{"id":3351,"date":"2022-02-23T09:39:44","date_gmt":"2022-02-23T09:39:44","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=3351"},"modified":"2022-02-23T09:39:47","modified_gmt":"2022-02-23T09:39:47","slug":"czeste-problemy-z-mercedesem-e220","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/czeste-problemy-z-mercedesem-e220\/","title":{"rendered":"Cz\u0119ste problemy z Mercedesem e220"},"content":{"rendered":"\n

Mercedes E220 jest podstawowym modelem Mercedes Benz klasy E, kt\u00f3ry powszechnie u\u017cywa albo 2,0L 4-cylindrowy dla nowszych modeli lub 2,2L 4-cylindrowy dla starszych modeli klasy E. Niekt\u00f3rzy uwa\u017caj\u0105, \u017ce klasa E nie powinna by\u0107 kupiona, je\u015bli nie pochodzi z co najmniej 6-cylindrowy silnik, podczas gdy inni uwa\u017caj\u0105, \u017ce 4-cylindrowy jest po prostu doskona\u0142y.<\/p>\n\n\n\n

Silnik 4-cylindrowy kosztuje mniej, nie zu\u017cywa prawie tyle paliwa, jest l\u017cejszy i bardziej przyst\u0119pny do naprawy w wi\u0119kszo\u015bci przypadk\u00f3w. Jednak 6-cylindrowy silnik jest bardziej odpowiedni dla \u015bredniej wielko\u015bci luksusowego sedana, poniewa\u017c oferuje bardziej znacz\u0105ce, mocniejsze wra\u017cenia z jazdy.<\/p>\n\n\n\n

Obecnie 4-cylindrowe silniki Mercedesa s\u0105 bardziej ni\u017c zdolne do oferowania mocy 200 KM, ale 6-cylindrowy Mercedes powszechnie oferuje oko\u0142o 300 KM. W sumie, E220 model-line ma tendencj\u0119 do cierpienia z p\u0119kni\u0119\u0107 tulei \u0142\u0105cznika oporowego, wycieki r\u00f3\u017cnicowe, szorstkie zawieszenie, potencjalne przegrzanie i og\u00f3lny brak mocy.<\/p>\n\n\n\n

Jednak\u017ce, E220 jest entry-level Mercedes klasy E i wi\u0119kszo\u015b\u0107 modeli E220 s\u0105 kupowane przez taks\u00f3wkarzy, co jest rzeczywi\u015bcie dobrym znakiem, \u017ce silnik w E220 jest niezawodny. E220 jest poniek\u0105d standardow\u0105 opcj\u0105 silnika dla taks\u00f3wkarza, a wiele z nich jest znanych z tego, \u017ce wytrzymuj\u0105 setki tysi\u0119cy kilometr\u00f3w.<\/p>\n\n\n\n

Thrust link bushing cracks<\/h2>\n\n\n\n

Mercedes E220 pochodzi z sprytny spos\u00f3b, aby zawieszenie czu\u0107 si\u0119 bardziej wyrafinowane i bardziej sp\u00f3jne, wype\u0142niaj\u0105c przednie tuleje ze specjalnym olejem, kt\u00f3ry ma tendencj\u0119 do zmniejszenia og\u00f3lnego wstrz\u0105s i wibracje zwi\u0105zane z jazd\u0105 na mniej ni\u017c idealne drogi. Jednak te tuleje s\u0105 znane do p\u0119kania po pewnym czasie, co oznacza, \u017ce tworz\u0105 wycieki.<\/p>\n\n\n\n

Prowadzi to zazwyczaj do pogorszenia jako\u015bci jazdy, zanim b\u0119dzie mo\u017cna to zauwa\u017cy\u0107. Prowadzi to r\u00f3wnie\u017c do zwi\u0119kszonego zu\u017cycia opon, wi\u0119c nale\u017cy zwraca\u0107 na to szczeg\u00f3ln\u0105 uwag\u0119, aby nie stwarza\u0107 wi\u0119cej problem\u00f3w.<\/p>\n\n\n\n

