{"id":5219,"date":"2022-10-07T10:00:16","date_gmt":"2022-10-07T10:00:16","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=5219"},"modified":"2022-10-07T10:00:20","modified_gmt":"2022-10-07T10:00:20","slug":"czy-ds-3-crossback-e-tense-to-dobry-samochod","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/czy-ds-3-crossback-e-tense-to-dobry-samochod\/","title":{"rendered":"Czy DS 3 Crossback E-Tense to dobry samoch\u00f3d?"},"content":{"rendered":"\n

DS 3 Crossback to subkompaktowy rodzinny SUV klasy premium, kt\u00f3ry ma konkurowa\u0107 z do\u015b\u0107 uznanymi niemieckimi markami. Aby m\u00f3c zagrozi\u0107 takim firmom jak VW, Audi, BMW i Mercedes, DS 3 musi by\u0107 inny, ale przynajmniej tak dobry jak T-Roc, Audi Q3, BMW X1 i Mercedes GLA. Czy zatem DS 3 Crossback E-Tense to dobry samoch\u00f3d?<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-Tense jest rzeczywi\u015bcie dobrym samochodem, ale rezyduje w prawdopodobnie najbardziej konkurencyjnym segmencie samochod\u00f3w premium dzisiaj jako subkomplet i kompaktowe SUV-y i crossovery s\u0105 najbardziej popularne samochody premium w istnieniu. Odznaka E-Tense jest zarezerwowana tylko dla elektrycznego DS 3 Crossback, co oznacza, \u017ce DS 3 po\u017cycza znan\u0105 platform\u0119 Stellantis EV.<\/p>\n\n\n\n

Pod wzgl\u0119dem stylistycznym DS 3 na pewno przyci\u0105ga wzrok, ale niekt\u00f3rzy uwa\u017caj\u0105, \u017ce jest nieco zbyt przestylizowany i brakuje mu to\u017csamo\u015bci. Wn\u0119trze DS 3 Crossback jest naprawd\u0119 \u0142adnie zaaran\u017cowane z wysokiej klasy materia\u0142\u00f3w, ale nie krzyczy luksusem w taki spos\u00f3b, jak robi\u0105 to Niemcy. Niezawodno\u015b\u0107 nie jest najlepsza, ale tak jest r\u00f3wnie\u017c w przypadku Niemc\u00f3w.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-Tense prowadzi si\u0119 w do\u015b\u0107 zrelaksowany spos\u00f3b, nie staraj\u0105c si\u0119 by\u0107 przesadnie sportowym. Pod wzgl\u0119dem warto\u015bci DS 3 E-Tense plasuje si\u0119 zdecydowanie w segmencie premium. Praktyczno\u015b\u0107 jest naprawd\u0119 dobra, ale og\u00f3lny baga\u017cnik i przestrze\u0144 siedz\u0105ca nie s\u0105 na r\u00f3wni z Niemcami.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-Tense – Uk\u0142ad nap\u0119dowy<\/h2>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-Tense posiada znan\u0105 bateri\u0119 50kWh, kt\u00f3r\u0105 mo\u017cna znale\u017a\u0107 w wielu markach nale\u017c\u0105cych do Stellantis, takich jak Peugeot, Fiat, Opel czy Citroen. Oznacza to 136 KM i czas 0-60mph 9 sekund, pr\u0119dko\u015b\u0107 maksymalna jest oceniana na 93mph. Ten uk\u0142ad nap\u0119dowy jest po\u0142\u0105czony z 1-biegow\u0105 skrzyni\u0105 bieg\u00f3w, a moc jest wysy\u0142ana tylko do przednich k\u00f3\u0142.<\/p>\n\n\n\n

Mo\u017cna oczekiwa\u0107, aby uzyska\u0107 oko\u0142o 200 mil na pe\u0142nym \u0142adowaniu, kt\u00f3ry jest w porz\u0105dku-ish. Maksymalna szybko\u015b\u0107 \u0142adowania jest ograniczona do 100 kW, co oznacza, \u017ce mo\u017cna \u0142adowa\u0107 DS 3 E-Tense z 20% do 80% w oko\u0142o 23 minuty. Z drugiej strony, powolne \u0142adowanie AC prawdopodobnie zajmie Ci wi\u0119cej ni\u017c 5 i mniej ni\u017c 7 godzin.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-Tense – Design i prowadzenie<\/h2>\n\n\n\n

