Porsche Cayenne Turbo / Turbo S Niezawodność

Porsche Cayenne to luksusowy samochód sportowo-użytkowy średniej wielkości produkowany przez markę Porsche od 2002 roku, a sprzedaż w Ameryce Północnej rozpoczęła się w 2003 roku. Jest to pierwsze Porsche z silnikiem V8 od 1995 roku. Aby konkurować z Mercedesem-Benz ML 63 AMG, w 2006 r. Porsche przygotowało wersję Turbo i Turbo S oryginalnego Cayenne. Zarówno Turbo, jak i Turbo S wyposażone są w automatyczną skrzynię biegów, blokadę mechanizmu różnicowego i terenowe zawieszenie o regulowanej wysokości.

Przegląd

Porsche Cayenne Turbo i Porsche Cayenne Turbo S to topowe wersje Cayenne z mocnymi silnikami i udoskonalonymi funkcjami regulacji. Pod maską modelu Turbo znajduje się silnik V-8 twin-turbo o mocy 541 KM. W modelu S E-Hybrid silnik elektryczny i spalinowy zapewniają moc 670 koni mechanicznych. Dzięki tak sprawnemu prowadzeniu nie będziesz nawet zdawał sobie sprawy, że prowadzisz SUV-a, ponieważ te samochody są tak łatwe w prowadzeniu.

Niezawodność

Niektóre wczesne modele Cayenne Turbo miały problem z pękniętymi plastikowymi przewodami płynu chłodzącego, co powodowało przegrzewanie się silnika. U.S. News & World Report ocenił model Cayenne Turbo na 3,5 w skali do 5 pod względem niezawodności, co oznacza, że Porsche Cayenne Turbo S z 2006 r. jest również bardzo niezawodne, jeśli odpowiednio się o nie dba i konserwuje. Silnik turbo jest mocny i płynny. Podobnie jak wszystkie silniki V8 w Cayenne z pierwszych lat produkcji, ma pewne problemy.

Bezpieczeństwo

Zarówno w modelu Turbo, jak i Turbo S standardem jest długa lista technologii wspomagających kierowcę, w tym ostrzeganie przed kolizją z przodu, automatyczne hamowanie awaryjne oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Dostępnych jest również kilka aktywnych systemów wspomagających kierowcę, w tym system noktowizyjny, adaptacyjny tempomat oraz system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu.

  Cadillac ATS-V Niezawodność

Stopa amortyzacji

Po pięciu latach amortyzacja Porsche Cayenne spadnie o 54%, a jego wartość odsprzedaży wyniesie 44 223 USD. Cayenne to najpopularniejszy SUV Porsche, a firma sprzedaje ich bardzo dużo.

Konserwacja i naprawa

Właściciele samochodów Porsche Cayenne Turbo i Turbo S mogą liczyć na około 1200 USD kosztów obsługi technicznej rocznie.

FAQ

Ile miejsc jest w Porsche Cayenne Turbo/Turbo S?

Porsche Cayenne Turbo/Turbo S to samochód z 5 miejscami siedzącymi. Klasyfikacja EPA dla tego samochodu to: Napęd na wszystkie koła

Ile koni mechanicznych ma Porsche Cayenne Turbo/Turbo S i czy ma turbo?

Porsche Cayenne Turbo/Turbo S ma 541 KM mocy i 567 lb-ft momentu obrotowego. Silnik to jednostka V-8 Twin Turbo Premium Unleaded o pojemności skokowej 4,0 l. Układ paliwowy to: Bezpośredni wtrysk benzyny.

Jaki typ kół ma ten samochód?

Porsche Cayenne Turbo/Turbo S ma aluminiowe koła przednie 21 X 9,5 cala i aluminiowe koła tylne 21 X 11 cali.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z