Wycieki z dyferencja\u0142u<\/h2>\n\n\n\n

Jak ju\u017c wcze\u015bniej wspomniano, E220 jest najcz\u0119\u015bciej wybieranym silnikiem przez wi\u0119kszo\u015b\u0107 taks\u00f3wkarzy w Europie, a Mercedes zdaje sobie z tego spraw\u0119. Dlatego te\u017c maj\u0105 tendencj\u0119 do przesadnie silnikowych tych silnik\u00f3w, aby by\u0107 wo\u0142ami roboczymi i trwa\u0107 d\u0142ugo, ale to nie znaczy, \u017ce nie s\u0105 one podatne na problemy wynikaj\u0105ce ze z\u0142ej konserwacji.<\/p>\n\n\n\n

Cz\u0119stym problemem zwi\u0105zanym z brakiem konserwacji w modelach E220 z du\u017cym przebiegiem jest nieszczelny mechanizm r\u00f3\u017cnicowy. Je\u015bli mechanizm r\u00f3\u017cnicowy zaczyna przecieka\u0107, prawdopodobnie b\u0119dzie wymaga\u0142 ponownego uszczelnienia lub ca\u0142kowitej wymiany obudowy, je\u015bli problemy s\u0105 powa\u017cniejsze.<\/p>\n\n\n\n

Szorstkie zawieszenie<\/h2>\n\n\n\n

Zar\u00f3wno tuleje i przeguby kulowe s\u0105 znane wsp\u00f3lny problem dla wi\u0119kszo\u015bci modeli klasy E tam. Mercedes stara si\u0119 jak mo\u017ce, aby samoch\u00f3d by\u0142 niezwykle komfortowy, co niekoniecznie oznacza stworzenie najbardziej niezawodnego systemu zawieszenia.<\/p>\n\n\n\n

Niekt\u00f3re modele zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC s\u0105 znane do wycieku od czasu do czasu, zw\u0142aszcza je\u015bli nie s\u0105 one utrzymywane prawid\u0142owo. Nawet starsze modele z pneumatycznymi samopoziomuj\u0105cymi systemami zawieszenia s\u0105 znane z do\u015bwiadczania wszelkiego rodzaju problem\u00f3w, kt\u00f3re ostatecznie prowadz\u0105 do ugi\u0119cia si\u0119 samochodu na jedn\u0105 lub drug\u0105 stron\u0119.<\/p>\n\n\n\n

Przegrzanie<\/h2>\n\n\n\n

By\u0142o ca\u0142kiem sporo modeli Mercedesa Klasy E, kt\u00f3re by\u0142y cz\u0119\u015bci\u0105 przynajmniej jednego problemu z przegrzaniem. Problemy takie jak te s\u0105 bardziej powszechne w przypadku mniejszych silnik\u00f3w, takich jak 2,2L 4-cylindrowy, poniewa\u017c czasami musz\u0105 one pracowa\u0107 ci\u0119\u017cej, aby osi\u0105gn\u0105\u0107 ten sam poziom mocy, co 6-cylindrowy.<\/p>\n\n\n\n

Je\u015bli para, \u017ce z wadliw\u0105 pomp\u0105 wody, s\u0105 szanse, \u017ce Tw\u00f3j E220 b\u0119dzie przegrzewa\u0107 w ko\u0144cu. W zwi\u0105zku z tym, pami\u0119taj, aby zwraca\u0107 uwag\u0119 na wska\u017anik temperatury.<\/p>\n\n\n\n

Lack of power<\/h2>\n\n\n\n

Mercedes klasy E to \u015bredniej wielko\u015bci luksusowy sedan, kt\u00f3ry rywalizuje z BMW serii 5 i Audi A6. Wszystkie trzy z tych samochod\u00f3w s\u0105 zazwyczaj kupowane z 6-cylindrowymi silnikami, poniewa\u017c 6-cylindrowy silnik jest o wiele bardziej odpowiedni dla tak du\u017cego i ci\u0119\u017ckiego samochodu.<\/p>\n\n\n\n

Nawet je\u015bli wsp\u00f3\u0142czesne Mercedes 4-cylindrowe silniki s\u0105 w stanie pchn\u0105\u0107 spos\u00f3b poza 200 KM, nadal nie s\u0105 tak pot\u0119\u017cne, ani przyjemne w prowadzeniu jako 6-cylindrowy silnik. Maj\u0105 one tendencj\u0119 do braku mocy i nie s\u0105 tak dobre do wyprzedzania, jak silniki 6-cylindrowe. Co wi\u0119cej, silnik 6-cylindrowy jest cichszy, a czasami nawet bardziej ekonomiczny, w zale\u017cno\u015bci od miejsca i sposobu jazdy.<\/p>\n\n\n\n

