{"id":4468,"date":"2022-05-25T09:38:08","date_gmt":"2022-05-25T09:38:08","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=4468"},"modified":"2022-05-25T09:38:11","modified_gmt":"2022-05-25T09:38:11","slug":"problemy-z-audi-rs-e-tron-gt","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/problemy-z-audi-rs-e-tron-gt\/","title":{"rendered":"Problemy z Audi RS e-Tron GT"},"content":{"rendered":"\n

Audi RS e-Tron GT zosta\u0142o zaprezentowane w zesz\u0142ym roku jako pierwszy w pe\u0142ni elektryczny, czterodrzwiowy sedan Audi, kt\u00f3ry dzieli swoje fundamenty z Porsche Taycan. Samochody elektryczne s\u0105, jak wszyscy wiemy, z natury bardziej niezawodne ni\u017c tradycyjne samochody z silnikami spalinowymi, poniewa\u017c maj\u0105 mniej ruchomych cz\u0119\u015bci, a zatem mniej element\u00f3w jest podatnych na awarie.<\/p>\n\n\n\n

RS e-Tron GT i jego mechaniczny brat, Porsche Taycan, s\u0105 niemal identyczne, co oznacza, \u017ce problemy, z jakimi si\u0119 borykaj\u0105, s\u0105 niemal takie same. W obu przypadkach powszechne s\u0105 problemy z oprogramowaniem, takie jak system infotainment oraz wiele ekran\u00f3w i funkcji w samochodzie.<\/p>\n\n\n\n

Do powa\u017cniejszych problem\u00f3w nale\u017cy wadliwy akumulator 12-woltowy, kt\u00f3ry traci \u0142adunek i powoduje utrat\u0119 mocy podczas jazdy. Inne problemy to nieprawid\u0142owo przykr\u0119cone elementy wn\u0119trza, pewne w\u0105tpliwe decyzje dotycz\u0105ce jako\u015bci wykonania oraz problemy zwi\u0105zane z \u0142adowaniem samochodu.<\/p>\n\n\n\n

Podsumowuj\u0105c, wydaje si\u0119, \u017ce e-Tron radzi sobie nieco lepiej ni\u017c Taycan, mimo \u017ce te dwa modele maj\u0105 wiele wsp\u00f3lnych podzespo\u0142\u00f3w. e-Tron jest stosunkowo niezawodny, ale bior\u0105c pod uwag\u0119 fakt, \u017ce jest to pierwszy sedan Audi EV, nadchodz\u0105ce modele b\u0119d\u0105 prawdopodobnie jeszcze lepsze, gdy Audi zastosuje swoje do\u015bwiadczenia w nowych modelach.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z systemem infotainment w Audi e-Tron GT<\/h2>\n\n\n\n

Audi e-Tron GT oferuje naprawd\u0119 wysokiej klasy wn\u0119trze wype\u0142nione niezliczon\u0105 ilo\u015bci\u0105 wysokiej klasy funkcji i udogodnie\u0144, kt\u00f3re z pewno\u015bci\u0105 sprawiaj\u0105, \u017ce samoch\u00f3d czuje si\u0119 tak samo luksusowy jak Porsche Taycan. Audi pozby\u0142o si\u0119 nawet dodatkowego ekranu klimatyzacji, aby obs\u0142ugiwa\u0107 klimatyzacj\u0119 za pomoc\u0105 przycisk\u00f3w, co jest o wiele \u0142atwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej niezawodne ni\u017c za pomoc\u0105 ekranu.<\/p>\n\n\n\n

Jednak\u017ce, szerokoekranowy ekran centralnego systemu informacyjno-rozrywkowego jest znany z problem\u00f3w zwi\u0105zanych z powolnym czasem reakcji, sporadycznymi op\u00f3\u017anieniami i zacinaniem si\u0119 obrazu, a czasami nawet z ca\u0142kowitym wygaszeniem ekranu. Problem ten zazwyczaj mo\u017cna rozwi\u0105za\u0107 poprzez ponowne uruchomienie systemu, ale jest to r\u00f3wnie\u017c stresuj\u0105cy scenariusz, poniewa\u017c e-Tron obs\u0142uguje wi\u0119kszo\u015b\u0107 swoich funkcji za po\u015brednictwem ekranu centralnego.<\/p>\n\n\n\n

