Częste problemy z Mercedesem e220

Mercedes E220 jest podstawowym modelem Mercedes Benz klasy E, który powszechnie używa albo 2,0L 4-cylindrowy dla nowszych modeli lub 2,2L 4-cylindrowy dla starszych modeli klasy E. Niektórzy uważają, że klasa E nie powinna być kupiona, jeśli nie pochodzi z co najmniej 6-cylindrowy silnik, podczas gdy inni uważają, że 4-cylindrowy jest po prostu doskonały.

Silnik 4-cylindrowy kosztuje mniej, nie zużywa prawie tyle paliwa, jest lżejszy i bardziej przystępny do naprawy w większości przypadków. Jednak 6-cylindrowy silnik jest bardziej odpowiedni dla średniej wielkości luksusowego sedana, ponieważ oferuje bardziej znaczące, mocniejsze wrażenia z jazdy.

Obecnie 4-cylindrowe silniki Mercedesa są bardziej niż zdolne do oferowania mocy 200 KM, ale 6-cylindrowy Mercedes powszechnie oferuje około 300 KM. W sumie, E220 model-line ma tendencję do cierpienia z pęknięć tulei łącznika oporowego, wycieki różnicowe, szorstkie zawieszenie, potencjalne przegrzanie i ogólny brak mocy.

Jednakże, E220 jest entry-level Mercedes klasy E i większość modeli E220 są kupowane przez taksówkarzy, co jest rzeczywiście dobrym znakiem, że silnik w E220 jest niezawodny. E220 jest poniekąd standardową opcją silnika dla taksówkarza, a wiele z nich jest znanych z tego, że wytrzymują setki tysięcy kilometrów.

Thrust link bushing cracks

Mercedes E220 pochodzi z sprytny sposób, aby zawieszenie czuć się bardziej wyrafinowane i bardziej spójne, wypełniając przednie tuleje ze specjalnym olejem, który ma tendencję do zmniejszenia ogólnego wstrząs i wibracje związane z jazdą na mniej niż idealne drogi. Jednak te tuleje są znane do pękania po pewnym czasie, co oznacza, że tworzą wycieki.

  Mercedes AMG GLB Class Niezawodność

Prowadzi to zazwyczaj do pogorszenia jakości jazdy, zanim będzie można to zauważyć. Prowadzi to również do zwiększonego zużycia opon, więc należy zwracać na to szczególną uwagę, aby nie stwarzać więcej problemów.

Wycieki z dyferencjału

Jak już wcześniej wspomniano, E220 jest najczęściej wybieranym silnikiem przez większość taksówkarzy w Europie, a Mercedes zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego też mają tendencję do przesadnie silnikowych tych silników, aby być wołami roboczymi i trwać długo, ale to nie znaczy, że nie są one podatne na problemy wynikające ze złej konserwacji.

Częstym problemem związanym z brakiem konserwacji w modelach E220 z dużym przebiegiem jest nieszczelny mechanizm różnicowy. Jeśli mechanizm różnicowy zaczyna przeciekać, prawdopodobnie będzie wymagał ponownego uszczelnienia lub całkowitej wymiany obudowy, jeśli problemy są poważniejsze.

Szorstkie zawieszenie

Zarówno tuleje i przeguby kulowe są znane wspólny problem dla większości modeli klasy E tam. Mercedes stara się jak może, aby samochód był niezwykle komfortowy, co niekoniecznie oznacza stworzenie najbardziej niezawodnego systemu zawieszenia.

Niektóre modele zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC są znane do wycieku od czasu do czasu, zwłaszcza jeśli nie są one utrzymywane prawidłowo. Nawet starsze modele z pneumatycznymi samopoziomującymi systemami zawieszenia są znane z doświadczania wszelkiego rodzaju problemów, które ostatecznie prowadzą do ugięcia się samochodu na jedną lub drugą stronę.

Przegrzanie

Było całkiem sporo modeli Mercedesa Klasy E, które były częścią przynajmniej jednego problemu z przegrzaniem. Problemy takie jak te są bardziej powszechne w przypadku mniejszych silników, takich jak 2,2L 4-cylindrowy, ponieważ czasami muszą one pracować ciężej, aby osiągnąć ten sam poziom mocy, co 6-cylindrowy.

  Które modele Mercedesa są hybrydowe?

Jeśli para, że z wadliwą pompą wody, są szanse, że Twój E220 będzie przegrzewać w końcu. W związku z tym, pamiętaj, aby zwracać uwagę na wskaźnik temperatury.

Lack of power

Mercedes klasy E to średniej wielkości luksusowy sedan, który rywalizuje z BMW serii 5 i Audi A6. Wszystkie trzy z tych samochodów są zazwyczaj kupowane z 6-cylindrowymi silnikami, ponieważ 6-cylindrowy silnik jest o wiele bardziej odpowiedni dla tak dużego i ciężkiego samochodu.

Nawet jeśli współczesne Mercedes 4-cylindrowe silniki są w stanie pchnąć sposób poza 200 KM, nadal nie są tak potężne, ani przyjemne w prowadzeniu jako 6-cylindrowy silnik. Mają one tendencję do braku mocy i nie są tak dobre do wyprzedzania, jak silniki 6-cylindrowe. Co więcej, silnik 6-cylindrowy jest cichszy, a czasami nawet bardziej ekonomiczny, w zależności od miejsca i sposobu jazdy.

Dział FAQ

Czy Mercedes E220 jest najlepszym wariantem Klasy E?

Mercedes E220 to samochód, który warto kupić, jeśli zależy nam na obniżeniu ogólnych kosztów posiadania i nie zależy nam na tym, aby jeździć z najlepszym i najbardziej płynnym silnikiem. Jak już wcześniej wspomniano, większość modeli E220 jest kupowana do celów służbowych, co oznacza, że mają one tendencję do przekraczania kilkuset tysięcy mil w swoim życiu.

Nie są one najbardziej wydajne, ani najbardziej wyrafinowane, ale mają tendencję do kosztować mniej do uruchomienia zarówno dlatego, że zużywają mniej paliwa i dlatego, że są tańsze do ubezpieczenia. Ten 4-cylindrowy silnik jest dostępny w celu zaoszczędzenia pieniędzy i nie jest prawie najlepszą i najbardziej wyrafinowaną opcją dla tak dużego samochodu jak Klasa E.

  Czy Mercedesy zachowują swoją wartość?

Czy E220 jest standardowo wyposażony w napęd AWD?

Mercedes E220 nie jest standardowo wyposażony w napęd na wszystkie koła, ponieważ system AWD jest bardziej dostosowany do modeli Klasy E z wyższej półki. Nie oznacza to, że nie można uaktualnić do systemu AWD, ale raczej, że nie jest w standardzie i że większość ludzi ma tendencję do pominięcia go.

Opcja 4MATIC zazwyczaj kosztuje około 2000 dolarów, co oznacza, że za tę kwotę można prawie w całości doposażyć się w klasę E z wyższej półki, co ja bym zawsze robił.

Czy E220 jest wygodny i dopracowany?

Nawet jeśli E220 jest tańszy, wolniejszy i nie tak fajny, to nie znaczy, że nie jest wyrafinowany i wygodny. 6-cylindrowy silnik jest rzeczywiście bardziej wyrafinowany i cichszy, ale różnice nie są ogromne. Większość ludzi, którzy nie dbają o samochody nie będą w stanie zauważyć różnicy bez wskazywania go.

To po prostu fakt, że 6-cylindrowy silnik nieco lepiej pasuje do charakteru Klasy E. O ile możemy cieszyć się większymi silnikami w większych samochodach, to zdecydowanie powinniśmy.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z