{"id":4698,"date":"2022-06-16T07:49:01","date_gmt":"2022-06-16T07:49:01","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=4698"},"modified":"2022-06-16T07:49:42","modified_gmt":"2022-06-16T07:49:42","slug":"najczestsze-problemy-z-bmw-ix","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/najczestsze-problemy-z-bmw-ix\/","title":{"rendered":"Najcz\u0119stsze problemy z BMW ix"},"content":{"rendered":"\n

BMW IX to najnowszy dodatek do rosn\u0105cej gamy pojazd\u00f3w elektrycznych BMW. Samoch\u00f3d ten jest bardziej wydajny i ma lepszy zasi\u0119g ni\u017c BMW I3. Jest r\u00f3wnie\u017c bardziej niezawodny i ma lepsze osi\u0105gi. Jednak wi\u0105\u017ce si\u0119 z nim kilka problem\u00f3w, na kt\u00f3re zainteresowani nabywcy powinni zwr\u00f3ci\u0107 uwag\u0119. Jakie s\u0105 najcz\u0119stsze problemy zwi\u0105zane z BMW ix?<\/p>\n\n\n\n

Najcz\u0119stsze problemy z elektrycznym SUV-em BMW IX to problemy z systemem Connect Drive, wadliwa kontrolka awarii poduszki powietrznej, komplikacje z uk\u0142adem kierowniczym i wolne \u0142adowanie. Wi\u0119kszo\u015b\u0107 z tych problem\u00f3w jest \u0142atwa do naprawienia i mo\u017cna ich unikn\u0105\u0107.<\/p>\n\n\n\n

Poniewa\u017c BMW IX jest na rynku od kilku lat, zarejestrowano tylko kilka problem\u00f3w. Jednak w miar\u0119 jak samoch\u00f3d b\u0119dzie pokonywa\u0142 kolejne kilometry, w przysz\u0142o\u015bci mo\u017ce pojawi\u0107 si\u0119 wi\u0119cej problem\u00f3w. Dlatego lista problem\u00f3w z BMW IX mo\u017ce si\u0119 z czasem wyd\u0142u\u017ca\u0107.<\/p>\n\n\n\n

Jakie s\u0105 najcz\u0119stsze problemy z BMW IX?<\/h2>\n\n\n\n

Uszkodzona kontrolka awarii poduszki powietrznej<\/h3>\n\n\n\n

Do tej pory BMW wykona\u0142o \u015bwietn\u0105 robot\u0119, tworz\u0105c niezawodne samochody elektryczne. Jednak w przypadku BMW IX do tej pory odnotowano jedno wycofanie z rynku, kt\u00f3rego przyczyn\u0105 by\u0142a niesprawna kontrolka awarii poduszki powietrznej, kt\u00f3ra nie ostrzega\u0142a kierowcy o problemie i zwi\u0119ksza\u0142a ryzyko odniesienia obra\u017ce\u0144 w razie wypadku.<\/p>\n\n\n\n

Firma BMW opublikowa\u0142a komunikat o wycofaniu produktu z rynku, poniewa\u017c wykry\u0142a, \u017ce lampka kontrolna awarii poduszki powietrznej i komunikat na wy\u015bwietlaczu mog\u0105 nie za\u015bwieci\u0107 si\u0119 w przypadku wyst\u0105pienia problemu ze sterowaniem poduszk\u0105 powietrzn\u0105 z powodu niedok\u0142adnego oprogramowania.<\/p>\n\n\n\n

Aby rozwi\u0105za\u0107 ten problem, dealerzy BMW b\u0119d\u0105 musieli przeprogramowa\u0107 oprogramowanie jednostki steruj\u0105cej poduszkami powietrznymi. Czynno\u015b\u0107 ta jest wykonywana bezp\u0142atnie, poniewa\u017c jest to wada fabryczna.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z nap\u0119dem Connect<\/h3>\n\n\n\n

Innym cz\u0119stym problemem zg\u0142aszanym przez u\u017cytkownik\u00f3w BMW IX s\u0105 problemy z nap\u0119dem IX connect. Problem ten pojawia si\u0119 zwykle po przegl\u0105dzie samochodu i aktualizacji oprogramowania. Niekt\u00f3rzy u\u017cytkownicy zg\u0142aszali, \u017ce informacje „Stan na\u0142adowania” i „Wyszukiwarka pojazd\u00f3w” przesta\u0142y si\u0119 aktualizowa\u0107 w aplikacji. W rezultacie nie byli w stanie sprawdzi\u0107 stanu na\u0142adowania swojego samochodu w domu.<\/p>\n\n\n\n

