Czy BMW mają dużo problemów?

Czy BMW mają dużo problemów?

Nowsze BMW psują się częściej niż starsze modele ze względu na nowe innowacyjne technologie i elektronikę, które są dodawane każdego roku. Starsze BMW, z lat 1995-2006, są ogólnie znane z niezawodności i wyposażone w mocne silniki. Z drugiej strony, nowsze modele doświadczają problemów z elektroniką, takich jak awaria reflektorów, rozładowane baterie i problemy z pompą paliwową.

Jakie są najczęstsze problemy BMW?

Częściej niż zwykle słyszy się, że BMW łatwo się psują i że są nieco bardziej zawodne niż inne marki samochodów. Jednym z głównych powodów jest to, że większość właścicieli BMW jest bardzo głośna o swoich problemach z samochodami ze względu na kosztowne naprawy. BMW jest bardziej kosztowne w naprawie i serwisie niż przeciętny samochód, ponieważ zarówno części jak i robocizna są droższe.
Jakie są więc najczęstsze problemy zgłaszane przez właścicieli BMW?

Awaria automatycznych reflektorów

Niektóre nowe modele BMW doświadczają automatycznych reflektorów pozostających włączonych, nawet jeśli próbujesz je wyłączyć. Może to doprowadzić do rozładowania akumulatora. Problem ten został rozwiązany w niektórych modelach, ale ogólnie rzecz biorąc, samochody hybrydowe BMW doświadczają go częściej niż inne.

Korozja felg aluminiowych

Mimo, że są stylowe, wygląd Twoich pięknych felg BMW może zostać zrujnowany przez korozję. Bądź ostrożny, gdy zauważysz korozję na swoim pojeździe, ponieważ w rzadkich przypadkach może ona również wpłynąć na opony i hamulce.

Wadliwa elektronika i części

Elektryczne szyby to główne elementy, które często psują się w samochodach BMW. Jeśli doświadczysz tego w swoim BMW, pierwszą rzeczą, którą powinieneś sprawdzić jest skrzynka bezpieczników Twojego samochodu, ponieważ często jest ona winowajcą w takich sytuacjach.

  Czy BMW można serwisować w dowolnym miejscu?

Wadliwa uszczelka filtra oleju, prowadząca do wycieków oleju

Z tym problemem BMW boryka się już od dłuższego czasu. Ponieważ pokrywy wokół silnika są wykonane z tworzywa sztucznego, mają tendencję do pękania z czasem pod wpływem nacisku wywieranego przez ciepło silnika. Kołpaki powinny być wymieniane co 60 000 mil, chyba że lubisz oglądać kałuże oleju pod swoim samochodem.

Awaria układu chłodzenia

Układ chłodzenia w każdym samochodzie ulega uszkodzeniu pomiędzy 80 000 a 120 000 mil. Niektórzy właściciele BMW zgłaszali, że dzieje się to znacznie wcześniej. BMW są również znane z tego, że mają bardzo wrażliwe i wymagające układy chłodzenia. Podczas wymiany płynu w samochodzie zawsze używaj płynu niezamarzającego marki zatwierdzonej i rekomendowanej przez BMW.

Wadliwy rdzeń nagrzewnicy

Rdzeń nagrzewnicy i układ chłodzenia są ze sobą ściśle powiązane, a modele, które doświadczają problemów z jednym z nich, często bez zaskoczenia cierpią również z powodu problemów z drugim. Jeśli masz niesprawny rdzeń nagrzewnicy, natychmiast udaj się do mechanika i sprawdź, czy układ chłodzenia również nie jest uszkodzony.

Problemy z klamkami drzwi

Wielu właścicieli BMW X5 SUV zgłosiło, że klamki drzwi zużywają się szybciej niż można by się tego spodziewać. Zgłaszane problemy polegają na tym, że klamki drzwi podnoszą się jak powinny, ale nie otwierają drzwi. Te przypadki są związane z nowszymi modelami i wadliwą elektroniką, o której była mowa wcześniej.

Elektroniczne szyby nie chcą się zamknąć

Oczywiście nie zdarza się to w większości BMW, ale niektóre modele są podatne na pozostawienie ich na deszczu z otwartym oknem. Problemy te związane są również z nowszą elektroniką, która często okazuje się zawodna.

  Czy Lexus jest tańszy w utrzymaniu niż BMW

Padnięty akumulator samochodowy

Zdarzało się to nawet najlepszym samochodom. Właściciele starszych BMW często informowali o padniętych akumulatorach. Te, przynajmniej, są bardzo łatwe do wymiany lub jump-start w razie potrzeby i nie kosztują fortuny. Jeśli wymieniasz akumulator w domu, sprawdź, czy to nie alternator Twojego samochodu uległ awarii, ponieważ może się to skończyć zrujnowaniem innego akumulatora samochodowego.

Problemy z pompą paliwa

Nawet najbardziej luksusowe modele BMW miały prawdopodobnie wymienianą pompę paliwową, jeśli przejechały ponad 70 000 mil. Jeśli pompa paliwa w Twoim pojeździe działa nieprawidłowo, doświadczysz ogólnej utraty przyspieszenia, zacinania się silnika przy wyższych prędkościach i obrotach, a w końcu może to nawet doprowadzić do awarii silnika.

Czy warto kupić BMW?

To są najczęstsze usterki BMW, ale koniec końców BMW to samochód, który został zaprojektowany do agresywnej jazdy i ma dawać ogromną radość z jazdy swojemu właścicielowi. Z każdym pojazdem wiąże się kilka wybojów na drodze. Większości nieelektronicznych usterek i awarii wymienionych w tym artykule można zapobiec dzięki właściwej konserwacji i regularnemu serwisowaniu pojazdu.

FAQ

Jakie są najbardziej niezawodne używane modele BMW, które można kupić?

W zależności od tego, czy szukasz luksusowego sedana czy crossovera SUV, Twój wybór może leżeć pomiędzy BMW serii 3 z lat 2006-2011 a BMW X3 z lat 2006-2010. Są to starsze modele, ale zasłynęły jako jedne z najbardziej niezawodnych modeli BMW. Ponadto wszystkie pojazdy z serii 3 z lat 1996-2006 są oznaczone jako posiadające niemal niezniszczalne silniki.

  Jaki jest najlepszy mały SUV BMW?

Jak długo można jeździć BMW, zanim się zepsuje?

Większość modeli BMW nie doświadcza poważniejszych problemów z elementami układu napędowego lub awarii przed osiągnięciem przebiegu 60 000 mil. Istnieją nawet starsze modele BMW, których użytkownicy donoszą o przebiegu przekraczającym 250 000 mil. Oczywiście wszystko to zależy od tego, czy pojazd był odpowiednio konserwowany i serwisowany przez cały okres jego eksploatacji.

Jak drogie są naprawy i serwisowanie BMW?

Ogólnie rzecz biorąc, utrzymanie i posiadanie BMW kosztuje relatywnie więcej niż posiadanie przeciętnego samochodu. Przykładowo, koszty utrzymania BMW przez okres 10 lat szacuje się na 15 000 do 19 000 dolarów. Ogólne koszty wymiany części układu napędowego wahają się od 700 do 3000 dolarów, w zależności od lokalizacji i wielkości problemu z silnikiem. Laboratorium zaczyna się od około 120 dolarów za godzinę w większości stanów.

James May

Więcej czasu spędzam na samochodach niż na czymkolwiek innym. Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie spodoba Ci się to, co napiszę o samochodach na tej stronie. Komentarze: james.may@luxurycarsa2z.com

Nowy na Auta Luksusowe A2Z