Najgorsze BMW do kupienia używane


Najgorsze BMW do kupienia używane

Wszyscy wiemy, że niektórzy kierowcy BMW doprowadzają swoje samochody do granic możliwości. To piętno wokół nich sprawiło, że ceny używanych BMW gwałtownie spadły. Ale jest trochę prawdy w powiedzeniu, że BMW należy kupować ostrożnie, jeśli nie jest się pierwszym właścicielem pojazdu.
Chociaż nie wszystkie używane BMW mają problemy, istnieją pewne używane modele, takie jak BMW serii 1 (2004 – 2011), których zakupu powinieneś unikać.

Jak mało wiarygodne są używane BMW serii 1

To, czy pojazd był regularnie serwisowany, czy nie, ma ogromny wpływ na wynik Twojego zakupu. Zawsze należy sprawdzić koła i hamulce oraz poszukać śladów agresywnej jazdy. Jeśli koła są skręcone, jest to dobry znak, że może być więcej problemów z pojazdem ze względu na styl jazdy poprzedniego właściciela.
BMW serii 1 został pierwotnie zaprojektowany i wyprodukowany jako wziąć na VW Golf. Coś, że BMW pominięte tutaj jest to, że Golf jest specjalnie zaprojektowany, aby umieścić w komfort przed obsługi i prędkości, i jest znacznie bardziej praktyczne i trwałe niż odpowiednik BMW.
Dwie trzecie wszystkich ankietowanych kierowców BMW serii A1 w Wielkiej Brytanii i USA zgłosiło, że ich samochody cierpiały z powodu problemów w pewnym momencie. Niezależnie od tego, czy były to problemy z silnikiem, akumulatorem czy zwykłe naprawy, koszty napraw i przeglądów wyniosły średnio ponad 2000 dolarów. Bardzo niewielu kierowców poleciło swój konkretny model samochodu innym.

Częste problemy z silnikiem

Przy zakupie używanego BMW serii 1, szczególnie modeli z lat 2004 – 2011, należy zwrócić uwagę na silnik po zapłonie. Jeśli zauważysz oznaki nierównej pracy, lub na przykład temperatura silnika nagle rośnie i spada, masz problem. Objawy te oznaczają awarię pakietu cewek zapłonowych.
Ponadto, jeśli w samochodzie wyczuwalny jest zapach benzyny, to również jest się czym martwić.

Opony, wadliwa skrzynia biegów i hamulce

W BMW serii 1 często występują problemy z utrzymaniem toru jazdy i wadliwe stojaki kierownicy, które powodują, że przednie opony zużywają się bardzo szybko w porównaniu z innymi modelami. W każdym razie jest to jedna z najmniej kosztownych wymian.
Poza tym, wielu użytkowników stwierdziło, że doświadczyło problemów z manualną skrzynią biegów i sprzęgłami w swoich samochodach. Czasami jest to trudne lub nawet niemożliwe, aby przejść do następnego biegu, co może być bardzo niebezpieczne, jeśli nie frustrujące, co najmniej.
Badania przeprowadzone przez grupę ds. zarządzania ryzykiem CAP Derwent wskazują, że BMW serii 1 może wymagać wymiany hamulców. W niektórych przypadkach może być konieczna poważna naprawa silnika, skrzyni biegów lub zawieszenia, nawet w ciągu pierwszych 80 000 mil.

Mniej kosztowne usterki i naprawy w BMW serii 1

Wiele innych usterek jest zauważanych w używanych, a nawet nowych BMW serii 1, takich jak wadliwe systemy poduszek powietrznych, lampki ostrzegawcze na desce rozdzielczej bez powodu, okna zamykające się i nie mogące się otworzyć, awarie ECU silnika i wiele innych, które obejmują nawet wyłączanie się ważnych funkcji bezpieczeństwa.
Inne poważne problemy to problemy z osiami i wadliwe pasy bezpieczeństwa. Nie wspominając o tym, że niektóre pojazdy z silnikiem diesla podobno się zapalały. Z drugiej strony, problemy te wystąpiły w bardzo małej liczbie samochodów.

Zalety i wady BMW serii 1

Pomijając wszystkie kosztowne naprawy, usterki i wady, BMW serii 1 ma pewne nieodłączne zalety i wady, które należy wziąć pod uwagę przed zakupem.
W porównaniu do innych konkurentów w niszy sportowych hatchbacków, takich jak Mercedes klasy A, Audi A3 hatchback lub VW Golf, BMW serii 1 jest znacznie bardziej zwinny pod względem prowadzenia.
Jego układ kierowniczy jest precyzyjny i daje bardziej sportowe odczucia niż u konkurentów. W porównaniu z Klasą A, ma więcej miejsca na nogi oraz na głowę z przodu.
Z drugiej strony, bagażnik jest dość mały, a tylna kanapa nie ma miejsca na nogi i jest dość ciasno. Ze względu na sportowe zawieszenie, jest to twardy i szorstki jazdy samochód. Co więcej, standardowe opcje zakupu są raczej skąpo wyposażone w funkcje w porównaniu z konkurentami.

Jakie są inne złe używane samochody BMW, których zakupu należy unikać?

Unikaj zakupu używanego BMW 318D, ponieważ paski rozrządu w tych pojazdach wymagają podobno dość częstej wymiany. I z jakiegoś powodu, niemiłą niespodzianką dla nowego właściciela jest to, że aby wymienić pasek rozrządu w tych samochodach, trzeba wymontować cały silnik.
Trudne do znalezienia i wymiany wysokiej jakości dysze elektryczne silnika również dość szybko ulegają awarii. Ogólnie rzecz biorąc, dość drogie naprawy. Jeśli planujesz zakup jednego z nich, odłóż trochę gotówki na naprawy z góry.
BMW X5 i serii 5 ogólnie są również nie-nie. X5 ma poważne wady konstrukcyjne, zwłaszcza we wnętrzu, które mogą sprawić, że wolisz jeździć na rowerze niż w samochodzie. Do tego dochodzi mały silnik, kosztowne naprawy silnika i zbyt wiele elektroniki, z której większość nigdy nie jest używana przez użytkowników, co idzie w parze z tym zakupem.

FAQs about used BMWs

Jaki jest problem z zakupem używanego BMW?

Doświadczeni mechanicy i entuzjaści motoryzacji zalecają trzymanie się z daleka od używanych samochodów BMW. Nie tylko dlatego, że ich właściciele jeździli nimi agresywnie, ale także z powodu wielu problemów, których można doświadczyć z tymi pojazdami.
Kosztowne naprawy idą w parze z używanymi BMW i lepiej byłoby wybrać inną markę lub kupić nowe BMW za tę samą cenę, z której ostatecznie zrezygnujesz na rzecz konserwacji.

Jak drogie jest średnio utrzymanie BMW?

Dane z badań pokazują, że BMW są jednymi z najdroższych samochodów do utrzymania i serwisowania na świecie. Średnie koszty napraw przez dekadę szacowane są na prawie 20 000 dolarów, co oznacza, że musieliby Państwo zapłacić połowę wartości swojego samochodu, aby utrzymać go na drodze.

Jakie jest najbardziej niezawodne BMW, jakie można kupić?

Najbardziej niezawodnym BMW do kupienia jest E90 328i lub 325i. Spojrzenie zarówno na modele z 2006, jak i 2008 roku pokazało, że oba pozostają mocne i niezawodne. Zauważono, że modele bez turbodoładowania są bardziej niezawodne niż te z turbodoładowaniem. Większa moc nie zawsze oznacza lepszy samochód.

Recent Posts