{"id":5216,"date":"2022-10-07T09:59:53","date_gmt":"2022-10-07T09:59:53","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=5216"},"modified":"2022-10-07T09:59:56","modified_gmt":"2022-10-07T09:59:56","slug":"wspolne-problemy-z-ds-3-crossback-e-tense","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wspolne-problemy-z-ds-3-crossback-e-tense\/","title":{"rendered":"Wsp\u00f3lne problemy z DS 3 Crossback E-Tense"},"content":{"rendered":"\n

DS jest dla Citroena i Peugeota tym, czym Audi jest dla VW i Skody, co oznacza, \u017ce DS stara si\u0119 by\u0107 ofert\u0105 premium, kt\u00f3ra dzieli wi\u0119kszo\u015b\u0107 swoich cz\u0119\u015bci z dwoma siostrzanymi firmami, Citroenem i Peugeotem. DS by\u0142 kiedy\u015b specjalnym in-house Citroena, ale od 2015 roku DS sta\u0142 si\u0119 ca\u0142kowicie niezale\u017cny i ma na celu zaznaczy\u0107 swoj\u0105 obecno\u015b\u0107 na \u015bwiatowym rynku samochod\u00f3w premium.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback to najmniejszy SUV premium marki DS, kt\u00f3ry pr\u00f3buje ukra\u015b\u0107 klient\u00f3w takim samochodom jak Audi Q3 czy BMW X1. Nazwa E-Tense oznacza, \u017ce ta wersja DS 3 Crossback jest w ca\u0142o\u015bci nap\u0119dzana przez ogniwa akumulatorowe, a nie silnik spalinowy. Jednak w tym artykule powiemy Ci o wszystkich powszechnych problemach z DS3 Crossback E-Tense i na co zwraca\u0107 uwag\u0119.<\/p>\n\n\n\n

Wydaje si\u0119, \u017ce najcz\u0119stsze problemy z DS 3 Crossback s\u0105 zwi\u0105zane z akcesoriami samochodu i systemami elektrycznymi, takimi jak klamki drzwi maj\u0105 sw\u00f3j w\u0142asny umys\u0142. Niekt\u00f3rzy zg\u0142aszali r\u00f3wnie\u017c problemy z niekt\u00f3rymi zaawansowanymi systemami wspomagania kierowcy, kt\u00f3re cz\u0119sto mog\u0105 czu\u0107 si\u0119 nieco zbyt asertywne i niep\u0142ynne.<\/p>\n\n\n\n

Inni narzekali na metryk\u0119 samochodu i na to, \u017ce DS 3 nie jest w stanie prawid\u0142owo oceni\u0107, ile mil pozosta\u0142o w baterii. Niekt\u00f3rzy narzekali r\u00f3wnie\u017c na sytuacj\u0119 zwi\u0105zan\u0105 z \u0142adowaniem samochodu, poniewa\u017c nie mo\u017cna prawid\u0142owo ustawi\u0107 timera \u0142adowania samochodu i \u017ce pojemno\u015b\u0107 u\u017cytkowa baterii jest w rzeczywisto\u015bci znacznie poni\u017cej 50kW.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-TENSE – problemy elektryczne<\/h2>\n\n\n\n

Na pocz\u0105tku tej listy wspomnimy, \u017ce E-TENSE czasami ma sw\u00f3j w\u0142asny umys\u0142, je\u015bli chodzi o klamki drzwi i spos\u00f3b ich dzia\u0142ania. Samoch\u00f3d jest wyposa\u017cony w zaawansowany system bezkluczykowy, kt\u00f3ry jest w stanie wykry\u0107, kiedy kluczyk znajduje si\u0119 w pobli\u017cu samochodu i wyskakuje z klamek, wi\u0119c zawsze witaj\u0105 Ci\u0119, kiedy si\u0119 do nich zbli\u017casz.<\/p>\n\n\n\n

