{"id":6144,"date":"2023-02-21T14:31:23","date_gmt":"2023-02-21T14:31:23","guid":{"rendered":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/?p=6144"},"modified":"2023-02-21T14:31:25","modified_gmt":"2023-02-21T14:31:25","slug":"peugeot-e-208-vs-vw-e-golf-ktory-jest-lepszy","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/peugeot-e-208-vs-vw-e-golf-ktory-jest-lepszy\/","title":{"rendered":"Peugeot e-208 vs VW e-Golf – kt\u00f3ry jest lepszy?"},"content":{"rendered":"\n

Volkswagen Golf by\u0142 kiedy\u015b szczytem segmentu hatchback\u00f3w w Europie i jednym z najbardziej udanych modeli w historii motoryzacji. Poniewa\u017c bran\u017ca wci\u0105\u017c przesuwa si\u0119 na korzy\u015b\u0107 samochod\u00f3w elektrycznych, VW Golf powoli traci przyczepno\u015b\u0107 na rzecz gamy ID. ale VW wci\u0105\u017c ma nadziej\u0119 zachowa\u0107 VW Golfa, oferuj\u0105c go w wersji elektrycznej e-Golf.<\/p>\n\n\n\n

Peugeot e-208 jest to, co Peugeot belielectric dba doskona\u0142y entry-lelectric carel subcompact samoch\u00f3d elektryczny ma by\u0107, ale jak te dwa stosy przeciwko sobie? W tym artykule, mamy zamiar por\u00f3wna\u0107 Peugeot e-208 vs VW e-Golf i powiedzie\u0107, dlaczego nale\u017cy przej\u015b\u0107 do jednego nad drugim.<\/p>\n\n\n\n

e-Golf zosta\u0142 po raz pierwszy wprowadzony na rok modelowy 2015 i generacji Mk7, ale to nelectric carer dosta\u0142 uznanie VW mia\u0142 nadziej\u0119. Z tego powodu, VW zdecydowa\u0142, \u017ce nie b\u0119dzie off oferuj\u0105c nowy Golf Mk8 w gwary samochodu elektrycznego, kt\u00f3ry jest raczej szkoda, poniewa\u017c to sprawia, \u017ce przysz\u0142o\u015b\u0107 zakresu VW Golf raczej niepewne.<\/p>\n\n\n\n

Tak czy inaczej, zamierzamy por\u00f3wna\u0107 e-Golfa z dobrze wygl\u0105daj\u0105cym e-208, kt\u00f3ry wydaje si\u0119 zbiera\u0107 coraz wi\u0119ksz\u0105 popularno\u015b\u0107 w miar\u0119 up\u0142ywu czasu.<\/p>\n\n\n\n

Peugeot e-208 – Najmniejszy samoch\u00f3d elektryczny Peugeot<\/h2>\n\n\n\n

Z cen\u0105 wyj\u015bciow\u0105 31 345 funt\u00f3w w Wielkiej Brytanii, 32 250 euro w Holandii i 35 350 euro w Niemczech, e-208 znajduje si\u0119 na samym dole rynku samochod\u00f3w elektrycznych. To czyni go niezwykle konkurencyjnym, zw\u0142aszcza \u017ce mo\u017cna skorzysta\u0107 z r\u00f3\u017cnych zach\u0119t rz\u0105dowych dotycz\u0105cych samochod\u00f3w elektrycznych, kt\u00f3re zwykle nie s\u0105 dost\u0119pne dla dro\u017cszych samochod\u00f3w elektrycznych.<\/p>\n\n\n\n

e-208 jest zasilany przez u\u017cyteczn\u0105 bateri\u0119 45kWh, kt\u00f3ra wypycha 139 KM przez pojedynczy silnik elektryczny, kt\u00f3ry nap\u0119dza tylko przednie ko\u0142a. 0-60mph zajmuje oko\u0142o 8 sekund, a ca\u0142kowity zasi\u0119g e-208 wynosi od 125 mil do 265 mil w zale\u017cno\u015bci od sposobu prowadzenia samochodu i temperatury na zewn\u0105trz.<\/p>\n\n\n\n

