{"id":3586,"date":"2022-03-02T13:00:29","date_gmt":"2022-03-02T13:00:29","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=3586"},"modified":"2022-03-02T13:00:32","modified_gmt":"2022-03-02T13:00:32","slug":"najczestsze-problemy-z-mercedes-s550","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/najczestsze-problemy-z-mercedes-s550\/","title":{"rendered":"Najcz\u0119stsze problemy z Mercedes S550"},"content":{"rendered":"\n

Mercedes klasy S jest flagowym pe\u0142nowymiarowym sedanem Mercedesa, kt\u00f3ry ma na celu zaspokojenie tych, kt\u00f3rzy chc\u0105 najbardziej luksusowej limuzyny, kt\u00f3ra jest r\u00f3wnie imponuj\u0105ca do jazdy i do bycia prowadzonym w. Klasa S po raz pierwszy rozpocz\u0119\u0142a si\u0119 z powrotem w 1972 roku z pokolenia W116 i najnowszy jest W223, kt\u00f3ry wyszed\u0142 w zesz\u0142ym roku.<\/p>\n\n\n\n

Wariant S550 Klasy S jest wy\u017cszy model spec, kt\u00f3ry pochodzi z 8-cylindrowy silnik i pierwszy S550 zosta\u0142 wprowadzony na rok modelowy 2007, W221. Druga generacja S550 zosta\u0142a wprowadzona w 2014 roku pod oznaczeniem modelu W222. Obecny model W223 nie jest oferowany w wariancie S550.<\/p>\n\n\n\n

Pierwsza generacja 2007 S550 oferuje 4,7L V8, kt\u00f3ry jest stosunkowo niezawodny, ale W221 S550 jest znany z posiadania problem\u00f3w z akumulatorem pomocniczym, problem\u00f3w z zawieszeniem pneumatycznym i problem\u00f3w z elektronik\u0105 skrzyni bieg\u00f3w. Druga generacja W222 S550 jest znany g\u0142\u00f3wnie z potencjalnych problem\u00f3w elektrycznych i problem\u00f3w z uk\u0142adem kierowniczym.<\/p>\n\n\n\n

W sumie, S550 jest stosunkowo niezawodny wariant Klasy S, ale to kosztuje du\u017co pieni\u0119dzy, aby utrzyma\u0107, poniewa\u017c pochodzi z wszelkiego rodzaju skomplikowanych technologii i funkcji. Je\u015bli jeste\u015b na rynku S550, zar\u00f3wno pierwsza, jak i druga generacja s\u0105 przyzwoite w swojej zmodernizowanej formie.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z akumulatorem pomocniczym – W221<\/h2>\n\n\n\n

Klasa S W221 wyposa\u017cona jest w dwa akumulatory. Pierwszy z nich s\u0142u\u017cy do zasilania silnika, podczas gdy drugi do zasilania ca\u0142ej elektroniki wn\u0119trza, w tym skrzyni bieg\u00f3w. Mercedes zdecydowa\u0142 si\u0119 na takie rozwi\u0105zanie, aby mo\u017cna by\u0142o postawi\u0107 samoch\u00f3d na parkingu nawet wtedy, gdy g\u0142\u00f3wny akumulator padnie, ale problem pojawia si\u0119, gdy najpierw padnie akumulator pomocniczy.<\/p>\n\n\n\n

Jest to do\u015b\u0107 powszechny problem dla W221, jednak mo\u017ce by\u0107 \u0142atwo rozwi\u0105zany przez zwyk\u0142\u0105 wymian\u0119 akumulatora w odpowiednim czasie. Wi\u0119kszo\u015b\u0107 mechanik\u00f3w sugeruje, \u017ce akumulator nale\u017cy wymienia\u0107 co 100 000 mil lub 7 lat, co oznacza, \u017ce jest to czynno\u015b\u0107 wykonywana mniej wi\u0119cej raz w \u017cyciu. Wymiana akumulatora jest r\u00f3wnie\u017c stosunkowo \u0142atwa, poniewa\u017c znajduje si\u0119 on za tylnymi siedzeniami.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z zawieszeniem pneumatycznym – W221<\/h2>\n\n\n\n

