Najczęstsze problemy z Mercedes GT 53

Mercedes GT 53 Problemy

Mercedes AMG GT 53 4-drzwiowy 4MATIC to jeden z najbardziej imponujących modeli Mercedesa dostępnych obecnie na rynku. Wszyscy mówią o GT 63, ale model 53 jest w stanie zaoferować 90% tych wrażeń za znacznie bardziej przystępną cenę.

Oczywiście, cena GT 53 zaczyna się od 100 000 USD, co dla większości ludzi nie jest ceną „przystępną”, ale biorąc pod uwagę fakt, że model 63 S kosztuje o 60 000 USD więcej, nie jest to samochód o 60 000 USD droższy. Tak czy inaczej, można śmiało powiedzieć, że wszystkie wersje Mercedesa AMG GT są imponujące i na żadnej z nich nie można się zawieść.

Linia AMG GT oferuje niezawodne, specjalnie skonstruowane samochody, ale nie są one całkowicie wolne od usterek. Najczęstsze problemy, z jakimi borykają się modele AMG GT 53, związane są z elektroniką, układem kierowniczym, wadliwymi uszczelkami oraz potencjalnymi skrzypieniami i grzechotaniem wnętrza.

Być może największym problemem jest to, że nie ma ich zbyt wiele na rynku, co oznacza, że trudno jest zdobyć wszystkie informacje niezbędne do sporządzenia listy najczęstszych problemów. Przy tak małej liczbie samochodów Mercedes nie jest też tak chętny do ich naprawiania w odpowiednim czasie.

Problemy z elektroniką w Mercedesie AMG GT 53

Mercedes AMG GT 53 został zaprojektowany jako samochód uniwersalny, który potrafi zrobić prawie wszystko w naprawdę zadowalający sposób. Oznacza to, że model 53 jest samochodem o wysokich osiągach, samochodem luksusowym, samochodem do przewozu osób, a także samochodem pełnym technologii, praktyczności i bezpieczeństwa.

  Mercedes AMG GL63 Niezawodność

W związku z tym model 53 AMG jest samochodem złożonym, co oznacza, że prawdopodobnie wystąpią w nim problemy ze względu na fakt, że oferuje on wiele rozwiązań technicznych. Wielu właścicieli zgłaszało problemy z systemami łączności, wygaszaniem ekranu, problemami z GPS oraz opóźnieniami i brakiem reakcji ekranu.

Problemy z układem kierowniczym Mercedesa AMG GT 53

Mercedes AMG GT 53 wydaje się mieć problemy z układem kierowniczym, ponieważ wielu właścicieli zgłaszało głośne klikanie podczas skręcania, zwłaszcza gdy kierownica jest całkowicie zablokowana. Ponieważ nie ma zbyt wielu egzemplarzy tego modelu, Mercedes nie był w stanie rozwiązać tego problemu, dopóki wielu właścicieli nie zgłosiło tego samego problemu.

Wygląda na to, że Mercedes w końcu zajął się rozwiązaniem tego problemu i twierdzi, że jest on spowodowany mikronaprężeniami obręczy z powodu braku smaru w układzie kierowniczym. Problem ten można jednak rozwiązać w ciągu kilku godzin, a większość właścicieli nie musiała płacić za jego naprawę.

Problemy z uszczelkami w Mercedesie AMG GT 53

Mercedes GT 53 został zaprojektowany zarówno jako samochód sportowy, jak i luksusowy, co oznacza, że jego wygląd zewnętrzny musi spełniać zarówno funkcję, jak i formę. Dlatego właśnie GT 53 wygląda zarówno dynamicznie, jak i dostojnie, ponieważ musi oferować przyzwoite właściwości aerodynamiczne, a jednocześnie dobrze wyglądać.

Z tego powodu niektórzy właściciele zgłaszali problemy z hałasem wiatru, szumem opon, a nawet wnikaniem wody. Jeden z właścicieli stwierdził, że problemy te wynikają z wadliwych uszczelek, które są znane z przecieków dźwięku i potencjalnie nawet wody, nawet w egzemplarzach z małym przebiegiem. To również powinno być łatwe do naprawienia i powinno być bezpłatne.

  Mercedes C240 - wszystko, co musisz wiedzieć

Pęknięcia i grzechotanie wnętrza Mercedesa AMG GT 53

AMG GT 53 to dobrze wykonany samochód z dużą ilością wysokiej jakości materiałów w kabinie. AMG GT 53 oferuje również wnętrze zaprojektowane specjalnie dla modelu GT, co oznacza, że żaden inny samochód Mercedesa nie ma takiego samego wnętrza jak AMG GT. Nie oznacza to jednak, że wnętrze AMG GT jest wolne od rys i grzechotek, ponieważ tak nie jest.

Mimo że Mercedes produkuje imponująco wyglądające wnętrza, nie dorównują one cenie, za jaką można kupić AMG GT. Oznacza to, że z czasem pojawiają się w nich różnego rodzaju rysy i grzechotki, zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach drogi.

Mercedes AMG GT 53 brak informacji

Niekoniecznie jest to problem z GT 53 jako takim, ale raczej z tym, że właściciele AMG GT muszą długo czekać, zanim Mercedes oficjalnie uzna problem. Wynika to z faktu, że na drogach nie ma zbyt wielu egzemplarzy tego modelu, a dane dotyczące konkretnych problemów nie są tak szeroko rozpowszechnione, jak w przypadku bardziej popularnych modeli Mercedesa.
Oznacza to również, że wielu właścicieli AMG GT 53 stara się rozwiązać problem samodzielnie, ponieważ nie chcą czekać wieki, zanim Mercedes zrobi wszystko, co konieczne, aby go rozwiązać.

Sekcja FAQ

Czy Mercedes GT 53 jest niezawodny?

Mercedes GT 53 wydaje się być stosunkowo niezawodnym samochodem, ponieważ większość właścicieli jest zadowolona z posiadania i prowadzenia tak imponującego egzemplarza. Prawie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że utrzymanie wszystkich produktów AMG kosztuje dużo pieniędzy, a konserwacja jest niezwykle istotna.

  Który Mercedes ma aktywny tylny spojler?

W modelu GT 53 zdarzają się pewne problemy, ale większość z nich jest rzadka i łatwa do naprawienia. Należy jednak pamiętać, że jest to wciąż stosunkowo nowy samochód, więc kto wie, co może się wydarzyć w przyszłości.

Ile kosztuje utrzymanie Mercedesa GT 53?

Średnie roczne koszty utrzymania Mercedesa GT 53 są bliskie 900 dolarów, przynajmniej na razie. Model 53 nie jest wyposażony w topowy silnik AMG V8, dlatego koszty utrzymania są znacznie niższe niż w przypadku wspomnianego wcześniej modelu 63 S.

Mimo to, nie można zakwalifikować modelu 53 jako taniego, ale biorąc pod uwagę to, co otrzymujemy, koszty utrzymania nie są takie złe.

Jak szybki jest Mercedes GT 53?

Mercedes AMG GT 53 wyposażony jest w turbodoładowany silnik V6 o pojemności 3,0 l i mocy 429 KM. Model 53 oferuje również 384 funty momentu obrotowego, co pozwala mu osiągnąć prędkość 0-60 mil/h w około 4,4 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 174 mph, co jest imponującym wynikiem dla samochodu ważącego tyle, co 53.

AMG GT 63 osiąga prędkość 0-60 mph w około 3 sekundy i jest w stanie rozpędzić się do prędkości bliskiej 200 mph.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z