\u0141adowanie e-208 za pomoc\u0105 szybkiej \u0142adowarki 150kW DC trwa oko\u0142o 25 minut, natomiast wolne \u0142adowanie AC 7,4kW trwa nieco ponad 7 godzin. Design e-208 z pewno\u015bci\u0105 jest jego mocn\u0105 stron\u0105, gdy\u017c wielu uwa\u017ca, \u017ce e-208 jest zdecydowanie najlepiej wygl\u0105daj\u0105cym samochodem w swoim segmencie.<\/p>\n\n\n\n

Aspekt niezawodno\u015bci e-208 jest r\u00f3wnie\u017c do\u015b\u0107 przyzwoity, ale d\u0142ugoterminowa niezawodno\u015b\u0107 jest nadal tajemnic\u0105, poniewa\u017c e-208 jest do\u015b\u0107 nowym samochodem.<\/p>\n\n\n\n

VW e-Golf – Elektryczna wersja najpopularniejszego VW wszech czas\u00f3w<\/h2>\n\n\n\n

Pierwsza generacja e-Golfa pojawi\u0142a si\u0119 w 2015 roku i charakteryzowa\u0142a si\u0119 do\u015b\u0107 ma\u0142\u0105 bateri\u0105 20,5kWh z cen\u0105 34,900 euro w Niemczech, 36,190 euro w Holandii i 26,345 funt\u00f3w w Wielkiej Brytanii. Zasi\u0119g w \u015bwiecie rzeczywistym pocz\u0105tkowego e-Golfa wynosi oko\u0142o 80 mil. Silnik jest umieszczony nad przednimi ko\u0142ami i oferuje 114 KM. Szybka szybko\u015b\u0107 \u0142adowania DC jest ograniczona do 44kW, co oznacza, \u017ce 10-80% zajmuje 22 minuty, podczas gdy wolne \u0142adowanie AC 3,7kW trwa prawie 7 godzin.<\/p>\n\n\n\n

Zmieniony MK7 e-Golf podnosi stawk\u0119, oferuj\u0105c por\u00f3wnywalnie wi\u0119ksz\u0105 bateri\u0119 32kWh i cen\u0119 28,075 funt\u00f3w w Wielkiej Brytanii, 34,005 euro w Holandii i 31,900 euro w Niemczech. Zasi\u0119g rzeczywisty e-Golfa po faceliftingu wynosi od 80 do 175 mil w zale\u017cno\u015bci od sposobu prowadzenia samochodu i temperatury na zewn\u0105trz.<\/p>\n\n\n\n

Zmieniony e-Golf korzysta r\u00f3wnie\u017c z \u0142adowarki 40kW DC, kt\u00f3ra \u0142aduje bateri\u0119 od 10% do 80% w 36 minut, podczas gdy powolne \u0142adowanie AC 3,4kW trwa 5 godzin i 15 minut. Design e-Golfa jest taki sam jak w przypadku normalnego Golfa opr\u00f3cz kilku ostrych diod LED do jazdy dziennej, niebieskich akcent\u00f3w i bardziej op\u0142ywowych diod.<\/p>\n\n\n\n

Oferowana przestrze\u0144 jest tak samo dobra jak w normalnym Golfie. VW uda\u0142o si\u0119 uczyni\u0107 e-Golfa naprawd\u0119 niezawodnym samochodem, co nie jest zaskoczeniem, poniewa\u017c jest to zar\u00f3wno Golf jak i samoch\u00f3d elektryczny.<\/p>\n\n\n\n

Conclusion – The Peugeot e-208 Is The Better Car<\/h1>\n\n\n\n

Powodem, dla kt\u00f3rego Peugeot e-208 wygrywa to por\u00f3wnanie jest to, \u017ce e-Golf jest zbyt stary, aby konkurowa\u0107. Ze swoj\u0105 ma\u0142\u0105 bateri\u0105 i powolnym czasem \u0142adowania, e-208 jest po prostu og\u00f3lnie lepszym samochodem elektrycznym. e-Golf oferuje co prawda wi\u0119cej miejsca i jest bardziej atrakcyjny, ale wypada blado, je\u015bli chodzi o technologi\u0119 i og\u00f3ln\u0105 popularno\u015b\u0107.<\/p>\n\n\n\n

Wi\u0119kszo\u015b\u0107 ludzi, kt\u00f3rzy kupuj\u0105 Golfa, zazwyczaj wybieraj\u0105 diesla, hybryd\u0119 lub wariant benzynowy, zw\u0142aszcza Mk8 GTE, kt\u00f3ry jest prawdopodobnie najlepszym Golfem, jaki mo\u017cna kupi\u0107, i wyciera pod\u0142og\u0119 z e-208 w wi\u0119kszo\u015bci aspekt\u00f3w, z wyj\u0105tkiem elektrycznego carerything w dziedzinie samochod\u00f3w elektrycznych.<\/p>\n\n\n\n