W221 S550s jest wyposa\u017cony w inteligentne zawieszenie pneumatyczne Mercedes AIRMATIC, kt\u00f3re oferuje niewiarygodnie komfortow\u0105 jazd\u0119, ale czasami jest podatne na problemy, zw\u0142aszcza je\u015bli nie jest prawid\u0142owo konserwowane. Spr\u0119\u017carka powietrza jest znany do awarii po pewnym czasie, co powoduje, \u017ce zawieszenie nie generuje wystarczaj\u0105cego ci\u015bnienia, aby podnie\u015b\u0107 samoch\u00f3d w g\u00f3r\u0119.<\/p>\n\n\n\n

Innym potencjalnym problemem z zawieszeniem pneumatycznym znale\u017a\u0107 na W221 jest poduszka powietrzna zawieszenie, kt\u00f3re jest r\u00f3wnie\u017c znane do awarii po 100.000 mil lub tak. System AIRMATIC w modelu W221 jest o wiele lepszy ni\u017c ten w modelu W220, ale musisz go konserwowa\u0107, je\u015bli chcesz, by dzia\u0142a\u0142 prawid\u0142owo przez ca\u0142y czas.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z elektronik\u0105 skrzyni bieg\u00f3w – W221<\/h2>\n\n\n\n

W221 sprzed faceliftingu generalnie nie jest tak niezawodny jak wersja po faceliftingu, a 7-biegowa automatyczna skrzynia bieg\u00f3w 722.9 jest tego doskona\u0142ym przyk\u0142adem. W W221 sprzed faceliftingu zastosowano wadliw\u0105 jednostk\u0119 steruj\u0105c\u0105 skrzyni\u0105 bieg\u00f3w, kt\u00f3ra by\u0142a znana z tego, \u017ce ulega\u0142a awariom, podobnie jak p\u0142yta przewodz\u0105ca i jednostka steruj\u0105ca.<\/p>\n\n\n\n

Ten problem zazwyczaj powoduje, \u017ce samoch\u00f3d jest wprowadzany w tryb limp mode, co oznacza, \u017ce samoch\u00f3d jest w stanie jecha\u0107 do pr\u0119dko\u015bci kilku mil na godzin\u0119.<\/p>\n\n\n\n

Problemy elektryczne – W222<\/h2>\n\n\n\n

Klasa S W222 jest uwa\u017cana za jeden z najlepszych modeli Klasy S wszech czas\u00f3w i wci\u0105\u017c wygl\u0105da i sprawia wra\u017cenie zupe\u0142nie nowego, zw\u0142aszcza model po faceliftingu. Jednak \u017caden samoch\u00f3d nie jest bez wad i tak samo jest w przypadku modelu W222.<\/p>\n\n\n\n

W222 S550 jest znany z tego, \u017ce miga r\u00f3\u017cnymi lampkami ostrzegawczymi na desce rozdzielczej z powodu zu\u017cytych czujnik\u00f3w, kt\u00f3re rzadko kiedy s\u0105 spowodowane uzasadnionym problemem. W222 jest niezwykle skomplikowanym samochodem i problemy takie jak te s\u0105 stosunkowo cz\u0119ste.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z uk\u0142adem kierowniczym – W222<\/h2>\n\n\n\n

Uk\u0142ad kierowniczy w W222 jest znany z niezawodno\u015bci, ale kiedy zaczyna sprawia\u0107 problemy, mog\u0105 one by\u0107 do\u015b\u0107 problematyczne. Kilku w\u0142a\u015bcicieli skar\u017cy\u0142o si\u0119, \u017ce ich W222 S550 wydaje odg\u0142osy zgrzytania podczas kierowania, a problemy te zosta\u0142y p\u00f3\u017aniej zidentyfikowane jako zwi\u0105zane z \u0142\u0105cznikiem uk\u0142adu kierowniczego i gumowymi mieszkami.<\/p>\n\n\n\n

Wspomaganie uk\u0142adu kierowniczego jest r\u00f3wnie\u017c znane z tego, \u017ce czasami mo\u017ce powodowa\u0107 problemy, a samoch\u00f3d prawdopodobnie b\u0119dzie miga\u0142 lampk\u0105 ostrzegawcz\u0105 na desce rozdzielczej, je\u015bli rzeczywi\u015bcie tak jest.<\/p>\n\n\n\n