Jednak niekt\u00f3rzy w\u0142a\u015bciciele skar\u017cyli si\u0119, \u017ce ten system nie zawsze jest tak skuteczny, jak powinien by\u0107, a tym samym obni\u017ca poziom jako\u015bci samochodu, mimo \u017ce g\u0142\u00f3wnym celem by\u0142o podniesienie tego poziomu. Tak czy inaczej, jest to prawdopodobnie tylko ma\u0142y problem z oprogramowaniem, kt\u00f3ry z pewno\u015bci\u0105 zostanie za\u0142atany w najbli\u017cszych miesi\u0105cach wraz ze wszystkimi nadchodz\u0105cymi aktualizacjami.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-TENSE – problemy z systemem ADAS<\/h2>\n\n\n\n

Praktycznie wszystkie samochody w dzisiejszych czasach s\u0105 wyposa\u017cone w zaawansowane systemy wspomagania kierowcy, kt\u00f3rych celem jest zapewnienie nam bezpiecze\u0144stwa bez wzgl\u0119du na otoczenie. DS3 Crossback posiada wszystkie te elementy, takie jak asystent utrzymania pasa ruchu, asystent martwego pola, adaptacyjny tempomat, automatyczne hamowanie awaryjne i wiele innych udogodnie\u0144.<\/p>\n\n\n\n

Jednak niekt\u00f3rzy w\u0142a\u015bciciele skar\u017cyli si\u0119, \u017ce asystent utrzymania pasa ruchu jest znany z tego, \u017ce jest zbyt asertywny i mo\u017ce holowa\u0107 ci\u0119 z powrotem do \u015brodka pasa, nawet je\u015bli chcesz dokona\u0107 zmiany pasa. W\u0142a\u015bciciele twierdz\u0105, \u017ce mo\u017cna tego unikn\u0105\u0107 poprzez wy\u0142\u0105czenie systemu, co w pewnym sensie mija si\u0119 z jego celem.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-TENSE – Problemy z przewidywaniem przebiegu<\/h2>\n\n\n\n

Odk\u0105d samochody zacz\u0119\u0142y by\u0107 wyposa\u017cone w zaawansowan\u0105 elektronik\u0119, posiadanie wska\u017anika przebiegu na desce rozdzielczej sta\u0142o si\u0119 standardem we wszystkich samochodach. Ten w DS 3 nie jest najlepszy, poniewa\u017c cz\u0119sto mo\u017ce wprowadza\u0107 w b\u0142\u0105d co do pozosta\u0142ego zasi\u0119gu. W\u0142a\u015bciciele stwierdzili, \u017ce samoch\u00f3d mo\u017ce czasami pokaza\u0107 mniej ni\u017c 170 mil, nawet je\u015bli samoch\u00f3d jest w pe\u0142ni na\u0142adowany.<\/p>\n\n\n\n

Inni stwierdzili, \u017ce wska\u017anik mo\u017ce czasami i\u015b\u0107 w drug\u0105 stron\u0119, nawet je\u015bli wyczerpa\u0107 bateri\u0119 do\u015b\u0107 du\u017co. To dlatego, \u017ce ten wska\u017anik pr\u00f3buje wzi\u0105\u0107 pod uwag\u0119 swoje nawyki jazdy i da\u0107 ocen\u0119 w oparciu o to, jak je\u017adzi\u0107 samochodem. To dzia\u0142a przez wi\u0119kszo\u015b\u0107 czasu, ale samoch\u00f3d mo\u017ce czasami nie wskaza\u0107 prawdziwego pozosta\u0142ego przebiegu, niezale\u017cnie od tego, jak je\u017adzisz.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-TENSE – problemy z \u0142adowaniem<\/h2>\n\n\n\n

Aby zako\u0144czy\u0107 t\u0119 list\u0119, zamierzamy r\u00f3wnie\u017c wspomnie\u0107 o pewnych problemach z sytuacj\u0105 \u0142adowania, w kt\u00f3rej DS3 Crossback E-TENSE mo\u017ce czasami by\u0107 nieco zdradliwy w u\u017cyciu. Niekt\u00f3rzy twierdz\u0105, \u017ce aplikacja, kt\u00f3ra jest dostarczana z samochodem nie jest najlepsza, je\u015bli chodzi o wst\u0119pne okre\u015blenie, kiedy nale\u017cy na\u0142adowa\u0107 samoch\u00f3d.<\/p>\n\n\n\n

