{"id":4607,"date":"2022-06-06T09:20:19","date_gmt":"2022-06-06T09:20:19","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=4607"},"modified":"2022-06-06T09:20:19","modified_gmt":"2022-06-06T09:20:19","slug":"najczestsze-problemy-z-bmw-m550i","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/najczestsze-problemy-z-bmw-m550i\/","title":{"rendered":"Najcz\u0119stsze problemy z BMW M550I"},"content":{"rendered":"\n

BMW M550I to komfortowy, wydajny, przestronny i zaawansowany technologicznie luksusowy sedan. Wyposa\u017cone jest w silnik N63, kt\u00f3ry jest jednym z najmocniejszych silnik\u00f3w BMW dost\u0119pnych na rynku. Jednak jak wi\u0119kszo\u015b\u0107 samochod\u00f3w luksusowych, r\u00f3wnie\u017c ten model ma wiele problem\u00f3w, o kt\u00f3rych u\u017cytkownicy powinni wiedzie\u0107. Niezale\u017cnie od tego, jakie s\u0105 najcz\u0119stsze problemy z BMW M550I?<\/p>\n\n\n\n

Najcz\u0119stsze problemy z BMW M550I to awaria \u0142a\u0144cucha rozrz\u0105du, awaria wtryskiwaczy paliwa, problemy z cewkami zap\u0142onowymi, nadmierne zu\u017cycie oleju i awaria \u015bwiec zap\u0142onowych. Inne problemy to awaria pompy wodnej, nieszczelne uszczelki trzonk\u00f3w zawor\u00f3w i szybkie roz\u0142adowywanie akumulatora. Jak zwykle, wi\u0119kszo\u015bci z tych problem\u00f3w mo\u017cna unikn\u0105\u0107 dzi\u0119ki regularnej konserwacji i naprawie.<\/p>\n\n\n\n

Jakie s\u0105 najcz\u0119stsze problemy z BMW M550I?<\/h2>\n\n\n\n

Nadmierne zu\u017cycie oleju<\/h3>\n\n\n\n

Pierwszym powszechnym problemem, z kt\u00f3rym boryka si\u0119 wi\u0119kszo\u015b\u0107 u\u017cytkownik\u00f3w BMW M550i, jest nadmierne zu\u017cycie oleju. Problem ten wynika z konstrukcji silnika, w kt\u00f3rej turbiny znajduj\u0105 si\u0119 w \u015brodku doliny silnika. Dodatkowo, wysychaj\u0105ce uszczelki mog\u0105 r\u00f3wnie\u017c powodowa\u0107 utrat\u0119 oleju, co prowadzi do jego nadmiernego zu\u017cycia.<\/p>\n\n\n\n

Szacuje si\u0119, \u017ce ten model zu\u017cywa co najmniej 1 kwh na 600 mil, czyli znacznie powy\u017cej \u015bredniej wynosz\u0105cej 1 kwh na 1000 mil.<\/p>\n\n\n\n

Awaria \u0142a\u0144cucha rozrz\u0105du<\/h3>\n\n\n\n

Innym cz\u0119stym problemem, z kt\u00f3rym borykaj\u0105 si\u0119 u\u017cytkownicy BMW M550I, jest awaria \u0142a\u0144cucha rozrz\u0105du. BMW przyzna\u0142o, \u017ce w silniku N63 wyst\u0119puje problem z \u0142a\u0144cuchem rozrz\u0105du. Wykryto, \u017ce \u0142a\u0144cuch rozrz\u0105du rozci\u0105ga si\u0119 i zu\u017cywa przedwcze\u015bnie, powoduj\u0105c zmniejszenie wydajno\u015bci silnika. Je\u015bli odkryjesz, \u017ce w Twoim samochodzie wyst\u0119puje ten problem, napraw go jak najszybciej, aby zapobiec kosztownej naprawie silnika.<\/p>\n\n\n\n

Szybkie roz\u0142adowywanie akumulatora<\/h3>\n\n\n\n

Silnik BMW N63 ma problem z po\u017ceraniem akumulator\u00f3w. Dlatego producent zaleca wymian\u0119 akumulatora przy ka\u017cdej wymianie oleju. Problem ten pojawi\u0142 si\u0119 po tym, jak BMW pr\u00f3bowa\u0142o zwi\u0119kszy\u0107 wydajno\u015b\u0107 silnika N63. Niemniej jednak, mimo \u017ce dzi\u0119ki temu samoch\u00f3d sta\u0142 si\u0119 bardziej wydajny, zu\u017cywa on du\u017co energii, co prowadzi do wyczerpania akumulatora.<\/p>\n\n\n\n

