{"id":6008,"date":"2023-01-24T12:39:46","date_gmt":"2023-01-24T12:39:46","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=6008"},"modified":"2023-01-24T12:39:48","modified_gmt":"2023-01-24T12:39:48","slug":"problemy-z-silnikiem-vw-2-0-tsi","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/problemy-z-silnikiem-vw-2-0-tsi\/","title":{"rendered":"Problemy z silnikiem VW 2.0 TSI"},"content":{"rendered":"\n

Rodzina silnik\u00f3w Volkswagen EA888 jest to, co wi\u0119kszo\u015b\u0107 ludzi odnosi si\u0119 do najlepszych bie\u017c\u0105cych VW commuter silnik benzynowy mo\u017cna kupi\u0107. 2.0L TSI jest prawdopodobnie najlepszym z nich wszystkich, poniewa\u017c oferuje du\u017co mocy, ale jest r\u00f3wnie\u017c przyzwoicie wydajny i do\u015b\u0107 wyrafinowany. Mo\u017cesz dosta\u0107 ten silnik w co\u015b jak Audi A4, kt\u00f3ry jest cichy, potulny i pot\u0119\u017cny.<\/p>\n\n\n\n

Z drugiej strony, mo\u017cna r\u00f3wnie\u017c uzyska\u0107 w hot hatchback\u00f3w, takich jak Golf GTI Performance. W tym artykule, mamy zamiar wymieni\u0107 wszystkie wsp\u00f3lne VW 2.0 TSI problemy z silnikiem i powiedzie\u0107, co trzeba zwr\u00f3ci\u0107 uwag\u0119, je\u015bli jeste\u015b na rynku dla jednego z tych u\u017cywanych. S\u0105 one popularne i do\u015b\u0107 niezawodne, ale na pewno nie s\u0105 idealne.<\/p>\n\n\n\n

Problemy te obejmuj\u0105 nieszczelne \/ zatkane wtryskiwacze paliwa, problemy z pomp\u0105 wody, problemy z cewk\u0105 zap\u0142onow\u0105, problemy z \u0142a\u0144cuchem rozrz\u0105du i problemy z systemem PCV. Niekt\u00f3re z nich mog\u0105 by\u0107 rozwi\u0105zane proaktywnie, dlatego nale\u017cy przeczyta\u0107 ten artyku\u0142 do ko\u0144ca, podczas gdy inne s\u0105 nieod\u0142\u0105cznym elementem wielu silnik\u00f3w VW EA888, w tym 1.8 TSI, 2.0 TSI i jego mniejszych braci.<\/p>\n\n\n\n

Je\u015bli jeste\u015b na rynku dla samochodu z tym odpowiednim silnikiem, nale\u017cy zrobi\u0107 inspekcj\u0119 przed zakupem, aby by\u0107 w pe\u0142ni \u015bwiadomi, jak silnik poradzi\u0142 sobie z tymi problemami. Je\u015bli kt\u00f3ry\u015b z nich by\u0142 odpowiednio konserwowany, z pewno\u015bci\u0105 przetrwa naprawd\u0119 d\u0142ugi czas.<\/p>\n\n\n\n

Leaky\/Clogged Fuel Injectors<\/h2>\n\n\n\n

Jednym z bardziej powszechnych problem\u00f3w z jednostk\u0105 2.0L TSI jest taki, w kt\u00f3rym wtryskiwacze paliwa mog\u0105 albo zacz\u0105\u0107 przecieka\u0107, albo powa\u017cnie si\u0119 zatka\u0107. 2.0L TSI jest silnik z bezpo\u015brednim wtryskiem, co oznacza, \u017ce ma sprawiedliwy udzia\u0142 korzy\u015bci wad, w tym dw\u00f3ch wymienionych powy\u017cej. Poniewa\u017c dzia\u0142aj\u0105 one przy bardzo wysokich ci\u015bnieniach, w ko\u0144cu ulegn\u0105 awarii.<\/p>\n\n\n\n

