Najczęstsze problemy z Mercedesem W213

Mercedes Benz W213 jest najnowszą generacją Mercedes Benz E-Class, który jest jednym z najlepiej sprzedających się sedanów Mercedes kiedykolwiek. Klasa E to luksusowy sedan średniej wielkości, który ma konkurować z Audi A6 i BMW serii 5. W213 zbliża się do końca swojego życia, co oznacza, że zupełnie nowa Klasa E wkrótce go zastąpi.

Ponieważ ta generacja Klasy E istnieje od 2015 roku, mamy dobre rozeznanie, jak bardzo jest niezawodna. Biorąc pod uwagę fakt, że W213 jest i prawdopodobnie będzie naprawdę popularny 2nd hand luxury sedan przez jakiś czas, mamy zamiar powiedzieć, jakie są kluczowe kwestie, na których musisz się skupić, jeśli jesteś zainteresowany zakupem jednego używanego.

Jako takie, najczęstsze problemy z W213 są związane z silnikiem, system zawieszenia pneumatycznego, elektryki i problemy z czujnikiem NOx. Niektóre z nich są poważne problemy, takie jak kwestie NOx i problemy z silnikiem, podczas gdy inne nie są. Tak czy inaczej, W213 jest skomplikowany samochód, który wymaga odpowiedniej konserwacji, w przeciwnym razie, będziesz musiał zmierzyć się z garścią dodatkowych problemów.

Dlatego, jeśli chcesz jeden, upewnij się, aby zrobić inspekcji przed zakupem, ponieważ jest to jedyny sposób można wiedzieć na pewno, że samochód jest tego wart. Są to dobrze zbudowane i naprawdę zabawne i wygodne samochody do jazdy, dlatego tak wiele osób chce je mieć.

1. Mercedes W213 – problemy z silnikiem

Mercedes W213 jest dostępny z dość dużą ilością opcji silnikowych. Niektóre z nich mają około 200 KM, podczas gdy najmocniejszy 4,0L BiTurbo V8 ma ponad 600 KM. Silnik benzynowy M274 jest znany z tego, że czasami występują problemy z tłokami, które mogą uszkodzić silnik. Jeden z właścicieli twierdzi, że naprawa tego problemu kosztowała 9000 dolarów, więc jest to zdecydowanie kwestia, o której warto wspomnieć.

  Czy 2022 Mercedes AMG EQS warto

Inne kwestie związane z silnikiem, które należy wspomnieć są związane z wyższym poziomem zużycia oleju, który niektórzy mówią, że jest normalny, ale nie jest. Należy również pamiętać, że cewki zapłonowe mogą zawieść w modelach o większym przebiegu, a niektóre modele W213 zostały zgłoszone jako podatne na przegrzanie silnika.

2. Mercedes W213 – problemy z zawieszeniem pneumatycznym

Mercedes W213 jest wyposażony w wysokiej klasy pneumatyczne zawieszenie, które sprawia, że samochód ma wrażenie, że unosi się na wybojach. Każdy jednak wie, że kłopoty z AIRMATIC mogą powodować wiele stresu, więc i na nich musimy się skupić. Wielu właścicieli i specjalistów twierdzi, że przekaźnik zawieszenia pneumatycznego jest podatny na awarię, a niektórzy twierdzą, że również poduszki powietrzne.

Mimo że współczesny system AIRMATIC jest znacznie lepszy niż wcześniej, nadal można natknąć się na nowsze modele Mercedesa ze zwisającym zawieszeniem. Jednak te są zwykle związane z samochodów, które nie były utrzymywane wszystko, że dobrze.

3. Mercedes W213 – problemy z elektryką

Mercedes W213 jest wysokiej klasy luksusowym samochodem, co oznacza, że jest wyposażony w wiele komfortowych, bezpiecznych i luksusowych funkcji, które są zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci rozrywkę i bezpieczeństwo. Jednak niektóre z nich, takie jak system Mercedes Command, mogą zawieść. Jest to jednostka systemu rozrywkowego Mercedes, która może być zazwyczaj naprawiona przez zresetowanie go lub aktualizację do najnowszej wersji.

Niektórzy właściciele zgłosili, że światła LED lusterek skrzydłowych samochodu mogą zawieść i przestać oświetlać podłogę wokół samochodu po odblokowaniu. Na szczęście można je łatwo naprawić, wymieniając wszystkie diody LED. Aspekt łączności komórkowej może zawieść, podobnie jak system nawigacji samochodu.

  Jaki jest najlepszy Mercedes Benz dla kobiety?

4. Mercedes W213 – problemy z czujnikiem NOx

Czujnik NOx został zaprojektowany, aby pomóc samochodowi osiągnąć poziom emisji niezbędny do przejścia wszystkich regulacyjnych testów emisji. Czujnik NOx jest częścią systemu selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) samochodu. Są one przeznaczone do monitorowania poziomów tlenku azotu w samochodzie i dostosować SCR do obniżenia tych poziomów, gdy jest to konieczne.

Kiedy ten czujnik zawiedzie, samochód nie będzie w stanie kontrolować poziomu tlenku azotu, co może powodować złe osiągi, plucie i oczywiście nieudany test emisji. Są one najbardziej widoczne w silniku Diesla OM651.

5. Mercedes W213 – problemy z hamulcami

Jednym z najczęstszych problemów z W213 jest ten związany z hamulcami. Na szczęście te kwestie nie spowodują większych kłopotów, ale rzeczywiście są denerwujące. Wielu właścicieli zgłosiło, że W213 cierpi z powodu hamulców juddery i screeching. Wielu właścicieli zapłaciło sporo pieniędzy, aby to naprawić, ale wydaje się, że całkowita naprawa jest raczej niemożliwa.

Sekcja FAQ

Czy powinienem kupić Mercedesa W213?

Mercedes W213 jest teraz naprawdę popularnym samochodem na rynku samochodów używanych, co oznacza, że rzeczywiście powinieneś go rozważyć, jeśli chcesz mieć wygodnego i luksusowego sedana średniej wielkości. Istnieje wiele możliwości wyboru silnika w W213, co oznacza, że możesz wybrać to, co cenisz najbardziej, czy to moc, wydajność, czy komfort.

W sumie, W213 jest naprawdę dobry samochód używany, ale to również pochodzi z premii. Oznacza to, że niewiele osób może sobie pozwolić na W213, zwłaszcza taki, który jest nowszy lub dokładnie określony.

  Które modele Mercedesa mają niskie koszty utrzymania?

Który model Mercedesa W213 jest najlepszy?

Odpowiedź na to pytanie jest raczej prosta, przynajmniej dla mnie, ponieważ najlepszym W213 jest przed-faceliftowy E63 S AMG, ponieważ posiada absolutnie wspaniały silnik i ponad 600 KM. W213 E63 jest prawdziwym potworem i prawdopodobnie będzie jednym z ostatnich V8 klasy E, które kiedykolwiek się pojawią.

Jeśli chcesz wspaniały krążownik długodystansowy, który jest również dobry z paliwa, E220 diesel jest oczywistym wyborem.

Kiedy pojawi się nowy Mercedes Klasy E?

Next-gen Mercedes Benz E-Class prawdopodobnie wyjdzie w 2023 roku, co oznacza, że powinien zostać ujawniony światu naprawdę niedługo. Następna generacja Klasy E prawdopodobnie pożyczy większość swoich akcentów projektowych zarówno od nowej Klasy S jak i Klasy C.

Oznacza to, że Klasa E będzie się czuć jak średniej wielkości Klasa S/C, ponieważ wszystkie trzy będą wyglądać bardzo podobnie.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z