W innych przypadkach u\u017cytkownicy zg\u0142aszali, \u017ce d\u017awi\u0119k przestawa\u0142 dzia\u0142a\u0107. Aby rozwi\u0105za\u0107 ten problem, nale\u017cy ustawi\u0107 opcj\u0119 prywatno\u015bci na nieudost\u0119pnianie danych, a nast\u0119pnie ponownie uruchomi\u0107 aplikacj\u0119 i ustawi\u0107 udost\u0119pnianie danych, aby rozwi\u0105za\u0107 problem. Usuni\u0119cie aplikacji i ponowne jej zainstalowanie niczego nie rozwi\u0105\u017ce. Co wi\u0119cej, po wykonaniu tej sztuczki samoch\u00f3d mo\u017ce potrzebowa\u0107 kilku dni lub tygodni, zanim powr\u00f3ci do normalnego dzia\u0142ania.<\/p>\n\n\n\n

Komplikacje z uk\u0142adem kierowniczym<\/h3>\n\n\n\n

O ile w BMW i3 komplikacje z uk\u0142adem kierowniczym by\u0142y powszechne, o tyle w BMW ix problem ten nadal w pewnym stopniu wyst\u0119puje. Przede wszystkim BMW stworzy\u0142o uk\u0142ad kierowniczy o dziwnym kszta\u0142cie, kt\u00f3ry mo\u017ce si\u0119 niekt\u00f3rym osobom nie spodoba\u0107. Sze\u015bciok\u0105tny uk\u0142ad kierowniczy jest do\u015b\u0107 trudny w u\u017cyciu, je\u015bli jeste\u015b przyzwyczajony do tradycyjnej kierownicy.<\/p>\n\n\n\n

Ponadto, gdy samoch\u00f3d zatrzymuje si\u0119, uk\u0142ad kierowniczy staje si\u0119 twardy, co utrudnia manewrowanie nim. Niekt\u00f3re z problem\u00f3w powoduj\u0105cych twardnienie kierownicy w BMW IX podczas postoju to niski poziom p\u0142ynu w uk\u0142adzie kierowniczym i niskie ci\u015bnienie w przednich oponach.<\/p>\n\n\n\n

Dlatego przed jazd\u0105 BMW EV nale\u017cy upewni\u0107 si\u0119, \u017ce poziom p\u0142ynu w uk\u0142adzie kierowniczym jest wystarczaj\u0105co niski, a w oponach jest wystarczaj\u0105ce ci\u015bnienie.<\/p>\n\n\n\n

Powolne \u0142adowanie<\/h3>\n\n\n\n

Cz\u0119stym problemem samochod\u00f3w elektrycznych BMW jest powolne \u0142adowanie. Tak, elektryczne BMW \u0142aduj\u0105 si\u0119 wolniej ni\u017c Tesla. Na przyk\u0142ad, Tesla Model X potrzebuje oko\u0142o 6 do 9 godzin, aby w pe\u0142ni na\u0142adowa\u0107 si\u0119 w domu, podczas gdy BMW IX potrzebuje oko\u0142o 11 godzin. To r\u00f3\u017cnica oko\u0142o 5 godzin.<\/p>\n\n\n\n

Firma BMW wprowadzi\u0142a jednak wiele ulepsze\u0144, poniewa\u017c BMW IX potrzebuje mniej czasu ni\u017c BMW i3. BMW i3 potrzebuje oko\u0142o 20 godzin, aby w pe\u0142ni na\u0142adowa\u0107 si\u0119 w domu. Pomimo wolniejszego czasu \u0142adowania ni\u017c w przypadku Tesli, BMW bije na g\u0142ow\u0119 wi\u0119kszo\u015b\u0107 konkurencji.<\/p>\n\n\n\n

Ponadto BMW IX mo\u017ce si\u0119 wolno \u0142adowa\u0107 z powodu wadliwej \u0142adowarki. Je\u015bli podejrzewasz, \u017ce \u0142adowarka ma problem, spr\u00f3buj skorzysta\u0107 z publicznej \u0142adowarki, aby rozwi\u0105za\u0107 ten problem. A je\u015bli chcesz \u0142adowa\u0107 szybciej, skorzystaj z punktu szybkiego \u0142adowania o mocy 150 kW, kt\u00f3ry umo\u017cliwia na\u0142adowanie od 10% do 80% w ci\u0105gu zaledwie 34 minut.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Czy BMW IX jest niezawodne?<\/h3>\n\n\n\n