DS by\u0142 kiedy\u015b mark\u0105 pod parasolem Citroena, ale zdecydowali si\u0119 rozga\u0142\u0119zi\u0107 z powrotem w 2015 roku i teraz robi\u0105 samodzielne samochody. J\u0119zyk projektowania DS mo\u017cna uzna\u0107 za odwa\u017cny lub uderzaj\u0105cy, co oznacza, \u017ce DS 3 Crossback E-Tense z pewno\u015bci\u0105 b\u0119dzie zwraca\u0142 na siebie uwag\u0119, gdziekolwiek si\u0119 znajdziesz. Wn\u0119trze DS 3 Crossback jest r\u00f3wnie efektowne.<\/p>\n\n\n\n

Je\u015bli chodzi o wra\u017cenia z jazdy, mo\u017cemy z \u0142atwo\u015bci\u0105 stwierdzi\u0107, \u017ce DS 3 Crossback E-Tense zachowuje komfort i dobr\u0105 kontrol\u0119 nad pojazdem bez wzgl\u0119du na to, gdzie go prowadzisz. Jest do\u015b\u0107 wygodny z dobr\u0105 izolacj\u0105 ha\u0142asu. Co wi\u0119cej, DS nie stara si\u0119 nada\u0107 swoim samochodom sportowego charakteru, co oznacza, \u017ce w E-Tense mo\u017cna spodziewa\u0107 si\u0119 \u0142agodnego i ch\u0142odnego cruisingu.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-Tense – Niezawodno\u015b\u0107 i cz\u0119ste problemy<\/h2>\n\n\n\n

Niezawodno\u015b\u0107 E-Tense nie jest jeszcze przes\u0105dzona, poniewa\u017c ten samoch\u00f3d jest na rynku dopiero od niedawna. Oznacza to, \u017ce nie mo\u017cemy w pe\u0142ni oceni\u0107 jak bardzo jest niezawodny lub zawodny i dlatego b\u0119dziemy musieli poczeka\u0107 kilka lat zanim spr\u00f3bujemy. Tak czy inaczej, wygl\u0105da na to, \u017ce DS 3 E-Tense cierpi z powodu pewnych stosunkowo drobnych problem\u00f3w, kt\u00f3rymi nale\u017cy si\u0119 zaj\u0105\u0107.<\/p>\n\n\n\n

Na pocz\u0105tek, niekt\u00f3re zaawansowane systemy wspomagaj\u0105ce kierowc\u0119, takie jak funkcja wspomagania utrzymania pasa ruchu, mog\u0105 by\u0107 zbyt asertywne, co sk\u0142ania wi\u0119kszo\u015b\u0107 w\u0142a\u015bcicieli do ich wy\u0142\u0105czenia. Klamki s\u0105 znane z tego, \u017ce czasami nie mo\u017cna na nich polega\u0107, a aplikacja do\u0142\u0105czona do samochodu nie jest naj\u0142atwiejsza w u\u017cyciu, co oznacza, \u017ce wielu w\u0142a\u015bcicieli nie wie, jak wcze\u015bniej ustawi\u0107 sesje \u0142adowania.<\/p>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-Tense – warto\u015b\u0107 i praktyczno\u015b\u0107<\/h2>\n\n\n\n

Za DS 3 Crossback E-Tense w Europie mo\u017cna spodziewa\u0107 si\u0119 zap\u0142aty nieco poni\u017cej 40 000 euro, co jest do\u015b\u0107 wysok\u0105 cen\u0105 jak na samoch\u00f3d oparty na Stellantisie. Jednak DS 3 E-Tense jest znacznie lepszy ni\u017c wiele innych samochod\u00f3w elektrycznych opartych na tej platformie, poniewa\u017c naprawd\u0119 czu\u0107, \u017ce jest to produkt premium.<\/p>\n\n\n\n