Sekcja FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Czy Klasa S W222 jest lepsza od Klasy S W221?<\/h3>\n\n\n\n

Klasa S W222 jest rzeczywi\u015bcie lepsza ni\u017c W221, poniewa\u017c wprowadzi\u0142a klas\u0119 S w przysz\u0142o\u015b\u0107, wprowadzaj\u0105c projekt deski rozdzielczej z podw\u00f3jnym, szerokim ekranem, kt\u00f3ry jest teraz powszechny nawet w podstawowych modelach Mercedesa. Klasa S W222 naprawd\u0119 wyznaczy\u0142a standardy dla wszystkich innych modeli Mercedesa w d\u00f3\u0142 \u0142a\u0144cucha pokarmowego.<\/p>\n\n\n\n

W221 jest r\u00f3wnie\u017c \u015bwietnym samochodem, szczeg\u00f3lnie w wersji po faceliftingu, ale po prostu nie mo\u017ce si\u0119 r\u00f3wna\u0107 z W222 pod wzgl\u0119dem luksusu, komfortu, technologii czy og\u00f3lnego wygl\u0105du i atrakcyjno\u015bci.<\/p>\n\n\n\n

Czy S550 jest najlepszym wariantem Mercedesa Klasy S?<\/h3>\n\n\n\n

S550 jest klasyfikowany jako wy\u017cszy, \u015bredni poziom klasy S, kt\u00f3ry doskonale r\u00f3wnowa\u017cy osi\u0105gi, komfort i koszty utrzymania. Model S600 V12 jest rzeczywi\u015bcie g\u0142adszy i bardziej po\u017c\u0105dany, ale kosztuje o wiele wi\u0119cej pieni\u0119dzy na eksploatacj\u0119 i utrzymanie. Zu\u017cywa wi\u0119cej paliwa i jest dro\u017cszy.<\/p>\n\n\n\n

Model S500 i ni\u017csze s\u0105 rzeczywi\u015bcie prawdziwe modele klasy S, ale oferuj\u0105 one mniejsze silniki, kt\u00f3re nie s\u0105 prawie tak punchy jak silnik znaleziony w S550. W zwi\u0105zku z tym, S550 mo\u017ce by\u0107 najlepszym modelem Klasy S, jaki mo\u017cna kupi\u0107.<\/p>\n\n\n\n

Czy Klasa S jest wzorcowym pe\u0142nowymiarowym luksusowym sedanem?<\/h3>\n\n\n\n

Niemieckie luksusowe trio, czyli Mercedes, BMW i Audi, wci\u0105\u017c rywalizuje o najlepszy produkt w ka\u017cdym segmencie. Segment pe\u0142nowymiarowych sedan\u00f3w jest charakteryzowany przez Klas\u0119 S, ale Audi robi pi\u0119kne A8 i BMW robi r\u00f3wnie pi\u0119kne BMW 7-Series.<\/p>\n\n\n\n

S\u0105 one w stanie handlowa\u0107 ciosy na dni, ale W223 Klasa S jest najnowszy samoch\u00f3d z grupy i jest obecnie najlepszym z trio. Klasa S rzeczywi\u015bcie ma tendencj\u0119 do wyznaczania standard\u00f3w dla segmentu pe\u0142nowymiarowych luksusowych sedan\u00f3w i jest to raczej oczywiste, poniewa\u017c Audi i BMW zawsze staraj\u0105 si\u0119 nadrobi\u0107 zaleg\u0142o\u015bci, je\u015bli chodzi o sprzeda\u017c.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Mercedes klasy S jest flagowym pe\u0142nowymiarowym sedanem Mercedesa, kt\u00f3ry ma na celu zaspokojenie tych, kt\u00f3rzy chc\u0105 najbardziej luksusowej limuzyny, kt\u00f3ra jest r\u00f3wnie imponuj\u0105ca do jazdy i do bycia prowadzonym w.<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[10],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3586"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3586"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3586\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3587,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3586\/revisions\/3587"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3586"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3586"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3586"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}