Utrata mocy w Audi e-Tron GT<\/h2>\n\n\n\n

Jeden z najgorszych problem\u00f3w, z jakimi boryka si\u0119 e-Tron, zwi\u0105zany jest z systemem akumulator\u00f3w 12 V i nag\u0142\u0105 utrat\u0105 mocy podczas jazdy. Problem ten jest ju\u017c szeroko omawiany w przypadku modelu Taycan, ale bior\u0105c pod uwag\u0119 fakt, \u017ce e-Tron i Taycan maj\u0105 wiele wsp\u00f3lnych cz\u0119\u015bci, e-Tron r\u00f3wnie\u017c jest podatny na takie problemy.<\/p>\n\n\n\n

Porsche og\u0142osi\u0142o nawet powszechne wycofanie z rynku, aby przeciwdzia\u0142a\u0107 tym problemom, poniewa\u017c mog\u0105 one sprawi\u0107, \u017ce samoch\u00f3d stanie si\u0119 ca\u0142kowicie bezu\u017cyteczny. Warto wspomnie\u0107, \u017ce do tej pory nie zg\u0142oszono zbyt wielu problem\u00f3w w tej kwestii, ale b\u0119dziemy musieli poczeka\u0107 i zobaczy\u0107, czy e-Tron ma ten problem rozwi\u0105zany fabrycznie, dop\u00f3ki na drogach nie pojawi si\u0119 wi\u0119cej e-Tron\u00f3w GT.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z odchodz\u0105cymi elementami wyko\u0144czenia wn\u0119trza Audi e-Tron GT<\/h2>\n\n\n\n

Wspomnieli\u015bmy ju\u017c, \u017ce e-Tron GT jest wyposa\u017cony w wysokiej klasy wn\u0119trze, kt\u00f3re oferuje praktycznie wszystko, czego mo\u017cna oczekiwa\u0107 od samochodu. Jednak kilka \u017ar\u00f3de\u0142 internetowych podaje, \u017ce e-Tron czasami cierpi na problemy zwi\u0105zane z odpadaj\u0105cymi elementami wyko\u0144czenia wn\u0119trza samochodu.<\/p>\n\n\n\n

W zwi\u0105zku z tym pojawia si\u0119 pytanie, czy e-Tron GT b\u0119dzie boryka\u0142 si\u0119 z tymi problemami r\u00f3wnie\u017c po up\u0142ywie 10 lub 20 lat eksploatacji samochodu. Odpadaj\u0105cy element wyko\u0144czenia mo\u017ce by\u0107 znakiem, \u017ce e-Tron GT nie jest stworzony do jazdy przez dziesi\u0119ciolecia, ale mo\u017ce to te\u017c by\u0107 tylko moje czepialstwo, je\u015bli nie jest to cz\u0119ste zjawisko.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z jako\u015bci\u0105 wykonania Audi e-Tron GT<\/h2>\n\n\n\n

Niemal ka\u017cdy dziennikarz motoryzacyjny stwierdzi\u0142, \u017ce e-Tron GT to prawdziwie luksusowy samoch\u00f3d. Jednak wielu dziennikarzy stwierdzi\u0142o r\u00f3wnie\u017c, \u017ce wn\u0119trze e-Trona GT nie dor\u00f3wnuje Taycanowi, je\u015bli chodzi o jako\u015b\u0107 wykonania materia\u0142\u00f3w.<\/p>\n\n\n\n

R\u00f3\u017cne modele e-Tron GT kosztuj\u0105 od 100 000 do 200 000 dolar\u00f3w, co oznacza, \u017ce musz\u0105 by\u0107 doskona\u0142e pod wzgl\u0119dem jako\u015bci wykonania. e-Tron nie jest z\u0142y sam w sobie, ale z pewno\u015bci\u0105 mo\u017ce by\u0107 lepszy, poniewa\u017c plastik jest materia\u0142em, z kt\u00f3rego wykonano wi\u0119kszo\u015b\u0107 element\u00f3w wyko\u0144czenia wn\u0119trza, podczas gdy Taycan oferuje wn\u0119trze wyko\u0144czone materia\u0142ami wy\u017cszej jako\u015bci.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z \u0142adowaniem Audi e-Tron GT<\/h2>\n\n\n\n

Audi e-Tron GT jest podatne na problemy zwi\u0105zane z systemem \u0142adowania, jak to cz\u0119sto bywa w przypadku wielu pojazd\u00f3w elektrycznych. Niekt\u00f3rzy w\u0142a\u015bciciele zg\u0142aszali, \u017ce samoch\u00f3d \u0142aduje si\u0119 znacznie wolniej, a czasem nawet wcale, co z pewno\u015bci\u0105 jest kwesti\u0105 wart\u0105 poruszenia.
Je\u015bli napotkasz takie problemy, sprawd\u017a, czy samoch\u00f3d jest pod\u0142\u0105czony do SMA Data Manager, je\u015bli tak, b\u0119dziesz m\u00f3g\u0142 zobaczy\u0107 aktualne dane dotycz\u0105ce \u0142adowania bezpo\u015brednio na centralnym ekranie systemu informacyjno-rozrywkowego.<\/p>\n\n\n\n