Praktyczno\u015b\u0107 jest r\u00f3wnie\u017c bardzo dobra, poniewa\u017c DS 3 E-Tense potrafi zmie\u015bci\u0107 ca\u0142kiem sporo rzeczy jak na swoje rozmiary. Jednak wi\u0119kszo\u015b\u0107 niemieckich rywali oferuje wi\u0119cej miejsc siedz\u0105cych i wi\u0119cej przestrzeni baga\u017cowej. Co wi\u0119cej, s\u0105 te\u017c nieco bardziej intuicyjni w obs\u0142udze.<\/p>\n\n\n\n

Sekcja FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Czy powinienem kupi\u0107 DS 3 Crossback E-Tense?<\/h3>\n\n\n\n

Je\u015bli jeste\u015b zainteresowany zakupem wysokiej klasy rodzinnego kompaktowego elektrycznego SUV-a, to naprawd\u0119 masz tu spory wyb\u00f3r. Praktycznie ka\u017cda marka premium oferuje co\u015b w tym segmencie, co oznacza, \u017ce istniej\u0105 dziesi\u0105tki opcji, kt\u00f3re mo\u017cna wybra\u0107. Co sprawia, \u017ce DS 3 wyr\u00f3\u017cnia si\u0119 w tym t\u0142umie?<\/p>\n\n\n\n

Powiedzia\u0142bym, \u017ce DS 3 pod\u0105\u017ca za ca\u0142kowicie autentyczn\u0105 \u015bcie\u017ck\u0105 projektow\u0105, zar\u00f3wno wewn\u0105trz, jak i na zewn\u0105trz. Tam, gdzie Niemcy lubi\u0105 by\u0107 konserwatywni w kwestii designu, DS idzie na ca\u0142o\u015b\u0107 i sprawia, \u017ce samoch\u00f3d naprawd\u0119 przyci\u0105ga wzrok. To, moim zdaniem, jest g\u0142\u00f3wnym punktem sprzeda\u017cy DS 3 E-Tense i jest r\u00f3wnie\u017c powodem, dla kt\u00f3rego warto wybra\u0107 DS-3 zamiast konkurencji.<\/p>\n\n\n\n

Czy DS 3 Crossback E-Tense jest samochodem luksusowym?<\/h3>\n\n\n\n

DS 3 Crossback E-Tense jest samochodem luksusowym, zar\u00f3wno pod wzgl\u0119dem cenowym, jak i merytorycznym. Musimy jednak zaznaczy\u0107, \u017ce istnieje wiele innych luksusowych samochod\u00f3w z tego segmentu, kt\u00f3re maj\u0105 wi\u0119ksz\u0105 wag\u0119 w sercach wi\u0119kszo\u015bci kierowc\u00f3w. DS 3 to naprawd\u0119 ciekawie wygl\u0105daj\u0105cy samoch\u00f3d, kt\u00f3ry sprawia wra\u017cenie \u015bwie\u017cego w segmencie, w kt\u00f3rym bycie \u015bwie\u017cym jest do\u015b\u0107 trudne.<\/p>\n\n\n\n

W zwi\u0105zku z tym DS 3 zdecydowanie zas\u0142uguje na miejsce na firmowym parkingu, cho\u0107 nie jest najlepszym samochodem luksusowym w tym segmencie, nawet w du\u017cym stopniu.<\/p>\n\n\n\n

Czy DS 3 Crossback jest dost\u0119pny jako hybryda?<\/h3>\n\n\n\n

Jak wspomnia\u0142em na pocz\u0105tku, nazewnictwo E-Tense pochodzi od tego, \u017ce DS 3 Crossback E-Tense to wersja EV modelu DS3. W tej chwili nie ma wersji hybrydowych DS 3 i to si\u0119 raczej nie zmieni w najbli\u017cszym czasie.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

DS 3 Crossback to subkompaktowy rodzinny SUV klasy premium, kt\u00f3ry ma konkurowa\u0107 z do\u015b\u0107 uznanymi niemieckimi markami. Aby m\u00f3c zagrozi\u0107 takim firmom jak VW, Audi, BMW i Mercedes, DS 3<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":5217,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[67],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5219"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5219"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5219\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5220,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5219\/revisions\/5220"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5217"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5219"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5219"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5219"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}