Awaria wtryskiwacza paliwa<\/h3>\n\n\n\n

Jest to jeden z problem\u00f3w zg\u0142aszanych przez u\u017cytkownik\u00f3w BMW M550i na wczesnym etapie posiadania tego samochodu. Wielu u\u017cytkownik\u00f3w zg\u0142asza\u0142o uszkodzenie wtryskiwacza paliwa ju\u017c przy przebiegu 20 000 mil. Niekt\u00f3re z objaw\u00f3w z\u0142ego lub uszkodzonego wtryskiwacza paliwa to s\u0142abe przyspieszenie, nieprawid\u0142owe zap\u0142onu silnika, nier\u00f3wna praca silnika na biegu ja\u0142owym, czarne ko\u0144c\u00f3wki wydechu i kontrolka check engine.<\/p>\n\n\n\n

Je\u015bli zauwa\u017cysz kt\u00f3rykolwiek z powy\u017cszych objaw\u00f3w, wiedz, \u017ce nadszed\u0142 czas na wymian\u0119 wtryskiwacza paliwa. Mog\u0105 to by\u0107 jednak tak\u017ce objawy uszkodzenia \u015bwiec zap\u0142onowych lub cewek zap\u0142onowych.<\/p>\n\n\n\n

Awaria \u015bwiec zap\u0142onowych<\/h3>\n\n\n\n

Je\u015bli \u015bwiece zap\u0142onowe w Twoim BMW M550I ulegn\u0105 uszkodzeniu, zaczniesz mie\u0107 problemy z zap\u0142onem silnika, trudnym rozruchem silnika, nier\u00f3wn\u0105 prac\u0105 na biegu ja\u0142owym i stukaniem silnika. Jest to jeden z pierwszych problem\u00f3w, z jakimi borykaj\u0105 si\u0119 u\u017cytkownicy BMW M550i. Zwykle zaczyna si\u0119 on pojawia\u0107 po przejechaniu ponad 30 000 mil. Wymie\u0144 uszkodzone \u015bwiece zap\u0142onowe na dobre, aby zapewni\u0107 wydajn\u0105 prac\u0119.<\/p>\n\n\n\n

Nieszczelne uszczelki trzonk\u00f3w zawor\u00f3w<\/h3>\n\n\n\n

Uszczelki trzonk\u00f3w zawor\u00f3w w BMW M550I ulegaj\u0105 uszkodzeniu z powodu wysokiej temperatury wydzielanej przez uk\u0142ad wydechowy i turbospr\u0119\u017cark\u0119 w dolnej cz\u0119\u015bci silnika. Oznaki nieszczelno\u015bci uszczelniaczy trzonk\u00f3w zawor\u00f3w to nadmierne zu\u017cycie oleju i bia\u0142y dym wydobywaj\u0105cy si\u0119 z rur wydechowych. Je\u015bli masz ten problem, powiniene\u015b wymieni\u0107 uszkodzone uszczelki trzonk\u00f3w zawor\u00f3w na dobre. Jedynym wyzwaniem jest konieczno\u015b\u0107 rozebrania silnika.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z cewkami zap\u0142onowymi<\/h3>\n\n\n\n

Podobnie jak \u015bwiece zap\u0142onowe, cewki zap\u0142onowe r\u00f3wnie\u017c zaczynaj\u0105 si\u0119 psu\u0107 po przejechaniu kilku kilometr\u00f3w. Zaleca si\u0119 sprawdzanie cewek zap\u0142onowych co 45 000 mil. Oznaki uszkodzenia cewki zap\u0142onowej to mi\u0119dzy innymi niewypa\u0142 silnika, s\u0142abe zu\u017cycie paliwa, utrata mocy i cofanie si\u0119 p\u0142omienia. Wymieniaj cewki zap\u0142onowe w swoim BMW co 45 tys. km.<\/p>\n\n\n\n

Awaria pompy wodnej<\/h3>\n\n\n\n

G\u0142\u00f3wn\u0105 przyczyn\u0105 awarii pompy wodnej w BMW M550I jest jej zu\u017cycie. Gdy przebieg Twojego BMW przekroczy 80 000 km, prawdopodobnie pojawi\u0105 si\u0119 problemy z pomp\u0105 wodn\u0105. Niewymienienie uszkodzonej pompy wodnej mo\u017ce spowodowa\u0107 problemy z ch\u0142odzeniem silnika. Dlatego nale\u017cy j\u0105 wymieni\u0107 jak najszybciej.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Czy BMW M550I jest niezawodne?<\/h3>\n\n\n\n

Nie, BMW M550I jest jednym z najmniej niezawodnych samochod\u00f3w na rynku. Og\u00f3lnie rzecz bior\u0105c, BMW serii 5 jest mniej niezawodne ni\u017c wi\u0119kszo\u015b\u0107 serii BMW. BMW M550I nie tylko ma wiele problem\u00f3w, ale tak\u017ce koszt cz\u0119\u015bci zamiennych jest wysoki, podobnie jak koszt serwisu. A poniewa\u017c jest wyposa\u017cone w wiele zaawansowanych funkcji, wiele rzeczy mo\u017ce \u0142atwo p\u00f3j\u015b\u0107 nie tak.<\/p>\n\n\n\n