Nie jest to jedyny problem, poniewa\u017c wielu w\u0142a\u015bcicieli narzeka na aplikacj\u0119 na wi\u0119cej sposob\u00f3w ni\u017c jeden. Nie jest ona naj\u0142atwiejsza w u\u017cyciu, a tak\u017ce brakuje jej w przypadku samochod\u00f3w z segmentu premium.<\/p>\n\n\n\n

Sekcja FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Czy powinienem kupi\u0107 DS 3 Crossback E-TENSE?<\/h3>\n\n\n\n

Je\u015bli podoba Ci si\u0119 to, co DS ma do zaoferowania i jeste\u015b po dobrym wszechstronnym samochodzie elektrycznym, DS 3 Crossback E-TENSE jest z pewno\u015bci\u0105 warty uwagi. Bateria mog\u0142aby by\u0107 nieco wi\u0119ksza, a samoch\u00f3d m\u00f3g\u0142by mie\u0107 bardziej zdecydowany wygl\u0105d zewn\u0119trzny, poniewa\u017c wi\u0119kszo\u015b\u0107 samochod\u00f3w z tego segmentu premium EV ma d\u0142ugie dziedzictwo marki i ich wybory projektowe s\u0105 zwykle bardziej sp\u00f3jne.<\/p>\n\n\n\n

Citroen\/DS jest jednak znany z tego, \u017ce robi samochody, kt\u00f3re nie wygl\u0105daj\u0105 jak \u017caden inny samoch\u00f3d na zewn\u0105trz. My\u015bl\u0119, \u017ce pytanie, czy DS 3 Crossback E-TENSE jest warte tego, jest ca\u0142kowicie oparte na tym, co kochasz od EV. Je\u015bli podoba Ci si\u0119 j\u0119zyk projektowania DS i uwa\u017casz, \u017ce zasi\u0119g i moc s\u0105 wystarczaj\u0105ce, DS3 E-TENSE jest rzeczywi\u015bcie warte zakupu.<\/p>\n\n\n\n

Jakie samochody rywalizuj\u0105 z DS 3 Crossback E-TENSE?<\/h3>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-TENSE jest cz\u0119sto por\u00f3wnywany z Hyundai Kona Electric, MG ZS EV i Kia e-Niro SUV. Mi\u0119dzy tymi trzema, DS wydaje si\u0119 by\u0107 produktem z wy\u017cszej p\u00f3\u0142ki i udaje mu si\u0119 by\u0107 tym, kt\u00f3ry prowadzi si\u0119 najlepiej.<\/p>\n\n\n\n

Kia e-Niro i MG ZS kosztuj\u0105 nieco mniej w por\u00f3wnaniu do DS 3, co jest do\u015b\u0107 oczywiste w momencie, gdy zestawimy je ze sob\u0105. Jednak e-Niro ma wi\u0119ksz\u0105 bateri\u0119 67.5kWh, kt\u00f3ra pozwala na przejechanie do 230 mil, podczas gdy MG ZS oferuje jeszcze wi\u0119ksz\u0105 bateri\u0119 72kWh, kt\u00f3ra pozwala na przejechanie do 270 mil.<\/p>\n\n\n\n

Co oznacza DS w Citroen DS?<\/h3>\n\n\n\n

Jak wspomniano wcze\u015bniej, marka DS opu\u015bci\u0142a Citroena jeszcze w 2014 roku, ale osobny model DS pojawi\u0142 si\u0119 dopiero w 2018 roku. DS oznacza „Different Spirit” lub „Distinctive Series”, poniewa\u017c Citroen pr\u00f3bowa\u0142 stworzy\u0107 ca\u0142kowicie odr\u0119bn\u0105 mark\u0119, kt\u00f3ra zaspokaja potrzeby klient\u00f3w o wy\u017cszym wska\u017aniku dochod\u00f3w.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

DS jest dla Citroena i Peugeota tym, czym Audi jest dla VW i Skody, co oznacza, \u017ce DS stara si\u0119 by\u0107 ofert\u0105 premium, kt\u00f3ra dzieli wi\u0119kszo\u015b\u0107 swoich cz\u0119\u015bci z dwoma<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":5217,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[67],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5216"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5216"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5216\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5218,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5216\/revisions\/5218"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5217"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5216"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5216"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5216"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}