Tak, BMW IX jest niezawodne, poniewa\u017c rejestruje mniej problem\u00f3w ni\u017c wi\u0119kszo\u015b\u0107 jego konkurent\u00f3w. Ponadto BMW IX otrzyma\u0142o pi\u0119\u0107 gwiazdek od EURO NCAP za testy zderzeniowe. \u015awiadczy to o tym, \u017ce jest nie tylko niezawodne, ale i bezpieczne w prowadzeniu.<\/p>\n\n\n\n

Czy utrzymanie BMW IX jest drogie?<\/h3>\n\n\n\n

Nie, utrzymanie BMW IX jest do\u015b\u0107 tanie w por\u00f3wnaniu z jego odpowiednikiem z silnikiem spalinowym. Niemniej jednak, je\u015bli por\u00f3wna\u0107 koszt utrzymania BMW IX z jego konkurentami z nap\u0119dem elektrycznym, oka\u017ce si\u0119, \u017ce jest on nieco dro\u017cszy ze wzgl\u0119du na koszty cz\u0119\u015bci zamiennych i serwisu. Og\u00f3lnie rzecz bior\u0105c, rejestruje on mniej problem\u00f3w, co jest zalet\u0105.<\/p>\n\n\n\n

Jak d\u0142ugo wytrzyma BMW IX?<\/h3>\n\n\n\n

Wi\u0119kszo\u015b\u0107 pojazd\u00f3w BMW EV b\u0119dzie dzia\u0142a\u0107 tak d\u0142ugo, jak d\u0142ugo wytrzymaj\u0105 ich akumulatory. BMW szacuje, \u017ce bateria BMW IX wytrzyma 100 000 mil. Po przejechaniu 100 000 mil samoch\u00f3d straci zasi\u0119g, ale nadal b\u0119dzie dzia\u0142a\u0142. Je\u015bli chcesz, aby Tw\u00f3j samoch\u00f3d nadal dzia\u0142a\u0142 wydajnie, b\u0119dziesz musia\u0142 wymieni\u0107 akumulator. Mimo to samochody elektryczne mog\u0105 je\u017adzi\u0107 d\u0142u\u017cej ni\u017c samochody spalinowe, o ile ich bateria jest w dobrym stanie.<\/p>\n\n\n\n

Czy wymiana akumulatora w BMW IX jest kosztowna?<\/h3>\n\n\n\n

Tak, wymiana akumulatora w BMW IX jest do\u015b\u0107 kosztowna. W chwili obecnej BMW nie ujawni\u0142o jeszcze, ile b\u0119dzie kosztowa\u0107 wymiana akumulatora w BMW IX, ale wymiana akumulatora w BMW I3 kosztuje oko\u0142o 16 000 USD. W zwi\u0105zku z tym ca\u0142kowity koszt wymiany akumulatora w BMW IX mo\u017ce by\u0107 dro\u017cszy.<\/p>\n\n\n\n

Kt\u00f3ry samoch\u00f3d jest bardziej niezawodny – BMW IX czy I3?<\/h3>\n\n\n\n

Mimo \u017ce BMW IX jest wci\u0105\u017c nowe na rynku, okaza\u0142o si\u0119 nieco bardziej niezawodne ni\u017c BMW i3. Co wi\u0119cej, jest ono nieco bardziej zaawansowane technologicznie ni\u017c BMW i3. Do tej pory w modelu IX odnotowano tylko jedno wycofanie z rynku, podczas gdy w BMW I3 pojawi\u0142o si\u0119 kilka takich przypadk\u00f3w, z kt\u00f3rych g\u0142\u00f3wny dotyczy\u0142 problemu z przewodem odpowietrzaj\u0105cym zbiornik paliwa.<\/p>\n\n\n\n

Podsumowanie<\/h2>\n\n\n\n

Og\u00f3lnie rzecz bior\u0105c, BMW IX jest jednym z najbardziej niezawodnych pojazd\u00f3w elektrycznych na rynku. Rejestruje mniej problem\u00f3w i jest ta\u0144sze w utrzymaniu ni\u017c niekt\u00f3rzy z jego konkurent\u00f3w. Poniewa\u017c jednak samoch\u00f3d ten jest wci\u0105\u017c nowy na rynku, mog\u0105 pojawi\u0107 si\u0119 pewne dodatkowe problemy, ale jak dot\u0105d radzi sobie dobrze.<\/p>\n\n\n\n

Recenzja BMW iX – This Is It, Chief<\/h2>\n\n\n\n
\n