Po przejechaniu ilu kilometr\u00f3w BMW M550i zaczyna mie\u0107 problemy?<\/h3>\n\n\n\n

To zale\u017cy od tego, jak dobrze konserwujesz samoch\u00f3d. Niekt\u00f3rzy u\u017cytkownicy BMW M550I zg\u0142aszali problemy ju\u017c po przejechaniu 30 000 mil, podczas gdy inni do\u015bwiadczali ich po przejechaniu 50 000 mil. Przy odpowiedniej piel\u0119gnacji i konserwacji powa\u017cne problemy mog\u0105 zacz\u0105\u0107 wyst\u0119powa\u0107 ju\u017c po przejechaniu 100 tys. mil.<\/p>\n\n\n\n

Jaki jest maksymalny przebieg dla BMW M550i?<\/h3>\n\n\n\n

Wysoki przebieg dla BMW M550i wynosi oko\u0142o 150 000 mil. Dotyczy to jednak dobrze utrzymanych samochod\u00f3w, poniewa\u017c wi\u0119kszo\u015b\u0107 M550i zaczyna mie\u0107 powa\u017cne problemy po przejechaniu ponad 100 tys. mil. Jednak przy odpowiedniej konserwacji i piel\u0119gnacji mog\u0105 one zacz\u0105\u0107 sprawia\u0107 problemy po przejechaniu ponad 150 tys. mil.<\/p>\n\n\n\n

Je\u015bli wi\u0119c planujesz zakup u\u017cywanego BMW M550i, kup taki, kt\u00f3ry ma mniej ni\u017c 150 tys. km przebiegu. Dzi\u0119ki temu nie b\u0119dziesz musia\u0142 wydawa\u0107 du\u017co na naprawy i konserwacj\u0119.<\/p>\n\n\n\n

Czy BMW M550I jest drogie w utrzymaniu?<\/h3>\n\n\n\n

BMW serii 5 jest jednym z najdro\u017cszych w utrzymaniu samochod\u00f3w BMW typu executive sedan. A poniewa\u017c BMW M550i to wysokiej klasy model BMW serii 5, jego utrzymanie jest jeszcze dro\u017csze. W przybli\u017ceniu u\u017cytkownik b\u0119dzie musia\u0142 wyda\u0107 co najmniej 1200 USD rocznie na naprawy i konserwacj\u0119 BMW M550i.<\/p>\n\n\n\n

Kt\u00f3ry silnik jest lepszy – silnik N63 czy B58?<\/h3>\n\n\n\n

To zale\u017cy od tego, czego szukasz. Silnik N63 jest mocniejszy i daje wi\u0119cej rado\u015bci z jazdy, ale silnik B58 jest bardziej niezawodny i ma mniej problem\u00f3w. Ponadto silnik N63 zu\u017cywa wi\u0119cej paliwa i oleju ni\u017c B58. S58 to wyczynowa wersja silnika B58.<\/p>\n\n\n\n

Ko\u0144cowe przemy\u015blenia<\/h2>\n\n\n\n

Teraz, gdy znasz ju\u017c niekt\u00f3re z typowych problem\u00f3w, z jakimi boryka si\u0119 BMW M550I, wa\u017cne jest, aby\u015b odpowiednio dba\u0142 o swoje BMW Executive Sedan, aby przed\u0142u\u017cy\u0107 jego \u017cywotno\u015b\u0107. Dzi\u0119ki odpowiedniej piel\u0119gnacji i konserwacji mo\u017cna unikn\u0105\u0107 wi\u0119kszo\u015bci problem\u00f3w, kt\u00f3re opisali\u015bmy powy\u017cej.<\/p>\n\n\n\n

Podsumowuj\u0105c, BMW M550I to doskona\u0142y, luksusowy, stylowy, wygodny, bezpieczny, przestronny i wydajny samoch\u00f3d. Z drugiej strony, ma wysok\u0105 cen\u0119 pocz\u0105tkow\u0105, nie jest wydajny i niezawodny. Niemniej jednak jest to idealne rozwi\u0105zanie dla os\u00f3b, kt\u00f3re s\u0105 gotowe wyda\u0107 pieni\u0105dze, aby cieszy\u0107 si\u0119 luksusow\u0105 i wydajn\u0105 jazd\u0105.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

BMW M550I to komfortowy, wydajny, przestronny i zaawansowany technologicznie luksusowy sedan. Wyposa\u017cone jest w silnik N63, kt\u00f3ry jest jednym z najmocniejszych silnik\u00f3w BMW dost\u0119pnych na rynku. Jednak jak wi\u0119kszo\u015b\u0107 samochod\u00f3w<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":4609,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[3],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4607"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4607"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4607\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":4608,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4607\/revisions\/4608"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/4609"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4607"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4607"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4607"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}