Sekcja FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Dlaczego VW zaprzesta\u0142 produkcji e-Golfa?<\/h3>\n\n\n\n

Produkcja VW e-Golf zosta\u0142a wykonana w fabryce VW w Dre\u017anie w Niemczech, kt\u00f3ra zosta\u0142a p\u00f3\u017aniej przyj\u0119ta dla VW ID.3. VW ID.3 jest niezwykle podobny do tego, co chcia\u0142 osi\u0105gn\u0105\u0107 e-Golf, ale ze wszystkimi zaletami wsp\u00f3\u0142czesnej technologii, lepszym zasi\u0119giem, wi\u0119ksz\u0105 bateri\u0105 i platform\u0105 stworzon\u0105 specjalnie dla elektrycznego uk\u0142adu nap\u0119dowego.<\/p>\n\n\n\n

Ponadto, VW e-Golf by\u0142 nelectric carer wszystko, \u017ce popularne w Europie, jak to wysz\u0142o w czasie, gdy prawdziwe samochody elektryczne nie by\u0142y naprawd\u0119 co\u015b. Kiedy samochody elektryczne zacz\u0119\u0142y si\u0119 rozwija\u0107, by\u0142y ju\u017c znacznie bardziej zaawansowane ni\u017c e-Golf.<\/p>\n\n\n\n

Czy VW Golf kiedykolwiek b\u0119dzie w pe\u0142ni elektryczny?<\/h3>\n\n\n\n

Przez ostatnie kilka lat przysz\u0142o\u015b\u0107 Golfa by\u0142a owiana ca\u0142kowit\u0105 tajemnic\u0105, poniewa\u017c VW nie powiedzia\u0142 oficjalnie, \u017ce Golf b\u0119dzie kontynuowany. Howelectric opiekun, VW zrobi\u0142 niedawno wyj\u015b\u0107 i powiedzie\u0107, \u017ce Mk9 Volkswagen Golf b\u0119dzie kompletny samoch\u00f3d elektryczny, kt\u00f3ry b\u0119dzie gniazdo mi\u0119dzy ID.3 i next-gen VW ID.2 samoch\u00f3d miejski.<\/p>\n\n\n\n

Jako VW Golf jest legend\u0105, to na pewno jest dobra wiadomo\u015b\u0107, \u017ce b\u0119dzie przeniesiony do ery samochod\u00f3w elektrycznych. W rzeczywisto\u015bci nadal trudno jest znale\u017a\u0107 samoch\u00f3d, kt\u00f3ry jest tak dobrze zaokr\u0105glony jak VW Golf, wi\u0119c z pewno\u015bci\u0105 mamy nadziej\u0119, \u017ce VW sprawi, \u017ce Mk9 b\u0119dzie r\u00f3wnie dobry.<\/p>\n\n\n\n

Kiedy pojawi si\u0119 nowy Peugeot e-208?<\/h3>\n\n\n\n

Nowy Peugeot e-208 zostanie wydany do\u015b\u0107 szybko i b\u0119dzie oferowa\u0142 przyzwoit\u0105 aktualizacj\u0119 wszystkich statystyk samochodu elektrycznego, co oznacza wi\u0119ksz\u0105 moc, wi\u0119kszy zasi\u0119g i szybsze \u0142adowanie. Nie jest jasne, czy next-gen e-208 b\u0119dzie przeprojektowany lub czy wszystkie zmiany b\u0119d\u0105 ograniczone do uk\u0142adu nap\u0119dowego.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Volkswagen Golf by\u0142 kiedy\u015b szczytem segmentu hatchback\u00f3w w Europie i jednym z najbardziej udanych modeli w historii motoryzacji. Poniewa\u017c bran\u017ca wci\u0105\u017c przesuwa si\u0119 na korzy\u015b\u0107 samochod\u00f3w elektrycznych, VW Golf powoli<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":5755,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[69,29],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6144"}],"collection":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=6144"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6144\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":6145,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6144\/revisions\/6145"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/5755"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=6144"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=6144"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/autaluksusowea2z.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=6144"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}