Najlepszy bagażnik dachowy do Porsche Cayenne

Najlepszy bagażnik dachowy do Porsche Cayenne

Porsche Cayenne SUV to flagowy okręt Porsche SUV oferowany w standardowej formie SUV lub coupe. Ten SUV jest w sprzedaży już od 3 generacji i jest to jeden z najpopularniejszych modeli Porsche wszech czasów.

Istnieje wiele różnych silników i opcji wykończeniowych do wyboru, a prawie każdy model Cayenne oferuje sportowe doświadczenie bez poświęcania komfortu i luksusu. SUV-y Cayenne niekoniecznie są stworzone do jazdy w terenie, ale są w stanie poradzić sobie z lekkim i średnim off-roadingiem bez żadnych problemów.

SUV-y Porsche Cayenne są dość pojemne na zewnątrz i wewnątrz, co oznacza, że te luksusowe barki są w stanie przewieźć do 5 pasażerów i sporo ładunku. Ale jeśli chcesz rozszerzyć pojemność ładunkową Cayenne, wybór bagażnika dachowego jest dobrą opcją.

Najlepszym bagażnikiem dachowym dla Porsche Cayenne jest OEM bagażnik dachowy Porsche Tequipment, ale można również wybierać spośród wielu aftermarketowych bagażników dachowych firm Thule, Malone, Yakima i wielu innych.

Bagażniki dachowe Porsche OEM

Transport dachu systemu głównego wsparcia bagażnik dachowy jest prawdopodobnie najlepsza opcja bagażnik dachowy dla Porsche Cayenne, ponieważ ten bagażnik jest wykonany dla Cayenne specjalnie, i sprzedaje za rozsądne $ 479, który jest dużo tańsze w porównaniu do systemu transportu dachu głównego wsparcia dla 911.

Korzyści z tego konkretnego systemu jest fakt, że oferuje idealne dopasowanie i służy jako niezawodny dodatek ładunku, jak również. Maksymalna nośność tego systemu jest 220lbs (100kg), który jest więcej niż dużo dla większości ludzi.

Ten system jest również wykonany tak, aby idealnie pasował do wszystkich innych modułów transportowych OEM Porsche Tequipment, które są wyceniane bardziej konkurencyjnie w stosunku do reszty konkurencji. Warto wspomnieć, że system ten działa tylko w połączeniu z relingiem dachowym, ale dotyczy to również każdego innego systemu bagażnika dachowego.

  Jaki silnik Porsche pasuje do VW Beetle?

Należy również pamiętać, że Cayenne Coupe nie korzysta z tego systemu transportu dachowego główne wsparcie, ale raczej specyficzny system $ 596, który może wziąć maksymalnie 165lbs (75kg). Cayenne coupe oferuje również mniej przestrzeni ładunkowej w porównaniu do SUV, więc wybierz SUV, jeśli chcesz bardziej praktyczne doświadczenie.

Bagażniki dachowe Thule/Yakima/Malone

Thule to znany od lat szwedzki producent rozwiązań do transportu ładunków, który oferuje niezawodne i ekonomiczne bagażniki dachowe. Podstawowy system transportu bagażnika dachowego Thule rzeczywiście pasuje do Porsche Cayenne, a ten system jest wykonany z aluminium i oferuje 165lbs (75kg) maksymalnej ładowności za 500-650 dolarów.

Malone jest również znanym producentem bagażników dachowych i standardowy bagażnik Malone pasuje do Cayenne, ale ta konfiguracja jest wykonana ze stali, co oznacza, że jest znacznie cięższy w porównaniu do Porsche i Thule systemów, ale to kosztuje znacznie mniej w około 130-220 dolarów.

Rozwiązanie Yakima TimberLine Car Roof Rack za 400-500 dolarów jest również dość popularne wśród wielu właścicieli Cayenne, ponieważ oferuje maksymalną rozpiętość prętów 40 cali, aluminiową konstrukcję i maksymalną ładowność 165 funtów (75 kg).