Dzia\u0142 FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Czy Mercedes E220 jest najlepszym wariantem Klasy E?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes E220 to samoch\u00f3d, kt\u00f3ry warto kupi\u0107, je\u015bli zale\u017cy nam na obni\u017ceniu og\u00f3lnych koszt\u00f3w posiadania i nie zale\u017cy nam na tym, aby je\u017adzi\u0107 z najlepszym i najbardziej p\u0142ynnym silnikiem. Jak ju\u017c wcze\u015bniej wspomniano, wi\u0119kszo\u015b\u0107 modeli E220 jest kupowana do cel\u00f3w s\u0142u\u017cbowych, co oznacza, \u017ce maj\u0105 one tendencj\u0119 do przekraczania kilkuset tysi\u0119cy mil w swoim \u017cyciu.<\/p>\n\n\n\n

Nie s\u0105 one najbardziej wydajne, ani najbardziej wyrafinowane, ale maj\u0105 tendencj\u0119 do kosztowa\u0107 mniej do uruchomienia zar\u00f3wno dlatego, \u017ce zu\u017cywaj\u0105 mniej paliwa i dlatego, \u017ce s\u0105 ta\u0144sze do ubezpieczenia. Ten 4-cylindrowy silnik jest dost\u0119pny w celu zaoszcz\u0119dzenia pieni\u0119dzy i nie jest prawie najlepsz\u0105 i najbardziej wyrafinowan\u0105 opcj\u0105 dla tak du\u017cego samochodu jak Klasa E.<\/p>\n\n\n\n

Czy E220 jest standardowo wyposa\u017cony w nap\u0119d AWD?<\/h3>\n\n\n\n

Mercedes E220 nie jest standardowo wyposa\u017cony w nap\u0119d na wszystkie ko\u0142a, poniewa\u017c system AWD jest bardziej dostosowany do modeli Klasy E z wy\u017cszej p\u00f3\u0142ki. Nie oznacza to, \u017ce nie mo\u017cna uaktualni\u0107 do systemu AWD, ale raczej, \u017ce nie jest w standardzie i \u017ce wi\u0119kszo\u015b\u0107 ludzi ma tendencj\u0119 do pomini\u0119cia go.<\/p>\n\n\n\n

Opcja 4MATIC zazwyczaj kosztuje oko\u0142o 2000 dolar\u00f3w, co oznacza, \u017ce za t\u0119 kwot\u0119 mo\u017cna prawie w ca\u0142o\u015bci doposa\u017cy\u0107 si\u0119 w klas\u0119 E z wy\u017cszej p\u00f3\u0142ki, co ja bym zawsze robi\u0142.<\/p>\n\n\n\n

Czy E220 jest wygodny i dopracowany?<\/h3>\n\n\n\n

Nawet je\u015bli E220 jest ta\u0144szy, wolniejszy i nie tak fajny, to nie znaczy, \u017ce nie jest wyrafinowany i wygodny. 6-cylindrowy silnik jest rzeczywi\u015bcie bardziej wyrafinowany i cichszy, ale r\u00f3\u017cnice nie s\u0105 ogromne. Wi\u0119kszo\u015b\u0107 ludzi, kt\u00f3rzy nie dbaj\u0105 o samochody nie b\u0119d\u0105 w stanie zauwa\u017cy\u0107 r\u00f3\u017cnicy bez wskazywania go.<\/p>\n\n\n\n

To po prostu fakt, \u017ce 6-cylindrowy silnik nieco lepiej pasuje do charakteru Klasy E. O ile mo\u017cemy cieszy\u0107 si\u0119 wi\u0119kszymi silnikami w wi\u0119kszych samochodach, to zdecydowanie powinni\u015bmy.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Mercedes E220 jest podstawowym modelem Mercedes Benz klasy E, kt\u00f3ry powszechnie u\u017cywa albo 2,0L 4-cylindrowy dla nowszych modeli lub 2,2L 4-cylindrowy dla starszych modeli klasy E. Niekt\u00f3rzy uwa\u017caj\u0105, \u017ce klasa<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[10],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3351"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3351"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3351\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3352,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3351\/revisions\/3352"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3351"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3351"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3351"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}