Kiedy to zrobi\u0105, Tw\u00f3j samoch\u00f3d b\u0119dzie niewypa\u0142, idle s\u0142abo, maj\u0105 subpar przyspieszenie, wyciek paliwa, i podpowiada r\u00f3\u017cne kody b\u0142\u0119d\u00f3w, takich jak te z rodziny P0300. Nagromadzenie w\u0119gla mo\u017ce r\u00f3wnie\u017c mie\u0107 miejsce z tych silnik\u00f3w, dlatego trzeba b\u0119dzie wymieni\u0107 te wtryskiwacze i potencjalnie nawet Orzech blast swoje wn\u0119trza silnika, aby oczy\u015bci\u0107 wszystkie depozyty w\u0119gla.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z pomp\u0105 wodn\u0105<\/h2>\n\n\n\n

Pompa wody ma za zadanie przepychanie p\u0142ynu ch\u0142odz\u0105cego przez silnik, aby utrzyma\u0107 temperatur\u0119 na dystans. Problem z 2.0 TSI jest to, \u017ce obudowa pompy wody jest wykonana z tworzywa sztucznego, kt\u00f3re jest podatne na zu\u017cycie, zw\u0142aszcza, \u017ce znajduje si\u0119 w pobli\u017cu gor\u0105cych element\u00f3w silnika. Wysokie ci\u015bnienie, ciep\u0142o i plastik nie s\u0105 dobrym combo z oczywistych powod\u00f3w.<\/p>\n\n\n\n

Dlatego te\u017c, gdy tak si\u0119 stanie, Tw\u00f3j samoch\u00f3d b\u0119dzie prawdopodobnie wykazywa\u0142 wysok\u0105 temperatur\u0119 silnika. Kiedy to nast\u0105pi, najlepiej nie je\u017adzi\u0107 samochodem i sprawdzi\u0107 pomp\u0119 wodn\u0105 tak szybko, jak to mo\u017cliwe. Ten problem jest cz\u0119sto zwi\u0105zany z kodem b\u0142\u0119du P2181.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z cewk\u0105 zap\u0142onow\u0105<\/h2>\n\n\n\n

Cewki zap\u0142onowe maj\u0105 za zadanie pozyskiwa\u0107 energi\u0119 elektryczn\u0105 z akumulatora i przesy\u0142a\u0107 j\u0105 do \u015bwiecy zap\u0142onowej, kt\u00f3ra nast\u0119pnie inicjuje proces spalania. Je\u015bli jedna z nich jest uszkodzona, Tw\u00f3j samoch\u00f3d prawdopodobnie umrze z trudem, b\u0119dzie mia\u0142 problemy z zap\u0142onem lub w og\u00f3le nie b\u0119dzie w stanie ruszy\u0107. W takim przypadku nale\u017cy sprawdzi\u0107 cewki zap\u0142onowe i \u015bwiece zap\u0142onowe.<\/p>\n\n\n\n

W wi\u0119kszo\u015bci przypadk\u00f3w jest to spowodowane wadliwymi cewkami zap\u0142onowymi. Najlepiej jest wymieni\u0107 wszystkie cztery cewki zap\u0142onowe w tym samym czasie, ale wielu specjalist\u00f3w VW twierdzi, \u017ce najlepiej jest wymieni\u0107 wszystkie \u015bwiece zap\u0142onowe przy okazji wymiany wszystkich cewek zap\u0142onowych.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z \u0142a\u0144cuchem rozrz\u0105du<\/h2>\n\n\n\n

Problemy z \u0142a\u0144cuchem rozrz\u0105du by\u0142y kiedy\u015b najpowa\u017cniejszym problemem w starszych silnikach VAG. Na szcz\u0119\u015bcie nowsze s\u0105 lepsze, ale nadal nie s\u0105 wolne od tych problem\u00f3w ca\u0142kowicie. Problem polega na tym, \u017ce napinacz \u0142a\u0144cucha mo\u017ce z czasem sta\u0107 si\u0119 kruchy lub umo\u017cliwi\u0107 utrat\u0119 napi\u0119cia \u0142a\u0144cucha. Mo\u017ce to spowodowa\u0107 powa\u017cne uszkodzenie element\u00f3w wewn\u0119trznych silnika.<\/p>\n\n\n\n

Najcz\u0119stszym objawem tego problemu jest grzechotanie silnika lub metalowy od\u0142amek w oleju. W przypadku ich wyst\u0105pienia nale\u017cy niezw\u0142ocznie sprawdzi\u0107 napinacz i \u0142a\u0144cuch. Je\u015bli nie uda Ci si\u0119 rozwi\u0105za\u0107 tego problemu na wczesnym etapie, Tw\u00f3j silnik prawdopodobnie umrze.<\/p>\n\n\n\n