Sądząc po cenach, jakości wykonania, maksymalnej ładowności i wagi, bagażnik dachowy Porsche Tequipment nie wydaje się najlepszą opcją, jeśli szukasz standardowego bagażnika dachowego. Jeśli jednak szukasz konkretnego typu bagażnika dachowego, powinieneś skonsultować się z dealerem Porsche w celu uzyskania dalszych instrukcji.

Moduły transportowe Porsche

System głównego bagażnika dachowego OEM Porsche jest konkurencyjny cenowo dla wersji SUV. Wersja Coupe kosztuje nieco więcej, ale opcje na rynku wtórnym są dość ograniczone, ponieważ Cayenne Coupe to wciąż dość nowy model.

  Czy Porsche 996 Turbos jest niezawodne?

Ale główną zaletą bagażnika dachowego OEM Porsche jest możliwość skorzystania z garści modułów transportowych Porsche OEM. Niektóre z tych modułów, takich jak bagażniki rowerowe / nośniki są również dość przystępne, ale inne, takie jak opcje skrzyni dachowej może kosztować ponad 1000 dolarów.

Ceny i niezawodność są podobne między coupe i SUV modele Cayenne, ale modele Coupe są nadal zbyt niedawno dla każdej trwałości i niezawodności problemów, aby powstać. Decydując się na system OEM Porsche, masz pewność, że używasz sprzętu zaprojektowanego przez Porsche.

Choć niektórzy producenci, tacy jak Thule, oferują konkurencyjne cenowo i niezawodne systemy, żaden z nich nie jest w stanie zapewnić takiej pewności, jak oryginalne akcesoria transportowe Porsche.

Sekcja FAQ

Czy naprawdę potrzebuję bagażnika dachowego do Porsche Cayenne?

Jeśli szukasz tych artykułów, prawdopodobnie potrzebujesz bagażnika dachowego, mimo że przestrzeń ładunkowa Cayenne jest więcej niż wystarczająca dla większości ludzi. Jeśli chcesz bagażnik dachowy dla celów estetycznych, Porsche Cayenne nie jest typem samochodu dla takiego wyglądu, ponieważ jest to luksusowy SUV premium po wszystkim.

Jeśli zależy Ci na przestrzeni, to powinieneś również rozważyć SUV w przeciwieństwie do coupe, ponieważ Cayenne coupe oferuje ograniczoną ilość miejsca na ładunek i pasażera w porównaniu do zwykłej wersji SUV.

Na jakie rzeczy należy zwrócić uwagę przy zakupie bagażnika dachowego do samochodu?

Przede wszystkim, należy cross-shop jak najwięcej, ponieważ istnieje wiele różnych opcji bagażnika dachowego tam, a niektóre z nich są lepsze niż cenowo niż inni. Konstrukcja aluminiowa jest prawdopodobnie będzie nieco lżejszy w porównaniu do konstrukcji stalowej, ale konstrukcja stalowa jest zazwyczaj bardziej wytrzymały jeden.

  Porsche vs. Audi reliability - Which is better?

Bagażnik dachowy rzeczywiście wpłynie na oszczędność paliwa, a szum wiatru, jaki generuje bagażnik dachowy, może być dość uciążliwy, więc zawsze staraj się wybierać bagażnik dachowy o niskim profilu, jeśli to możliwe. Należy również unikać bagażników dachowych o konstrukcji z tworzywa sztucznego.

Czy bagażnik dachowy jest lepszym rozwiązaniem do przewozu rowerów niż bagażnik montowany z tyłu?

To zależy od kilku różnych aspektów. Bagażnik dachowy ma większy wpływ na zużycie paliwa, a ponadto jest o wiele bardziej hałaśliwy niż bagażnik montowany z tyłu. Bagażnik montowany na dachu może zazwyczaj przewozić więcej rowerów w tym samym czasie i nie zasłania widoczności do tyłu ani tablicy rejestracyjnej i czujników/kamer parkowania.

Jeśli jesteś w stanie znaleźć niskoprofilowy bagażnik montowany z tyłu, który nie zasłania Ci widoczności ani tablicy rejestracyjnej, ani czujników/kamer parkowania, to bagażnik montowany z tyłu jest zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem do transportu rowerów.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z