Wszystko o 2023 Peugeot 3008

2023 Peugeot 3008

Peugeot 3008 jest kompaktowy crossover SUV, który został po raz pierwszy wprowadzony z powrotem w 2008 roku i to slots między Peugeot 2008 i większy 5008 SUV. Druga generacja została wprowadzona w 2016 roku i została facelifted w 2020 roku. Oczekuje się, że nowy 3008 wyjdzie w 2023 roku, więc jeśli chcesz wiedzieć wszystko o 2023 Peugeot 3008, koniecznie przeczytaj ten artykuł!

Peugeot 3008 prawdopodobnie będzie wyposażony w układ napędowy nowej generacji, który jest obecnie opracowywany przez Punch Powertrain i będzie pochodził z technologii mikrohybrydowych. W nowej generacji 3008 może również pojawić się zupełnie nowa automatyczna skrzynia biegów Peugeot, która prawdopodobnie całkowicie zmieni sposób prowadzenia 3008.

Jeśli chodzi o design, niektóre źródła podają, że nowy 3008 będzie charakteryzował się stylizacją w stylu coupe, która powinna zapożyczyć swoje wskazówki od Peugeot 408. Wnętrze zostanie prawdopodobnie wzbogacone o najnowocześniejszą technologię Peugeot. Z punktu widzenia kierowcy, 3008 będzie prawdopodobnie komfortowy i nie będzie zbyt sportowy.

Jeśli chodzi o niezawodność, nie możemy nic powiedzieć, ponieważ samochód nie jest jeszcze na rynku. Jeśli chodzi o cenę, to spodziewany jest niewielki skok w stosunku do obecnej ceny. Praktyczność może być nieco ograniczona ze względu na sportowy wygląd, ale Peugeot nie zamierza wyjść z nowym modelem, który nie jest tak przestronny jak poprzedni.

2023 Peugeot 3008 – Układ napędowy

Jak wynika z najnowszych źródeł Peugeot, wszystkie modele Peugeot 2023 będą wyposażone w elektryczne układy napędowe w jakiejś formie lub modzie, co dotyczy również modelu 3008. Ponadto, Peugeot jest prawdopodobnie będzie rowu modele z silnikiem wysokoprężnym, jak również. Oznacza to, że jedyne modele 3008, które będzie można kupić będą albo hybrydowe lub elektryczne. Ma to sens, ponieważ zobaczymy dwa elektryczne modele 3008 o nazwie e-3008.

  Wszystko o nowych modelach Peugeot 2023

Mówi się, że te dwa elektryczne modele będą wyposażone w baterię 87kWh lub 104kWh z ponad 250 milami zasięgu dla modelu z większą baterią. Do tej pory 3008 korzystało z dwusprzęgłowej skrzyni biegów Getrag, która zostanie zastąpiona przez nową jednostkę opracowaną wspólnie z Punch Powertrain.

Podstawowy model 3008 będzie wyposażony w zaktualizowaną wersję 3-cylindrowego silnika 1,2L PureTech z 48-woltowym systemem mild-hybrid. Można się również spodziewać, że 3008 będzie miał napęd FWD w standardzie, podczas gdy niektóre modele będą wyposażone w system AWD.

2023 Peugeot 3008 – Design i prowadzenie

Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, nadchodzący 3008 ma zmienić sposób, w jaki 3008 wygląda z zewnątrz, ponieważ powinien teraz charakteryzować się bardziej sportowym wyglądem od samego początku. Niektóre źródła chętnie dodają, że projekt będzie mocno inspirowany nową 408-ką, co oznacza szersze nadwozie i niższą linię dachu.

Najnowsze projekty wnętrz Peugeot wyglądają niesamowicie, ale niektórzy uważają je za nieco przestylizowane. Jednym z najnowszych modeli Peugeot jest Peugeot 208, który również posiada pewne akcenty stylistyczne, które prawdopodobnie zostaną przeniesione do wnętrza 3008.

Wrażenia z jazdy nie ulegną większym zmianom, z wyjątkiem układu napędowego. Oznacza to, że nowy 3008 powinien być wygodny i dobrze izolowany. Być może w przyszłości pojawi się bardziej dynamiczna wersja, ale żaden model 3008 nigdy nie będzie prawdziwym samochodem wyczynowym.

2023 Peugeot 3008 – Technologia

Peugeot nie jest prawdziwie luksusową marką, ale to nie znaczy, że nowy 3008 nie będzie naszpikowany technologią. Oprócz architektury mild-hybrid 48, 3008 otrzyma również mnóstwo systemów wspomagających, takich jak asystent utrzymania pasa ruchu, asystent martwego pola, automatyczne hamowanie, adaptacyjny tempomat, pilot parkowania, system audio premium oraz zaktualizowane ekrany w całej kabinie.

  Wszystko o nowych modelach Peugeot 2023

2023 Peugeot 3008 – Cena i praktyczność

Jeśli chodzi o ceny, możemy się spodziewać, że 2023 3008 będzie kosztować nieco więcej niż model 2022, który kosztuje 29 435 funtów – 48 140 funtów w zależności od poziomu wykończenia i modelu. Modele o najwyższej specyfikacji prawdopodobnie będą kosztować więcej niż 50.000 funtów, podczas gdy top-spec w pełni wyposażone modele elektryczne będą kosztować tyle, ile wiele luksusowych SUV-ów.

Miejmy nadzieję, że praktyczność będzie nieco lepsza, ale jeśli Peugeot naprawdę zaprojektuje next-gen 3008 w bardziej coupe-ish sposób, tylna przestrzeń nad głową może być trochę problemem.

Sekcja FAQ

Kiedy pojawi się nowy Peugeot 3008?

Mówi się, że nowy 3008 powinien wyjść do końca 2022 roku, a nowi klienci dostaną swoje auta w I/II kwartale 2023 roku. Mogą jednak wystąpić pewne opóźnienia ze względu na globalny stan łańcuchów dostaw, które mogą pokrzyżować plany Peugeota.

Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, jak to się rozegra. Podsumowując, next-gen 3008 będzie zupełnie innym samochodem niż obecny 3008. Jeśli więc jesteś zainteresowany, powinieneś poczekać, aż nowy model się pojawi, aby nie przegapić.

Jakie samochody rywalizują z Peugeotem 3008?

Ten segment jest wypełniony różnymi opcjami z europejskich, azjatyckich i amerykańskich marek, co oznacza, że 3008 ma do czynienia z pewną sztywną konkurencją. Należą do nich Nissan Qashqai, Seat Ateca, Ford Kuga, Renault Kadjar, Kia Sportage, Hyundai Tucson, Honda CR-V, Toyota RAV4 i Vauxhall Grandland.

  Wszystko o nowych modelach Peugeot 2023

Dla mnie Hyundai Tucson i Kia Sportage są obecnie najlepsze, ale nowy 3008 może łatwo odwrócić losy, gdy w końcu się pojawi. Faktem jest, że ten segment jest niesamowicie konkurencyjny i naprawdę nie ma tu złych opcji.

Dlaczego Peugeot pozbywa się modeli 3008 z silnikiem diesla?

Peugeot powiedział, że zamierzają olać wszystkie modele napędzane olejem napędowym, ponieważ są one zainteresowane tylko w tworzeniu zelektryfikowanych modeli w przyszłości. Olej napędowy staje się coraz bardziej niesławny, ponieważ jest „brudny” i nie tak wyrafinowany i cichy jak benzyna.

Jednak nikt nie może zaprzeczyć, że silniki wysokoprężne są lepsze, jeśli chodzi o niski moment obrotowy i jazdę po autostradzie.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z