Problemy z uk\u0142adem PCV<\/h2>\n\n\n\n

Aby zako\u0144czy\u0107 list\u0119, musimy r\u00f3wnie\u017c wspomnie\u0107 o problemach z systemem PCV. System wentylacji skrzyni korbowej ma za zadanie recyrkulacj\u0119 gaz\u00f3w z silnika w celu uzyskania wi\u0119kszej mocy i obni\u017cenia emisji dwutlenku w\u0119gla przez samoch\u00f3d. Jednak system PVC mo\u017ce si\u0119 zatka\u0107 i wys\u0142a\u0107 te gazy z powrotem do silnika, co stanowi problem.<\/p>\n\n\n\n

Powszechne objawy to nier\u00f3wna praca na biegu ja\u0142owym, kody b\u0142\u0119d\u00f3w niewypa\u0142\u00f3w, gwizdy wlotowe i wycieki oleju. Upewnij si\u0119, \u017ce wymieni\u0142e\u015b PVC, kiedy tylko napotkasz kt\u00f3ry\u015b z tych objaw\u00f3w.<\/p>\n\n\n\n

Sekcja FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Czy VW 2.0 TSI jest dobrym silnikiem?<\/h3>\n\n\n\n

2.0 TSI jest prawdopodobnie jednym z najlepszych 4-cylindrowych silnik\u00f3w benzynowych, jakie VW kiedykolwiek wyprodukowa\u0142. Oczywi\u015bcie, istnieje wiele kontrowersji wok\u00f3\u0142 tego silnika, poniewa\u017c wielu uwa\u017ca go za do\u015b\u0107 zawodny i troch\u0119 zbyt rolniczy. Jednak, je\u015bli silnik jest utrzymywany prawid\u0142owo i je\u015bli nie nadu\u017cywa\u0107 go, to b\u0119dzie trwa\u0107 d\u0142ugo.<\/p>\n\n\n\n

Czy VW TSI jest lepszy od VW TDI?<\/h3>\n\n\n\n

Rodzina silnik\u00f3w VW TSI reprezentuje silniki VW zasilane benzyn\u0105, podczas gdy VW TDI reprezentuje silniki VW z silnikiem Diesla. Silniki VW TSI s\u0105 \u015brednio bardziej zaawansowane, oferuj\u0105 wi\u0119cej koni mechanicznych, s\u0105 nieco bardziej spragnione i mniej zanieczyszczaj\u0105 \u015brodowisko.<\/p>\n\n\n\n

Silniki TDI maj\u0105 wy\u017cszy moment obrotowy, s\u0105 bardziej warto\u015bciowe w miejscach takich jak Europa i brzmi\u0105 troch\u0119 jak ci\u0105gnik, co nie jest preferowane przez tych, kt\u00f3rzy chc\u0105 luksusowych pojazd\u00f3w.<\/p>\n\n\n\n

Jaki jest najmocniejszy silnik VW 2.0 TSI?<\/h3>\n\n\n\n

Najmocniejszy silnik 2.0 TSI mo\u017cna znale\u017a\u0107 w Audi A4 i Golf R, gdzie oferuje maksymalnie 315 KM i 310lb-ft momentu obrotowego. Liczby te s\u0105 niezwykle owocne jak na 4-cylindrowy silnik o pojemno\u015bci 2,0L. Jednostka w Golfie R pozwala mu osi\u0105gn\u0105\u0107 60mph z miejsca w niedorzecznym czasie 3,7 sekundy, czyli takim samym, jaki uzyskuje si\u0119 z 5,2L podw\u00f3jnie turbodo\u0142adowanym Astonem Martinem DBS Superleggera o mocy 715 KM.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Rodzina silnik\u00f3w Volkswagen EA888 jest to, co wi\u0119kszo\u015b\u0107 ludzi odnosi si\u0119 do najlepszych bie\u017c\u0105cych VW commuter silnik benzynowy mo\u017cna kupi\u0107. 2.0L TSI jest prawdopodobnie najlepszym z nich wszystkich, poniewa\u017c oferuje<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":5996,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[29],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6008"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=6008"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6008\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":6009,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6008\/revisions\/6009"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5996"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=6008"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=6008"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=6008"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}