jednak, poważne problemy z silnikiem BMW V8 zaczynają się, gdy samochód przekroczy 150 tys. mil.

Aby przedłużyć żywotność silnika BMW V8, należy przestrzegać zalecanych przez BMW przeglądów.

Jakie są najczęstsze problemy z silnikiem BMW?

Pomimo tego, że silniki BMW są potężne i wyjątkowe pod względem wydajności, mają również kilka problemów, z którymi użytkownicy powinni być gotowi sobie poradzić. Jednak najczęstszym problemem z silnikiem BMW jest awaria łańcucha rozrządu. Inne częste problemy to awaria termostatu, wadliwy układ chłodzenia, awaria pompy wodnej, niedziałająca uszczelka pokrywy zaworów i awaria pompy paliwowej.

Czy BMW robi dobre V8?

Tak, BMW produkuje jedne z najlepszych silników V8 na rynku. Od momentu wprowadzenia silników BMW V8 w 1954 roku, silniki te osiągają ponadprzeciętne wyniki i znajdują się głównie w najmocniejszych modelach BMW. Silniki BMW V8 oferują również lepszą równowagę między mocą a wydajnością.

Podsumowanie

Teraz, gdy znasz niektóre z powszechnych problemów, którym ulegają silniki BMW V8, możesz odpowiednio zadbać o swój samochód i uniknąć większości z nich. Dodatkowo, powinieneś przestrzegać zaplanowanych usług serwisowych BMW, aby zapewnić płynną pracę Twojego samochodu.

Przy odpowiedniej pielęgnacji i konserwacji silnik BMW V8 może służyć przez bardzo długi czas. Ale powinieneś być również gotowy na poniesienie wysokich kosztów utrzymania.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z