Sekcja FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Czy powinienem kupi\u0107 Audi e-Tron GT?<\/h3>\n\n\n\n

Audi e-Tron GT jest jednym z najciekawszych i najbardziej po\u017c\u0105danych samochod\u00f3w elektrycznych w tej chwili, poniewa\u017c wygl\u0105da osza\u0142amiaj\u0105co. Model e-Tron jest dost\u0119pny w r\u00f3\u017cnych poziomach wyposa\u017cenia, w zale\u017cno\u015bci od tego, jak du\u017c\u0105 moc chcesz uzyska\u0107. Mo\u017ce nie jest tak wygodny jak Tesla, ani tak trwa\u0142y jak Mercedes EQS, ale wszystko robi bardzo dobrze.<\/p>\n\n\n\n

Oznacza to, \u017ce e-Tron jest wszechstronnym pojazdem elektrycznym, kt\u00f3remu nic nie brakuje. Wed\u0142ug pierwszych doniesie\u0144, e-Tron GT sprzedaje si\u0119 naprawd\u0119 dobrze. Dzi\u0119ki temu samoch\u00f3d zachowuje swoj\u0105 warto\u015b\u0107 na rynku samochod\u00f3w u\u017cywanych, co jest naprawd\u0119 dobre, poniewa\u017c wi\u0119kszo\u015b\u0107 luksusowych sedan\u00f3w Audi jest znana z szalonej deprecjacji.<\/p>\n\n\n\n

Czy Audi e-Tron GT jest lepsze od Porsche Taycan?<\/h3>\n\n\n\n

Taycan i e-Tron GT s\u0105 mechanicznym rodze\u0144stwem, co oznacza, \u017ce s\u0105 prawie identyczne pod tym wszystkim, co kryje si\u0119 pod metalem. Wyposa\u017cone s\u0105 w ten sam uk\u0142ad nap\u0119dowy, ale Audi zdetuningowa\u0142o swojego topowego e-Trona RS GT, aby utrzyma\u0107 pozycj\u0119 Taycana.<\/p>\n\n\n\n

Audi pr\u00f3buje podci\u0105\u0107 Taycana w g\u00f3rnej cz\u0119\u015bci, co s\u0142u\u017cy jako bufor pomi\u0119dzy Taycanem a wszystkimi innymi elektrycznymi sedanami, kt\u00f3re kosztuj\u0105 mniej ni\u017c e-Tron GT. e-Tron GT wygl\u0105da lepiej, ale Taycan jest prawdopodobnie lepszym samochodem w og\u00f3lnym rozrachunku.<\/p>\n\n\n\n

Jak d\u0142ugo mo\u017ce dzia\u0142a\u0107 Audi e-Tron GT?<\/h3>\n\n\n\n

Trudno powiedzie\u0107, jak d\u0142ugo wytrzyma e-Tron GT, zw\u0142aszcza je\u015bli we\u017amiemy pod uwag\u0119, \u017ce w pewnym momencie konieczna b\u0119dzie kosztowna wymiana baterii. Tradycyjne modele Audi z silnikami spalinowymi mog\u0105 bez problemu przejecha\u0107 setki tysi\u0119cy kilometr\u00f3w, zanim b\u0119d\u0105 wymaga\u0142y powa\u017cnego remontu, a w przypadku e-Trona GT powinno by\u0107 mniej wi\u0119cej tak samo.<\/p>\n\n\n\n

Wszyscy wiemy, \u017ce pojazdy elektryczne s\u0105 z natury bardziej niezawodne, ale musimy poczeka\u0107 i przekona\u0107 si\u0119, czy tak b\u0119dzie r\u00f3wnie\u017c po dekadzie u\u017cytkowania.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Audi RS e-Tron GT zosta\u0142o zaprezentowane w zesz\u0142ym roku jako pierwszy w pe\u0142ni elektryczny, czterodrzwiowy sedan Audi, kt\u00f3ry dzieli swoje fundamenty z Porsche Taycan. Samochody elektryczne s\u0105, jak wszyscy wiemy,<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":4469,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[2],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4468"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4468"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4468\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":4470,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4468\/revisions\/4470"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/4469"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4468"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4468"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4468"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}